Weer zo alleen, maar is wel even fijn hoor. Ik heb weer zoiets bizars meegemaakt. Verdi leeft in de illusie dat ik verliefd op hem ben, of iig ben geweest. Is eik best zielig dat hij dat denkt. Tenminste, laat het me uitleggen. Ik kan mijn vinger er niet zo goed op leggen maar ik weet wel ik niet vreliefd ben op hem. Hij lijkt dat zelf bedacht te hebben, eik best zielig he. Misschien gelooft hij wel zijn eigen leugens. En op het moment dat hij over mij denkt dat ik verliefd ben, volgens mij is dat de grootste projectie die er maar is. hij stuurt mij namelijk 'dingetjes'. (zie bijlage)
Ik weet niet wat ik ermee moet. Het irriteert me, maar vind het ook wel triest eik. Hij lijkt echt in een fantasie wereld te zitten. en das best een kwalijke afwijking volgens mijn DSM IV. maar goed, ik kijk wel.
Ik wil graag eerst mijn band met de baron rechtzetten, hij en ik liggen mekaar niet zo. Terwijl dat eik niet helemaal nodig is. Hij en ik delen iets samen, een verleden met Chriz. Chriz is nu dood, ik kan dat niet meer terughalen maar soms heb ik spijt van mn daden. Misschien wilde ik teveel, misschien had ik met chriz samen moet blijven werken en niet verdi erin betrekken. Misschien is het wel terecht dat Chriz boos op mij was en me haatte om mijn daden. Nu, nu het iegenlijk al te laat is, begrijp ik Chriz zijn woede. Alsik in zijn schoenen zou hebben gestaan zou ik misschien wel ook me verraden voelen.
en terwijlikdit schrijf, krijg ik steeds meer spijt van alles. Ik ben echt een kil koud en harteloos ding. En ik weet zeker dat dat nergens staat in de lijst van wat een prinses moet zijn.... shit hee, ik moet echt hard aan het werk met mezelf. Ik wil graag met iedereen door 1 deur kunnen, ik zal verdi zijn liefde voor mij niet kwalijk maar kan het niet beantwoorden, ik zal in mn hoofd Chriz om vergiffenis vragen voor mijn verraad.
Trouwens ik heb besloten Maxima te mailen om tevragen of ik de MSN versie openbaar mag maken. Ik heb namelijk zon flauw vermoeden dat er mensen zijn die wel jaloers zijn op de extra-tjes van deze MSN versie.