Auteur Topic: Spam Mail  (gelezen 11478 keer)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re:Spam Mail
« Reactie #40 Gepost op: 22-06-2003, 21:24:37 »
u zult bij mijn vriendin moeten wezen, dat was niet mijn gitaar.

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 22-06-2003, 21:43:15 »
Laatst eentje over een geest van een meisje, die meel moest je dan weer doorsturen en als je dat niet deed ging je over 48 uur dood.

Ik kreeg een jaartje geleden een mailtje over een meisje met beenmergtering. Moest ook meteen geholpen worden. Wel een beetje verdacht...want beenmergtering bestaat helemaal niet.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 23-06-2003, 12:40:12 »
Vandaag ook weer 20 mailtjes gehad (vannacht dan) dus vandaag nog wel meer  >:(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #43 Gepost op: 23-06-2003, 14:22:07 »
Ikke heb de laatste paar dagen 0 mailtjusz gehad, en toch heb ik dit email-adres al jaren... :)

« Laatst bewerkt op: 23-06-2003, 14:22:37 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #44 Gepost op: 28-10-2003, 18:23:01 »
Wie heeft er ook zoveel last van die kazaa-troep? Ik bedoel niet de mp3's, maar de door die site meegestuurde pop-ups. Het is de laatste tijd inmiddels ZO erg, dat je met het wegklikken van de ene pop-up, 3 andere ervoor in de plaats krijgt. Kazaa wordt steeds agressiever met hun ongevraagde troep.

Ik heb in juni kazaa heel even op mijn computer gehad, en ook toen was mijn systeem binnen no time vergeven van de reclame-troep.

Hebben hier meer forummers last van? Zo ja, zou het misschien helpen als we met zijn allen een vuist maken, richting kazaa? Dit vergalt behoorlijk mijn plezier in het downloaden.

Ik vraag toch niet om die troep? Wil ik me ertegen beschermen, dan is het enige dat helpt: niets meer downloaden. Maar ik heb geen zin om mij door kazaa voor te laten schrijven wat ik wel en niet op mijn computer krijg.

Het door mij eerder aanbevolen adaware 6.0 helpt hier helaas niet tegen. Wie heeft een goede oplossing, wie heeft soortgelijke ervaringen en voelt er iets voor Kazaa te benaderen?

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #45 Gepost op: 28-10-2003, 19:16:32 »
2 woorden, Kazaa Lite. Hiermee krijg je geen Spyware en Pop-ups(tenminste ik niet) helaas is het niet zo dat je hiermee gelijk geen pop-ups meer hebt, daarvoor moet je helaas je computer opnieuw instaleren.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #46 Gepost op: 28-10-2003, 19:17:38 »
Keb er geen last van, keb ook nog een oude versie, want meestal staat er:

New Kazaa Version 6.1
-sneller
-minder virussen
-meer mogelijkheden

,maar wordt er bedoeld:
-meer popup spam
-nog meer popup spam
-nog meer vertrouwelijke gegevens die door worden gegeven!

Dus 'k heb er geen last van

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 28-10-2003, 20:05:28 »
Hier kun je de laatste Kazaa lite versie halen, als het mag van de moderators en een klein beetje reclame moet je wel weerstaan...  :-\
(Zoeken naar Kaza Lite K++)

Daar staan ook erg nuttige alternatieven voor Quicktime en Realplayer, vooral die van Realplayer vind ik erg fijn, want die 'normale' is vergeven van allerlei reclame en irritante dingen...

Om die pop-ups weg te halen kun je het volgende doen: Dit bestand downloaden en de file hosts. kopieeren in de directory bij:

Windows 95/98/Me: c:\windows\

Windows XP: c:\windows\system32\drivers\etc\

(Als je Windowsdirectoy 'windows' heet natuurlijk)

Gewoon over de 'oude' (->lege) hosts. -file heen kopieeren...

Je krijgt dan ipv reclame-popups lege schermen met een kruis erin.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #48 Gepost op: 28-10-2003, 20:34:04 »
Hi Bertha,

From all the pop-ups ga ik all een little engels praten. Ik werd er echt gek van.
LC, het is juist Kazaa Lite waardoor ik al die troep heb binnengekregen.

Ik had al een soort vliegenmepper, Pop Swatter, maar net als een echte vliegenmepper kan die maar 1, hooguit 2 doelen tegelijk raken. Het meest irritant vind ik nog die pop-ups, die je beloven je voortaan van die pop-ups te vrijwaren. Waar ze echter wel grof geld voor willen vangen.

