Auteur Topic: Grappige momenten (deel 5)  (gelezen 31555 keer)

Offline Rose

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten (deel 5)
« Reactie #100 Gepost op: 20-04-2002, 11:43:53 »
George op de fiets:

Jammer dat ik zo raar moest doen ik wou wel lekker een stukje fietsen…

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #101 Gepost op: 20-04-2002, 11:45:06 »

ja idd aggie, en ik haal et nog maar es aan, de manier waarop george zijn mol lastig zou vallen als ie de mol zelf niet zou zijn: dan zou ik als ie op et toilet zat de deur open doen en zeggen "volgens mij ben jij de mol!" ik lag echt  helemaal dubbel, vind ik de grappigste uitspraak van de hele serie, echt geweldig!

Ja, dat was wel grappig. Als George een gewone kandidaat was en hij had de goede Mol. Dat was de Mol waarschijnlijk 'echt opgestapt' (ala Karen)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 20-04-2002, 14:25:28 »
de reactie van Prince ivm het lange abseilen van George : "en nog applaus ook ..."

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 20-04-2002, 19:50:07 »
Ellen vertelde dat ze al snel dacht: 'als er 1 iemand zeker niet de mol is, dan is dat George!'   :)

't 'it's gonna cost ya!' van George in de biecht na de uitsprakenopdracht.  :)

Jantien die verklaart dat George de mol niet is, omdat ze zich niet kan voorstellen dat men 't hele spel in handen zou leggen van zo iemand als George.  ;D

George die op 't laatst van de aflevering tegen de camera zegt: ' ik was 'n vuile vuile mol. Heb je 't nu door?'  ;D

Offline moljanne

• Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
« Reactie #104 Gepost op: 20-04-2002, 22:04:08 »
george die zegt dat hij zich niet "mollig" kon gedragen.

wel wat ergerlijk dat angela hem telkens molletje noemde,net of het dan minder erg is.

nou ik vond hem echt geen "molletje"
maar een vieze vuile etc. MOL!
ik vind eigenlijk ook dat geld pikken niet erbij mag horen.

huh?

Offline Lesser Spotted

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 20-04-2002, 22:57:45 »
 :) Persoonlijk grappig moment:

Ik had gisteravond al gekeken (Geweldig: George als Mol) maar ik wilde vandaag ook nog even de herhaling kijken. Ik dacht dat het om twintig voor twaalf begon dus ik zet ongeveer op die tijd de TV aan. Op dat moment - bleek achteraf, na inspectie in de gids - was er een documentaire bezig over het Nationaal Ballet, en er was net iets misgegaan met het decor tijdens een voorstelling. Daar was de choreograaf ontzettend kwaad  over en hij stond tegen iemand te schreeuwen, buiten beeld: "Hoe kun je dat nu doen ! Ik heb alles op elkaar afgestemd en ga jij ermee lopen klooien. Dit is gewoon sabotage !!!" (enz, enz)

Om een lang verhaal kort te maken, ik zit nietsvermoedend op de bank(met het idee dat de mol al begonnen was), en denk tijdens deze hele preek bij mezelf: "Hoe kan dat nou, heb ik zo goed gekeken gisteren, en dit heb ik helemaal niet gezien.  ???

Offline Lesser Spotted

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 23-04-2002, 23:05:03 »
 ;D  Zojuist in  "I love 1983" op Net5:

John de Mol was de manager van de Dolly Dots !!!   ;D