Auteur Topic: Bananasplit  (gelezen 2576 keer)

Offline Tristan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Bananasplit
« Gepost op: 22-02-2009, 21:42:26 »
Bananasplit is sinds enkele weken weer terug op de tv

De eerste twee afleveringen trokken zo'n 3 miljoen kijkers, dus het is weer ouderwets genieten.

Voor de aflevering van vandaag waren Dries Roelvink, Thomas Berge, Peter Beense en Wolter Kroes in de maling genomen. Zij deden auditie voor De Toppers.

Dit was echt hilarisch om te zien  ::rofl::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Bananasplit
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2009, 20:46:51 »
Heel leuk dat het er weer is, maar moest nou echt Frans Bauer het presenteren? Ik vind hem niet echt de aangewezen persoon hiervoor.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geīnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2009, 21:38:33 »
Heel leuk dat het er weer is, maar moest nou echt Frans Bauer het presenteren? Ik vind hem niet echt de aangewezen persoon hiervoor.

Precies, Frans kan beter blijven zingen. Dit moeten ze overlaten aan presentatoren of presentratrice's die al 20 jaar in het vak zitten. Frans lacht echt overal om.. Maar het is een leuk en geweldig progamma.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #3 Gepost op: 27-02-2009, 08:21:18 »
Ik lees net dat Chris Zegers, Karin Bloemen en Henk Poort er al niet om konden lachen en de grappen die met ze uit zijn gehaald niet uitgezonden willen zien worden.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geīnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #4 Gepost op: 3-03-2009, 21:30:08 »
Ik lees net dat Chris Zegers, Karin Bloemen en Henk Poort er al niet om konden lachen en de grappen die met ze uit zijn gehaald niet uitgezonden willen zien worden.
Ja, klopt en Jan Keizer had al in een vroeg stadium door dat het om Bananasplit ging
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 3-03-2009, 22:18:37 »
Ik vind het helemaal niks. Na 10 minuten had ik helemaal genoeg van Frans. Hij heeft gewoon geen goede voice-over stem. jammer...

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2009, 08:25:38 »
Bananasplit zelf vindt ik wel leuk, en om de grappen kan ik ook wel lachen maar Frans Bouwer..... Dat vind ik nou weer een beetje heel erg jammer ::ohno::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2009, 19:18:46 »
Net zoals de rest hier vind ik die Frans Bouwer erg vervelend in dit programma.. hij lacht echt om alles!