Het lijkt mij bijna onmogelijk dat het woord "bushalte" per toeval in die code op het pasje verstopt zat. Dat hebben ze echt wel van tevoren uitgedacht... En de serie was al lang opgenomen voordat het woord bushalte op dit forum was gevonden, dus naar aanleiding daarvan hadden ze niet snel George z'n initiaal in de boom kunnen laten kerven... George zou zich natuurlijk sowieso wel beschikbaar stellen voor het omhakken van die boom en dat John nu toevallig ook hieraan meedeed, was wat betreft het pasje eerder een gelukkige samenloop van omstandigheden... Maar het ging hier natuurlijk niet om John. Erg jammer dat hij het door ook zijn initiaal in de boom te kerven, verpest heeft... Anders had ik het een leuke hint gevonden. Leuk dat er een verwijzing was naar een aflevering die pas veel later ging komen, zodat je vast iets had om naar uit te kijken... Hoe later de hint duidelijk wordt, hoe beter, lijkt me (maar het liefst vlak voor de ontknoping).
Geef toe, als er uit die code van dat pasje "George is de mol" had gerold, was er toch niets meer aan?
Maar wat mij betreft had er wel een gouden tip mogen zitten in de laatste aflevering, die niet zoveel ruimte had gelaten voor gissingen naar de uitleg ervan... Iets wat heel moeilijk is om te ontdekken, maar als je het ontdekt hebt, dat iedereen dan meteen zoiets heeft van: "Dat is het! Dat kan geen toeval zijn." Iets dat duidelijk boven alle zelf verzonnen hints uit zou springen. En dat was nu helaas niet het geval...