Auteur Topic: Nasleep qua gezondheid.....  (gelezen 5067 keer)

Offline beetjelaat

• Forumlid
Nasleep qua gezondheid.....
« Gepost op: 3-12-2008, 14:17:48 »
Ik hoorde Yin tijdens de finale praten over de nasleep van ER. Ze had het over een maagontsteking, parasitaire infectie en nog iets.

Is er meer bekend over de anderen hoe zij qua gezondheid zijn teruggekeerd ?

Mvg
Marga

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nasleep qua gezondheid.....
« Reactie #1 Gepost op: 3-12-2008, 15:04:12 »
Fleur heeft haar haar moeten laten kortknippen (ER2005) en ik weet van Jennifer (ER2001) dat zij echt ziek is geweest van de kokosnoten. Dat had ze op het eiland al, maar daar heeft ze ook nog een tijd van moeten herstellen.

Voor de rest weet ik het niet precies...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 3-12-2008, 15:18:12 »
Ik heb nergens last van gehad, zelfs geen haaruitval.  ::rofl::
Wel had ik in een week tijd op Rawa er gewoon weer 7-8 kilo "aangevreten"  :-[ van de achtien kilo die ik kwijt was.  ::trots::
Er waren er in 2007 wel diverse die (tijdens) of na de expeditie problemen hadden, maar dat kunnen ze zelf beter uitleggen, ben per slot van rekening gene docteur.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 3-12-2008, 15:25:45 »
Ik heb nergens last van gehad, zelfs geen haaruitval.  ::rofl::

Nee? ECHT?? AMAI!! 

Funny as always Frans! :P

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #4 Gepost op: 3-12-2008, 15:57:59 »
Kon 2 maand niet normaal naar het toilet  ::rofl:: Tijdje last van mijn maag gehad..

En het ergte vond ik dat na 2 (!!) maand mn haren zo erg uitvielen dat ik gewoon er om moest huilen.. ik had gewoon kale plekken.. (heb nu maar de helft van mijn haren over maar het is geloof ik nu pas na een half jaar herstellende.. )

Maar denk dat ondanks dat alles nog best meeviel :)

Owja, de eerste weken wel barstende hoofdpijn door teveel geluid.. EN .. in het begin begon ik na 2 glazen alcohol al licht in mijn hoofd te voelen.. ::rofl:: HAHA.. moest ff weer wennen aan het uitgaan

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 3-12-2008, 16:11:01 »
Kon 2 maand niet normaal naar het toilet  ::rofl:: Tijdje last van mijn maag gehad..

En het ergte vond ik dat na 2 (!!) maand mn haren zo erg uitvielen dat ik gewoon er om moest huilen.. ik had gewoon kale plekken.. (heb nu maar de helft van mijn haren over maar het is geloof ik nu pas na een half jaar herstellende.. )

Maar denk dat ondanks dat alles nog best meeviel :)

Owja, de eerste weken wel barstende hoofdpijn door teveel geluid.. EN .. in het begin begon ik na 2 glazen alcohol al licht in mijn hoofd te voelen.. ::rofl:: HAHA.. moest ff weer wennen aan het uitgaan

je haar zag er nochtans prachtig uit op de eilandraad :)

Ja, 2 maanden niet uitgaan, moet verschrikkelijk geweest zijn :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #6 Gepost op: 3-12-2008, 20:43:27 »
Fleur heeft haar haar moeten laten kortknippen (ER2005)
Daar heeft haar kapper wel iets op gevonden, hoor.  Die schade is volledig teniet gedaan. In Amersfoort (half jaar na de opnames, kon je echter de gevolgen nog wel zien.

Moet Bodejos ook eens proberen.........

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 3-12-2008, 21:54:39 »
Ik herkende Fleur eerst niet eens zaterdag, ze heeft weer behoorlijk lang haar  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #8 Gepost op: 3-12-2008, 22:51:01 »
Ik herkende Fleur eerst niet eens zaterdag, ze heeft weer behoorlijk lang haar  ::jaja::
Haar haar was anders, maar haar karakter was hetzelfde.

Zie trouwens nu pas de reactie van Hiu. Nou, eh, ik moet zeggen: je hebt je behoorlijk hersteld, hoor....... ::jaja:: ::jaja::

Offline BalkanPower

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 4-12-2008, 13:50:37 »

en toen kreeg je spijt dat je had meegedaan  ;D