Auteur Topic: Reality Song Contest #29 - Wenen, Oostenrijk || Mister ChatGPT  (gelezen 4438 keer)

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Reality Song Contest #29 - Wenen, Oostenrijk || Mister ChatGPT
« Reactie #220 Gepost op: Gisteren om 16:06:39 »
Gefeliciteerd LdH!!

Ben wel blij dat ik deze editie qua puntenverdeling. all over the place zit. Italië was voor mij een subtopper, ben ook niet verbaasd dat dit nummer uiteindelijk de prijs heeft gepakt.
Ik heb een hele schaalverdeling moeten maken om de punten te kunnen verdelen. Er waren er teveel waarvan ik dacht... "Dit mag van mij wel een paar puntjes hebben..." Dus dat werd echt veel schuiven en meten.

En dan een top-10 notering voor mijn eigen inzending... Die zag ik zoals ik op voorhand al had benoemd niet echt aankomen. Ergens tussen de 10 en de 20 had ik wel logischer gevonden. Bijna top 5.
in de 3 edities dat ik nu meedoe zit er (voorlopig) een stijgende lijn in.

(Als deze trend zich aanhoudt dan ben ik volgende editie de winnaar... :P)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #221 Gepost op: Vandaag om 07:41:16 »
Ik ben er nog steeds stil van... Alhoewel: op mijn werk heb ik het zelfs ook medegedeeld!

Ik ben trouwens erg benieuwd wie het meest 'toondoof' was deze editie. Ik zie dat ik de complete top 8 in totaal slechts 1 puntje heb gegeven... (okay, ik kan mezelf natuurlijk geen punten geven, maar toch)
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #222 Gepost op: Vandaag om 11:39:51 »
Maar integriteit is ook wat waard. Op zich vond ik je inzending wel ok. Ik heb op het laatst Zweden nog een paar puntjes gegeven, omdat de melodie zo goed was. Top-3 van dit festival ...de rest van dat nummer vond ik nogal vlak. Echt niet m'n ding. Maar heel goede melodie van Zweden dus en een forummer die er overduidelijk werk van had gemaakt.
Klopt wel ja, daar ben ik vaak naar op zoek als ik een liedje instuur. Iets dat blijft hangen, catchy is. Met dat soort inzendingen al vaker het podium behaald. Laatste tijd ook wel wat andere dingen geprobeerd (Taiwan met Aurora en de wolven/oude vrouwtjes uit Moldavië), wat op zich wat songfestivallerigs heeft, maar minder catchy melodieën bevat. Ja en als je dan Zweden door de AI in je schoot geworpen krijgt, is de keuze voor een catchy song natuurlijk logisch.

Online Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #223 Gepost op: Vandaag om 13:27:23 »
Gefeliciteerd LdHmolletje! ::bravo::, gaan we nu de OG's af die nog niet hebben gewonnen na zoveel edities? ;D
Ik mag het hopen ::hypocriet::

Volgens mij ben ik nu niet alleen recordhouder laatste plaatsen op dit songfestival, maar heb ik ook de twijfelachtige titel 'Meeste deelnames zonder ooit te winnen' overgenomen van LdH ::regenboog::
...óf niet!