In die richting zat ik ook te redeneren.
Opvallend is ook dat niemand heeft gezegd op Aafke of Elise te werken. Indien een van hun de mol is dan is die tot nu toe goed bezig (jajaja, het is nog vroeg). Grappig detail is dat op Louis zelf het meeste gestemd is.
Nu ga ik beetje verder denken, grote kans dat het niet klopt want het is allemaal gissen.
gegevens:
Louis stemde of Astrid of Patricia
Rene stemde Astrid
Ron stemde Patricia
Stel dat Louis op Astrid stemde, wat fout was, dan zou Rene minder fouten in het 'profiel' van Astrid gemaakt moeten hebben, of hij moet de mol zijn om de executie te overleven.
Stel dat Louis op Patricia stemde, wat fout was, dan zou Ron minder fouten in het 'profiel' van Patricia gemaakt moeten hebben, of hij moet de mol zijn om de executie te overleven.
Zulke uitspraken kan je alleen doen wanneer er meerdere afleveringen zijn geweest zodat je alles onder elkaar kan zetten.
Hier ook wat andere opvallendheden bij de volgordes die ik heb gevonden:
-Zowel bij de volgorde in de deelnemers-sectie als op de beginfoto officiele site staan Rene en Ferdi op dezelfde plaats
-Bij de volgorde van het voorstellen, de volgorde bij test1 en de volgorde van de executie wordt Julien steeds als 3e gekozen
-Bij de volgorde van test1 en de volgorde van executie 1 zijn Louis en Elise omgedraaid : plaats test1: Louis 4e, Elise 9e, plaats executie 1: Elise 4e, Louis 9e
-Ferdi staat bij de volgorde deelnemers-sectie, beginfoto en test1 op dezelfde plaats: als laatste