Auteur Topic: Theo van Gogh vermoord - Waar gaat dit heen?  (gelezen 5591 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Theo van Gogh vermoord - Waar gaat dit heen?
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2004, 20:58:22 »
Mja mja.. eerlijk gezegd doet het mij niet veel hoor.

Tuurlijk, het is onvoorstelbaar dat iemand iemand vermoord om zijn mening. Maar ik kan niet zeggen dat ik dit helemaal niet verwacht had, er zijn altijd van die mensen die in staat zijn iemand daarvoor te vermoorden.

Verder had ik niks met Theo van Gogh, misschien dat dat meespeelt.. niet dat ik echt wat tegen hem had. Nooit zo in hem verdiept.. Nu heb je natuurlijk weer die hele comotie erom heen.. alsof Nederland nu door die ene moord helemaal veranderd is.. Nederland was al een land waar tegenwoordig onbegrijpelijke dingen gebeuren, dat is nou niet ineens anders ofzo. Alleen mensen gaan er (opnieuw) weer aandacht aan schenken dat het zo niet langer kan.. ja dat kan je wel vaak blijven herhalen zo :-\\

Nou ja goed.. ik denk dat het aan mij ligt dat 't mij niet zoveel doet maar het gebeurd zo vaak tegenwoordig.. Pim Fortuyn.. iedereen geschokt, er moet wat aan gedaan worden en 911 dagen later, wordt Theo van Gogh vermoord.. wow wat is er veel veranderd in Nederland! Dat is ook wel heel moeilijk.. maar over een poosje schenkt niemand er meer aandacht aan tot de volgende moord../aanslag.. whatever.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 2-11-2004, 22:23:45 »

Moge de dader(s) gestraft worden op gepaste wijze... Hopelijk dat er snel orde op zaken (politiek en sociaal) kan worden gesteld...

die gepaste straf, daar heb ik zo mijn vraagtekens bij. Want wat is gepast in zo'n situatie? Ik weet het niet.
Ik weet het natuurlijk wel, maar dan voor mezelf. Iets wat afschrikt, iets wat recht doet aan je gevoel. Iets waardoor je duidelijk laat zien dat dit gedrag niet geaccepteerd wordt, dat dit gedrag verwerpelijk is.
er was eens......

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #22 Gepost op: 2-11-2004, 23:32:08 »
Ubertriest...Het enge vind ik nog de mensen die deze zinloze moord begrijpen ::oink:: :-X :-X :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2004, 10:03:21 »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #24 Gepost op: 3-11-2004, 10:11:07 »
Idd heel erg dat mensen vinden dat iemand van hun niet meer mag verder leven. Voor God gaan spelen ::niet-ok::
Wat is er mis met die mensen? Misschien moet ik maar eens gaan emigreren naar een andere planeet ::ohno::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #25 Gepost op: 3-11-2004, 16:18:32 »
Ik schok echt toen ik het hoorde. Het wordt steeds gekker hier in nederland. ::ohno:: Het is echt te triest voor woorden gewoon ::niet-ok::
Smiling isn't a crime..

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2004, 19:07:25 »
En >DIT< is wel raarrrrrrrrrrr....
 :-\\ :-\\ ::niet-ok:: ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”