die cartoons kunnen zeker wel!!!
Die moslimextremisten zijn gewoon een bende onderontwikkelde "wezens"
Begrijp me niet verkeerd,ik heb niets tegen moslims,maar wel tegen de gekken van 11 september,Londen, enz.
Ik heb alle DVD's van Geert Hoste,prachtig gewoon.
Iedere stand up comedian maakt grappen over iets wat wel altijd iemand zal raken.
Gaat het nu over geloof,homo of lesbo zijn,werkloosheid,enz.er zullen er altijd enkelen zijn die reageren;"ze lachen met mij"
Jongens toch,waar gaan we naartoe, als er al geen grap meer verteld mag worden?
Zondag heb ik een debat gezien over die cartoons,waar er een iman(of hoe noem je dat?) was en de betogingen in Brussel en Antwerpen zat mooi te praten,"wij hebben dit recht,en dat recht en onze vrije meningsuiting.....,terwijl hij door een journaliste van een vlaamse krant op zijn plaats werd gezet; jullie hebben idd recht van vrije meningsuiting,maar de persvrijheid bestaat in onze westerse wereld,jullie zijn welkom,maar een klein beetje zich schikken naar onze cultuur zou zeer normaal zijn.
Er was nog iemand, wie die man was weet ik niet,maar hij was Turk of Marokaan,en hij zei ook, ik ben moslim ,woon in Belgie maar ik pas mij aan aan de Belgische gewoontes. respect voor die man!!!
Maar ambassades afbreken,betogen,haten,enz. omwille van een tekeningetje,enkel een bende wilderikken doen dat!!!!