Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 47521 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #160 Gepost op: 30-11-2008, 22:26:35 »
Ook een grappig moment: Hans, een bewezen leugenaar, die predikt over normen en waarden.  ::rofl::

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: 1-12-2008, 00:06:24 »
Grappig moment achteraf als Hiukwan op de eilandraad doet alsof ze t jammer vind dat de uitslag niet bekend word gemaakt. Terwijl zij t alle 6 allang weten behalve de 2 dombo's niet ::rofl::

Offline BalkanPower

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #162 Gepost op: 1-12-2008, 00:08:38 »
Grappig moment achteraf als Hiukwan op de eilandraad doet alsof ze t jammer vind dat de uitslag niet bekend word gemaakt. Terwijl zij t alle 6 allang weten behalve de 2 dombo's niet ::rofl::

haha idd....maaruh marlie....nu snap ik datgene wat ik je in mn pm had gezegd...diegene wist dat dit stond te gebeuren:)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 1-12-2008, 00:15:01 »
uhhhhhhhhhhh ik weet niet meer wat ik erin had gezet ::schaam::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 1-12-2008, 10:34:24 »
Op de laatste eilandraad begon hij de afvallers te corrigeren en hun zinnen af te maken.  Waarschijnlijk dacht ie dat hij een ronde in '10 voor taal' aan het spelen was ofzo.  ::tandpastasmiley::  Best leuk hoe hij telkens het verdronken kalf probeerde te redden  ::hand:: 

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 1-12-2008, 15:07:29 »
De grappigste momenten van deze expeditie:

Hiukwan die voor het eerst de mannen van kamp noord, kerels met zweet tussen de ballen.

En kleine Kyra die, op de schouders van grote Geert die blok hout op z'n kop klopte.

Om nog maar te zwijgen van de plaspauze aan de ketting in zee, de vrouwen gehurkt en de mannen staande dooreen geplaatst,
wel met de rug naar elkaar.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Quickstrike

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 1-12-2008, 16:33:09 »
Yin die zichzelf tegenspreekt (ten opzichte van een paar weken geleden over sterkste kandidaten) in het gesprek met Ernst-Paul op de vraag of de drie 'sterksten' er zitten (of de meest robinsonwaardige kandidaten...weet het ff niet meer precies):

'...Ik vind niet dat de drie sterksten hier zitten. Kyra had hier ook kunnen zitten of Prince......'

Commentaar van Ernst-Paul: 'Ja, maar zijn die er niet volgens afspraken uitgestemd?'

Heerlijk hoe Ernst-Paul op dat soort dingen reageert.

EP heeft een aantal keer leuk gereageerd, maar ik vond ook zijn lichaamshouding en de manier waarop hij proeven begeleidde e.d. gewoon leuk om te zien. De meest leuke opmerking was ook de meest groffe en dat was toen prince eruit werd gestemd. EP met zijn 10 kleine negertjes  ;D