Jullie hebben inderdaad deels gelijk, maar ik kreeg dit zelf ook te horen toen ik mij pas op dit forum begaf. LEES eerst, voordat je berichten plaatst, het gaat er hier anders aan toe als op de AVRO-site. Kijk eerst eens even rond, voordat je iets post, dat soort dingen.
Een enkel bericht stoort mij dus ook helemaal niet, maar ik vind gewoon: wat voor mij geldt, geldt voor iedereen. Ik heb geen enkel bezwaar tegen wat voor vraag dan ook, of tegen wie dan ook. Ook al is dit het huiskamerforum, waar de regels iets minder strak zijn dat op de andere forums hier: tig keer hetzelfde lezen vindt niemand leuk.
Dat laatste is mij ook al eens gezegd, en ik begrijp dat ook wel, maar even lezen kan zoveel ergernis voorkomen. Dat heb ik ermee willen zeggen. Voor de rest: no offence, tegen niemand.
Een van de "huisregels" van dit forum is eigenlijk toch ook: anderen wegwijs maken op het forum? Het kwam misschien wat vreemd over, de manier waarop ik dit zei, maar iemand erop attent maken dat er al een topic over dit onderwerp is, hoort daar volgens mij toch ook toe.