He broedplek-waar-ik-al-mijn-geheimen-kan-vertellen-want-niemand-mag-die-geheime-berichten-lezen-ook-al-ben-ik-dorine-onnozel-bezig-omdat-ik-heus-wel-weet-dat-ze-het-wel-kunnen-maar-what-the-heck-niemand-leest-toch-mijn-onzin-wat-is-dit-toch-een-mooi-woord-voor-mozi-nog-wattus-gebruikers,
wat blijkt; ik ben 1 van de 4 kanshebbers op de meest gewilde award: De meest vrouwelijke rokende admin (of iets van die strekking). Linda is in de pocket! Het nest (dwingt zelfs andere forummers ertoe om als slaafjes drinken voor haar te gaan halen) stelde nog al wat eisen, maar dat was appeltje-eitje. Daisy heb ik om mijn vinger gewonden met het krachtigste wapen dat je kunt toepassen op deze site: slijmen! Dus dat is kassa-kassa. Maar goed, hoe zijn mijn kansen? De 3 concurrenten zijn Cora Bora, Han13 en Gerard. Nou ja, eigenlijk zijn er maar 2 concurrenten want Cora voldoet natuurlijk helemaal niet aan de eisen die er gesteld worden voor die award, dus die tel ik niet mee. Als die wint, moet er wel (weer) gefraudreert zijn. Han13 is zoals altijd een gewaagd concurrente, maar natuurlijk ook nog niet echt van mijn niveau. Sjeraar, de eeuwige concurrent blijkt ook deze keer weer de grote concurrent. Altijd en overal kom ik deze lastpost weer tegen. De schlemiel (vast wel goed gespeld) wist al mijn perfect beraamde aanslag te saboteren ook zorgt hij ervoor dat ik elke keer weer ellenlang verwaand gezeik moet aanhoren van ene D. die maar niet kan zwijgen over hoe verliefd Sjeraar wel niet op haar is en 'Sjeraar vindt me mooi' 'Sjeraar vindt me intrigerend' blablabla. Maar dit is de kans om hem te verslaan.
Ook al is dat natuurlijk niet echt belangrijk. Iedereen op de site voelt dat de hele awardshow en alles niet zoveel voorstelt. Alles draait om die ene award, je zou het kunnen zien als de oeuvre-award, het is de mooiste en de belangrijkste en ik ga hem winnen. Iedereen die dit stiekum toch lees: "Stem op de Baron!! (Heb ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?)"