Beste kandidaten,
--. . ..-. . .-.. .. -.-. .. - . . .-. -..
We staan aan het begin van een nieuw seizoen Wie is de mol online en dit spel was natuurlijk maar een opwarmertje. Er komt geen geld in de pot, de stand blijft op
euro, maar met jullie inzet hebben jullie wel iets vrijgespeeld, waar alle 11 de kandidaten kans op maken (dus ook als je niet deelneemt, heb je je steentje bijgedragen).
Het is leuk te zien dat het nu al kriebelt bij jullie en dat jullie zo fanatiek meespeelden en allerlei theorieën hebben bedacht wat wat kan betekenen
Dat doet mij / ons goed.
Ik wil jullie even mee terug nemen naar half november. Vorig jaar was ik helemaal klaar met dit spel na al het gedoe rondom mijn uitspraken die verkeerd begrepen werden en ook de selecties. Toen eenmaal duidelijk was dat ik nog een seizoen wilde maken kwamen daar al gauw vaste hosts LDH en ook Tim weer bij. Ook Lama voegde zij bij onze staf samen met toeziend AL D*N. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om toch nog door te gaan met de mol. Omdat we wilden brainstormen zijn we met wat andere namen op een vrijdagavond in november gaan overleggen in de chat. Daar komen dus de aanvoerder, de conducteur, de duitser, de brabander en de piloot vandaan. Want ja het is WIDM he
Verschillende mensen namen een kijkje in de chat, maar we hielden ons natuurlijk stil. Dat is waar het allemaal begonnen is. En om de voorpret te starten, besloot ik impulsief als opwarmertje jullie deze mysterieuze opgave voor te leggen.
Dank voor dat eerste enthousiasme
Als het goed is komt er een nieuw board voor de 2018 editie online en gaan de inschrijvingen dan open. Hopelijk zien we of Kaasje, of Frank, Witte of Gupp of Molduck terug in de serie, alleen hebben wij daar slechts deels invloed op. De selectie zal anoniem verlopen. We weten dus niet wie we selecteren en kijken puur naar de motivaties. Maar dat wordt nog allemaal duidelijker uitgelegd als de inschrijvingen daadwerkelijk openen.
Het spel is begonnen en onthoud: Niets is wat het lijkt en iets is wat het niet lijkt...