Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Een nijlpaard kan lachen; ja of nee? En olifanten leggen een eihei (soms wel twee!), en een zwanger paard eet graag appeltaart! Maar of het zo is, blijkt pas in onze quiz - waku waku maar mee!Je krijgt een andere kijkop het dierenrijk:een tijger bang als een wehezel, een mier sterk als een os Een uil zo dom als een ehezelen een rund slim als een vos - wahoo!Ze zijn ons zeer dierbaar - dierbaar! -missen kunnen we er niet één!We hebben veel gemeen met alle.. dieren om ons heen! regeltje vergeten...
hey Bertje over aapjes gesproken Volgende vraag!!!Is bertha531A. Een heilige koeB. Een (schijn)heilige boonC. Een olifant in een porseleinkastD. Oude koe in een sloot Bonusvraag voor twee aapjes !!!!
** staat voor 'Ouchegordij' wist je dat nog nie? Dvervelende acrobaatn klinkt toch niet?
Ik ga voor................D
Nee ook dit was een strikvraag, het antwoord was A - want achter al dat dons gaan echte killers schuil met scherpe snaveltjes De wc eend is de dier, mens- en algemeen natuurvriendelijkste van allemaal dat weet iedereen
Ruud en Jos verdenken. Aapjes voor mij!
' t was een strikvraag, eigenlijk is hij een heilige oude koe in een sloot Maar ik reken hem goed Grace gaat dus voorop met de bonusaapjes
Wakku Wakku gaat over dieren hoor
Bovendien waarom is een elleboog schandalig?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
607 gasten en 29 vaste bezoekers