Auteur Topic: Weinig zwemproeven?  (gelezen 4138 keer)

Offline marie111

• Forumlid
Weinig zwemproeven?
« Gepost op: 1-12-2008, 11:35:46 »
Het is ons opgevallend dat er deze expeditie veel minder proeven gedaan zijn waarbij gezwommen of onder water gezwommen en gedoken moest worden. Het waren bijna allemaal krachtproeven (hangen om paal e.d.). Dat vonden wij erg jammer. Nu konden de kandidaten niet al hun talenten gebruiken.
Hoe denken jullie daarover?

Offline eilandgek

• Forumlid
Re: Weinig zwemproeven?
« Reactie #1 Gepost op: 1-12-2008, 14:49:36 »
Viel mij ook op, ben het met je eens! Zwemproeven doen het bij mij goed op de tv, dus hopelijk bij een volgende serie weer een paar meer.

Offline pallas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 1-12-2008, 20:03:23 »
Marie111 is iemand die graag zwemt ?  ::jaja::  ::jaja::
Maar inderdaad, er werd niet veel gezwommen !  ::ohno::  ::ohno::
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #3 Gepost op: 1-12-2008, 20:09:53 »
inderdaad.

alleen de eind proef werd gezwommen meen ik.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 1-12-2008, 20:14:55 »
inderdaad.

alleen de eind proef werd gezwommen meen ik.

Eindproef,  10 symbolen onder water proef, Met de kubus was het meer onderwaterwandelen  ;)

Dus eigenlijk 2 zwemonderdelen

Maar had ook nog graag ander soort proeven gezien die de kwaliteiten naar voor doen komen.  bv  bouwproeven, vuurmaakproeven, hakproeven, schiet of werpproeven...
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 20:17:29 door reaver »

Offline Kevinvanaalst

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 2-12-2008, 17:19:45 »
Eindproef,  10 symbolen onder water proef, Met de kubus was het meer onderwaterwandelen  ;)

Dus eigenlijk 2 zwemonderdelen

Maar had ook nog graag ander soort proeven gezien die de kwaliteiten naar voor doen komen.  bv  bouwproeven, vuurmaakproeven, hakproeven, schiet of werpproeven...

Bouwproeven is ook bij de eindproef geweest hoor.. Toen moesten ze die kubus in elkaar zette. Ik weet neit of jij dat bouwen vind of in elkaar zetten maar het is er wel een onderdeel van.

Verder vind ik vuurmaak en hak proeven ook altijd leuk. En dan komen ook de kwaliteiten als robinson naar boven.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 2-12-2008, 17:33:58 »
Bouwproeven is ook bij de eindproef geweest hoor.. Toen moesten ze die kubus in elkaar zette. Ik weet neit of jij dat bouwen vind of in elkaar zetten maar het is er wel een onderdeel van.

Die kubus was een bouwpuzzel ;)  Met bouwen bedoel ik meer een constructie om vervolgens te gebruiken naar een volgend aspect te gaan in de proef bv de waterglijders met het rad in  ER 2006 Panama  of bij Survivor Micronesia: een blokkade opstellen in een tunnel waar het andere team vervolgens door moet geraken...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 2-12-2008, 17:37:36 »
Er waren gewoon minder proeven dit jaar  ;)
Keep calm and eat chocolates!