Het probleem is ook dat het vaak door Sportdoktoren wordt aangeboden en omdat iedereen een goed Record of een gouwe Medaille wil hebben, wordt het gebruik van verboden middelen meestal snel aangegrepen ook al is het gebruik ervan verboden
Ik vind zelf nogal kinderachtig dat je Versterkende Middelen nodig hebt om een wedstrijd te winnen, je bent niks voor niks een topsporter, je hebt verschrikkelijk je best gedaan om aan te top te komen en gaat dat Versterkende middelen gebruiken om een wedstrijd te winnen, als je wordt betrapt ben je meestal ook je plaats in het rijtje van Gouden Medailles winnaars kwijt en dat is dan wel zonde.
De Tour De France is natuurlijk het ideale sportevenement om op doping te gebruiken en dat hebben de organisatoren van de Tour inmiddels ook goed begrepen, maar een paar geleden bij Domo-Farm Frites en Fiësta (Geloof ik) zijn de te ver gegaan en mede daardoor heb ik genoten van de rit toen de Rugnummers werden afgedaan, er niet meer verder werdt gereden en de renners Van Farm Frites met zijn allen, hand in hand, met zijn allen over de streep kwamen, prachtig was dat.
En als er eens (bijvoorbeeld) een wielrenner betrapt wordt op het vervoeren van ampullen: dan is het voor zijn hond. Ja, en daar moeten wij intrappen.
Ik heb daarom ook erg gelachen toen er een Doktor werd betrapt en deze tegen de rechter zei:
- Maar edelachtbare, deze spullen zijn voor mijn schoonmoeder
Rechter: Nou, dan zal het me niet verbazen dat we volgend jaar jou schoonmoeder op het erepodium zien staan