Ik heb het hele topic gelezen, Han13.
Op mij komt het verhaal inderdaad ook zo over dat Ingrid wel iets opgevangen heeft, maar natuurlijk weten we verder niet wat er straks van blijkt te kloppen. Ook kan de betreffende kandidaat besloten hebben om toch de mol niet te willen zijn, of gewoon niet uitgekozen zijn door de makers.
Punt is alleen dat ik dit soort dingen eigenlijk helemaal niet wil lezen hier, waar of niet. Dus geen berichten van mensen die zeggen dat ze inside information hebben over wie wel of niet de mol is. Gewoon omdat je er dan niet meer compleet onbevangen naar kunt kijken, zelfs als het later uit de duim blijkt te zijn gezogen.
Ingrid zegt bijvoorbeeld ook dat ze de persoon weer zou herkennen, dus zou het kunnen dat ze straks na de eerste aflevering gaat zeggen wie van de kandidaten het is geweest. Dan ga ik toch anders naar die persoon kijken, of ik nu wil of niet.
Nou ja, ik zie gewoon niet in wat de toegevoegde waarde is van berichten waarin (al dan niet juiste) inside information wordt prijsgegeven, behalve dat degene die het meldt zich belangrijk kan voelen. De meeste mensen die op dit forum komen zijn toch fans van het spelletje en willen er op eigen kracht (of iig gezamenlijk) achter komen wie het is.