Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
ik heb hier zelfs al gelezen dat hij seksistisch is omdat hij eens gezegd heeft dat die yin een mooi kontje had, als ge u aan zo'n dingen ergert he, dan moet ge geen tv meer zien, want er wordt constant gezeverd over vrouwen hun kontje en borsten...hoeveel mannen zeggen dat niet, ge hoort mannen niet anders zeggen ' amai lekker ding of lekker kontje' als ge u daar aan stoort dan is er iets serieus mis met u ze... en mannen die beweren dat ze dat niet zeggen die denken dat dan wel, en als ze da ook niet denken dan is er serieus iets mis!!! geertje forever!!!!
hij schuift de schuld nog bij anderen,
ach ja, geert, tis kut om van 2 'oude' mannen en 5 meiden te verliezen..
Haha, toepasselijke titel bij 'Afvaller in beeld'.
Geert was geweldig. Ik heb mij geweldig geamuseerd met zijn doen en laten. Hij was tenminste een eerlijke man met het hart op de juiste plaats, die dan ook nog eens geen blad voor de mond nam. Sommige van zijn uitspraken waren legendarisch wat mij betreft. En hij zag het verdorie goed. Vaak zat hij er boven op met zijn visie. Gene flauwe zever uit Geert zijn mond
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem steeds sympathieker vond overkomen op tv.Ik vond het alleen gezever telkens over die Yin al kan ik het me achteraf wel voorstellen dat hij zo geirriteerd was.Ik raak al geiriteerd door haar op tv laat, staan in real-life.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
914 gasten en 6 vaste bezoekers