Auteur Topic: Forummers voor widm.  (gelezen 3296 keer)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Forummers voor widm.
« Reactie #20 Gepost op: 29-05-2003, 00:14:34 »
Jj bent voor mij de echte molspeurder

Anders had je de pool niet gewonnen
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha sorry hoor...... maar dit is geloof ik de eerste keer dat ik een keer goed gok..... ;D ;D ;D Heeft dus geheel en al niets met speuren te maken. En ik heb toch al heel wat series gezien: Nederland 1 t/m 4, België 1 t/m 3, Engeland, Duitsland, Australie 1 en 2 (of was het nou 2 en 3??)  :-X Zo zie je oefening baart op een gegeven moment dan toch wel kunst.... ;D

When God created man, she was only joking!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #21 Gepost op: 29-05-2003, 00:18:56 »
Ik wilde bij deze graag Annuh nomineren. Ik zal dit even objectief onderbouwen...  ::) Ik denk dat zij een goede kans maakt dit spel met succes te spelen, waarbij ik niet ontken dat eerder geposte berichten ook een rol spelen, maar dit zal ik natuurlijk nooit in het openbaar toegeven. De laatste regel van wat hierboven staat, moet dan ook gelezen worden alsof het er nooit gestaan heeft.

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 29-05-2003, 14:29:10 »
ennehm idd annemieke omdat die van die ellenlange verhalen kan verzinnen, waardoor de avro of welke willekeurige andere omroep in de problemen komen van welk gedeelte ze uit moeten zenden....misschien ook in twee delen?

;D
hahahahahahahaha lol wat grappig dat jullie mij willen sturen zeg ;D (zou het alleen noooit willen, bungeejumpen, parachutespringen, brrrr... maar dat terzijde :p)

Ik kan echt niet kiezen hoor btw...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #23 Gepost op: 29-05-2003, 14:33:51 »
ik zou Daan of Elmar sturen   Sandra de mol, sure  ::)
maaaarrrrrr.... ik had Nico, George en Elise goed! Ik ben beter in de NL mol dan in de BE mol, dat blijkt. Ik zou denk ik Laafje sturen, dan weten we al vanaf afl 1 wie de winnaar is ;D

Take a glorious bite out of the whole world