Auteur Topic: [Kandidaat BE] Geert  (gelezen 61937 keer)

Offline dunno

• Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Geert
« Reactie #200 Gepost op: 15-10-2008, 14:53:15 »
ik heb hier zelfs al gelezen dat hij seksistisch is omdat hij eens gezegd heeft dat die yin een mooi kontje had, als ge u aan zo'n dingen ergert he, dan moet ge geen tv meer zien, want er wordt constant gezeverd over vrouwen hun kontje en borsten...
hoeveel mannen zeggen dat niet, ge hoort mannen niet anders zeggen ' amai lekker ding of lekker kontje' als ge u daar aan stoort dan is er iets serieus mis met u ze... en mannen die beweren dat ze dat niet zeggen die denken dat dan wel, en als ze da ook niet denken dan is er serieus iets mis!!!   

::bravo:: ::bravo:: geertje forever!!!!  ::bravo:: ::bravo::

Even vertaalt. U ziet het, het zit hem vooral bij de t's. Vlamingen laten bijna altijd de t vallen als je spreken.  ::tandpastasmiley::
Nee, die ge/gij is oernederlands dat al meer dan 500 jaar gebruikt wordt. Dat is niet juister/fout dan je/jij. Zelfs in het Wilhelmus staat er ergens 'zijt gij o god mijn heer'.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2008, 14:55:57 door dunno »

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #201 Gepost op: 15-10-2008, 15:47:14 »
Ik vind t Belgisch dialect eigenlijk wel grappig om te lezen. mag ik dan ook mijn eigen dialect gebruiken? We hebben nu toch een tolk!!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 15-10-2008, 16:29:37 »
En zullen we het nu maar weer gaan hebben over Geert??

Voor een discussie over het schrijven in Belgisch dialect verwijs ik u graag naar de huiskamer elders op realitynet ;D ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 15-10-2008, 16:37:19 »
Wij spreken een Nederlands dialect hoor, twijfel daar maar niet aan.
Regionaal hebben we: West-Vlaams, Oost-Vlaams, Limburgs, Brabants (Antwerps ook dat er wat van afwijkt).

Maar goed, terug naar geert.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #204 Gepost op: 15-10-2008, 19:55:10 »
en Geert mag er dan uit zijn en slachtoffer van 'tactiek' zijn geworden, ik vond hem ook een betere Robinson dan Hans ooit zal zijn

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: voor Geert
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline vriendlief

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #205 Gepost op: 15-10-2008, 23:11:50 »
Ik vond hem wel ok. ::ok::

Super actie nog van hem om die machete weg te nemen. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 15-10-2008, 23:13:39 door vriendlief »

Offline ....

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 16-10-2008, 13:17:37 »
echt een kinderachtige k*t streek van hem!
hoezo slechte verliezer hahahaha!
hij schuift de schuld nog bij anderen haha,
en dan neemt hij die manchette mee... echt  ::niet-ok::
ach ja, geert, tis kut om van 2 'oude' mannen en 5 meiden te verliezen..

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 16-10-2008, 13:29:51 »

hij schuift de schuld nog bij anderen,

??? ??? ???

ach ja, geert, tis kut om van 2 'oude' mannen en 5 meiden te verliezen..

Er is maar 1 winnaar op het einde van de rit...

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #208 Gepost op: 16-10-2008, 17:20:24 »
 ::rofl:: Haha, toepasselijke titel bij 'Afvaller in beeld'.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geīnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 16-10-2008, 17:56:55 »
::rofl:: Haha, toepasselijke titel bij 'Afvaller in beeld'.

::tandpastasmiley::
Keep calm and eat chocolates!

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #210 Gepost op: 18-10-2008, 17:24:46 »
Jammer voor je Geert, het spel zal een stuk minder levendig worden.  ::jaja:: Het zal me niks verbazen als ze in de volgende aflevering onder Hans zijn bezielende leiding  ::hypocriet:: eerst met z'n allen rond het kampvuur gaan zitten zingen, om elkaar daarna lachend af te maken met Hans als lachende derde.  ::ohno::

Ik ga je toch wel missen man.  ::ok::

P.S. Toch wel grappig om zo'n parang nog net ff te laten "verdwijnen", daardoor laat je onbewust een beetje de ware Hans  ::niet-ok:: zien.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline peterb

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 26-11-2008, 22:06:46 »
Geert was geweldig. Ik heb mij geweldig geamuseerd met zijn doen en laten. Hij was tenminste een eerlijke man met het hart op de juiste plaats, die dan ook nog eens geen blad voor de mond nam. Sommige van zijn uitspraken waren legendarisch wat mij betreft. En hij zag het verdorie goed. Vaak zat hij er boven op met zijn visie. Gene flauwe zever uit Geert zijn mond ::bravo::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 30-11-2008, 09:06:25 »
Geert was geweldig. Ik heb mij geweldig geamuseerd met zijn doen en laten. Hij was tenminste een eerlijke man met het hart op de juiste plaats, die dan ook nog eens geen blad voor de mond nam. Sommige van zijn uitspraken waren legendarisch wat mij betreft. En hij zag het verdorie goed. Vaak zat hij er boven op met zijn visie. Gene flauwe zever uit Geert zijn mond ::bravo::
Ooh en ik vond hem nou net een flauwe zever. ::pinokkio::
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem steeds sympathieker vond overkomen op tv.Ik vond het alleen gezever telkens over die Yin al kan ik het me achteraf wel voorstellen dat hij zo geirriteerd was.Ik raak al geiriteerd door haar op tv laat, staan in real-life.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 30-11-2008, 09:07:45 »
Ja, Geert irriteerde wel een beetje, maar had ook echt geweldige uitspraken  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 30-11-2008, 09:19:23 »
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem steeds sympathieker vond overkomen op tv.Ik vond het alleen gezever telkens over die Yin al kan ik het me achteraf wel voorstellen dat hij zo geirriteerd was.Ik raak al geiriteerd door haar op tv laat, staan in real-life.
Geert heeft zich twee keer laten vangen door Yin.
Eerst toen ze vrijwel onmiddellijk begon te verkennen wie haar kon helpen om zover mogelijk te komen.
En de tweede keer toen hij zijn impulsieve en extroverte (en een beetje lompe) zelve was nadat hij zich misbruikt voelde, en op die manier nogal wat anderen niet echter zich kon scharen.
Hij heeft het spelletje verkeerd ingeschat door niet tijdig te beseffen dat het wegstemmen van kandidaten vaak niets te zien had met survivalskills.
In the beginning there was nothing and even that exploded