Heb de twee afleveringen nog eens bekeken en plots schoot me iets te binnen wat Michiel zei in de Laatste Show ( die voor afl.1 werd uitgezonden ) .
Op de vraag van Bruno of de kandidaten in de derde reeks verschilden met die van de vorige twee reeksen, antwoordde Michiel o.a. dat sommige kandidaten er zich erg bewust van zijn dat ze constant door camera's gefilmd worden en ze (die kandidaten )dat af en toe ook laten zien.
Nu bij het bekijken van de 2 afleveringen viel het mij eigenlijk op dat Inge ( en let op; heb enkel op haar gefocussed dus kan ook opgaan voor andere kandidaten ) toch wel veel in de camera kijkt en het af en toe niet kan laten om eens te (glim)lachen of bedenkelijk te kijken in de camera( ga niet in detail gaan, maar toch minstens ne keer of 4,5 )
Dit uiteraard niet hét argument om Inge als mol te schrappen, maar het doet mij toch eerder vermoeden dat Inge een kandidate is eerder dan de Mol
Let op : is maar een theorie zoals een andere, maar volgens mij kunnen gedragshoudingen, reacties, enz. van kandidaten ons helpen in de molehunt
Greetz