Aflevering 20
In 'Mole Ugly' komt net Compuart binnenlopen die zijn overwinning groots wil vieren.
Han13: Nee, maar Cilqiz Ompuart. Dat is lang geleden.
D**n: Zozo! Jou zien we ook niet vaak hier.
Compuart: Ik kom mijn winst hier vieren. Ik heb de loterij gewonnen. 250.000 jeuro's!
Han13: Maar dat is geweldig SMAK SMAK gefeliciteerd!
Pino: Hotdidelie!
D**n: Geweldig gedaan, man.
(Malcolm komt binnen)
Han13: Zozo, het wordt een ware Mole Brother-reünie hier.
Malcolm: Sorry, Han, ik ben niet in de stemming. Mag ik een port?
D**n: 1 port, komt eraan.
Compuart: Wat is er met jou gebeurd, jongen?
Malcolm: Ik ben failliet. Ik ben al mijn winst kwijtgeraakt.
Han13: Wat? Wat is er gebeurd?
Malcolm: Ik denk dat we gehackd zijn, al het geld is weg.
Han13: Agossie!
Malcolm: We komen er nooit meer bovenop. Ik werk praktisch alleen. Elmar is een beginner en Jos is nauwelijks op het bedrijf.
Han13: Ik wou dat ik kon helpen.
Pino: Nou, dat kan toch ook? Je wou toch weg hier?
Han13: Ben je gek? Ik kan de bar toch niet zomaar achterlaten, dan zou ik eerst een koper moeten vinden.
Compuart: Verkocht!
Han13: Wat?
Compuart: Het is mijn kinderdroom geweest om een eigen restaurant te hebben, ik ga er een shoarmazaak van maken. Nu heb ik het geld.
Pino: Wow! Compuart, heb je dat wel goed overdacht?
Compuart: Nee, maar die 250.000 euro kreeg ik ook maar als cadeau. Ik vind dat ik er iets mee moet doen.
D**n: Shoarmazaak 'Mole Ugly' klinkt niet slecht.
Compuart: Dacht ik toch ook.
Han13: Goed, verkocht. De bar is van jou, zodra de financieën zijn geregeld.
(Han13 geeft Compuart een hand en dan Malcolm)
Malcolm: ??
Han13: Welkom, bedrijfspartner. De 250.000 euro die ik van Compuart heb gekregen wordt ons nieuwe startkapitaal. Wij gaan vanaf nu alles anders doen!
Test en dr. Giorgio rijden inmiddels naar huis....
dr. Giorgio: Zozo, volgens mij is iemand hier bezig om bewijsmateriaal te vernietigen.
Test: Nou, zeg dat wel, wat een brandlucht.
(Test en Giorgio rijden de straat in)
Giorgio: Sjaisse! Het is bij ons in de straat.......DAT IS ONS HUIS!
dr. Giorgio zet de auto langs de kant en Giorgio en Test staan uit. De brandweer is inmiddels bezig met blussen.
Giorgio: Low, Ambijans en Mollemans. Waar zijn ze?
Buurman: Wat? Je patienten. Geen idee, ik zag je huis in de fik staan en heb gelijk de brandweer gebeld. Ik zei nog zou tegen mijn vrouw, ik zei nog tegen haar. blablablaa.
Giorgio: Oh nee! Dan zijn ze nog binnen.
Test maakt een sprint en rent het huis binnen.
Brandweer: Hé! Wacht, dat kan zomaar niet.
Giorgio: TEST!
Een paar angstige minuten volgen. Er komt niemand naar buiten en dan opeens springt Test door het raam met Mollemans in zijn armen.
Giorgio: Test?
Test: De andere 2 zijn er ook nog. Ze hebben waarschijnlijk al veel rook in hun longen. Ik moet ze halen.
Giorgio: Nee, ben je gek!
Test: Ik ben niet voor niks een superheld, laat me gaan!
Giorgio: Nee, blijf hier! Het kan elk moment instorten.
(En Giorgio had het nog niet gezegd of met een enorm gedaver stort de mooie praktijk van Giorgio in. Als het puin gevallen is, kijken Test en Giorgio met open mond toe, terwijl op de achtergrond een verpleger bezig is met Mollemans.)
In de dokterspraktijk......
Zaartje: Ik ben zeker dat alles goed is.
Annemieke: Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar het duurt zo lang, stel je voor dat ik een of andere ziekte heb, kanker, aids, pest, beenmergtering! Dat lees je ook weleens in die mailtjes.
Zaartje: Doe maar rustig, voor hetzelfde geval heb je een griepje.
(De dokter komt binnen)
Dokter: Nou, mevrouw Schrijver, u hoeft nergens voor te vrezen, u heeft geen een of andere enge ziekte.
Annemieke: Wat is er dan dokter?
Dokter: U bent zwanger!
(Zaartje kijkt verschrikt, Annemieke kijkt verschrikt, ze kijken verschrikt naar elkaar. Dan betrekt Annemiekes gezicht)