Ik hoop dat het helpt, in ieder geval bedankt. Ik heb me overigens voorgenomen, produkten die zich op deze manier opdringen, gewoon te boycotten, niet te kopen, dus. Als iedereen dat zou doen, zullen de aanbieders toch iets nieuws moeten verzinnen, om hun publiek te bereiken.

en een klein beetje reclame moet je wel weerstaan... 
Jaaaaaaaaja, een beetje reclame, daar lig ik ook niet wakker van, maar 3 keer per minuut een oproep om je famliebezit met enige centimeters te verlengen vind ik enigszins overdreven, dat dat soort firma's zelf niet inziet dat velen niet gediend zijn van hun manier van reclame maken. Als ik alle centimeters erbij had gekregen die me via die pop-ups werden beloofd, had ik een haspel nodig waar 20 meter op kan worden gerold. Sorry dat ik dat zo zeg, maar ik word hier gewoon een beetje kwaad om.

Waar haalt dat soort firma's het recht vandaan om het internetplezier van zoveel mensen te vergallen?
« Laatst bewerkt op: 28-10-2003, 20:42:54 door bodejosm43 »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 28-10-2003, 21:30:51 »

Jaaaaaaaaja, een beetje reclame, daar lig ik ook niet wakker van,
Ik bedoelde de reclame op die site om Kazaa te downloaden...

Citaat
LC, het is juist Kazaa Lite waardoor ik al die troep heb binnengekregen.

? Ik heb zelf versie 2.4.1 van Kaza Lite en de reclame die ik te zien krijg van vanwege het programma is nul komma nul. Geen pop-up's geen beginscherm met reclame helemaal niets.

Het is juist door mensen ontworpen/gekraakt die zich ergerden aan al de reclame en spyware die met de normale KAzaa op je computer terecht komt. Ik weet niet waarom het niet werkt bij jouw. Mischien is de oude Kazaa versie niet goed ge-deinstalleerd? Ik weet het niet...

Citaat
Waar haalt dat soort firma's het recht vandaan om het internetplezier van zoveel mensen te vergallen?

Dat snap ik wel, je gebruikt tenslotte een dienst van ze waarvoor ze wel wat terug willen zien... (al is het in het geval van KAzaa technisch gezien een dienst die de ene gebruiker levert aan de andere gebruiker.) Als een programma je niet bevalt moet je het niet gebruiken...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 28-10-2003, 21:39:04 »
Stuur al Uw spam naar:

Jokivin@wieisdemol.com
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #51 Gepost op: 28-10-2003, 21:51:13 »
hey wat krijgen we nu weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stuur maar fijn naar verdi hoor, heeft die ouwe zeur ook eens mail :P
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #52 Gepost op: 29-10-2003, 17:47:31 »
In dat geval:

[size=16]Ouwezeuraida@hotmail ;D.com[/size]
Komt gegarandeerd aan!

PS: Verdi: grapje, hoor.......
« Laatst bewerkt op: 29-10-2003, 17:50:40 door bodejosm43 »

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 29-10-2003, 17:51:25 »
nee, het is ouwezeur_verdi@hotmail.com  ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re: Spam Mail
« Reactie #54 Gepost op: 16-03-2004, 20:48:47 »
Voor de mensen met doorzettingsvermogen (tekst is niet van mij)

http://www.419eater.com
« Laatst bewerkt op: 16-03-2004, 20:52:42 door Bodejos »

Offline jeroen234

• Forumlid
  • Planetrace: Explore the world forum
« Reactie #55 Gepost op: 16-03-2004, 21:10:37 »
download de google balk
en je heb alleen nog maar een popup als jij zegt dat je die wilt
zeg je niks dan hoor je alleen rrn klikje
en is er weer een popup vernietigt

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #56 Gepost op: 17-03-2004, 14:29:21 »
Heb ik ook al een tijd ingesteld, er staat bij mij nu: PageRank 179 geblokkeerd. Er glippen er jammergenoeg nog steeds doorheen, maar het is minder erg dan eerst.

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #57 Gepost op: 20-04-2004, 17:24:32 »
Waar haal je die vandaan dan????
 ??? ???
Smiling isn't a crime..

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 20-04-2004, 17:54:56 »
Waar haal je die vandaan dan????
 ??? ???

http://www.google.nl/intl/nl/options.html

Maar bij mij doet hij het niet, want dat werkt niet in Mozilla ::niet-ok:: Maar Mozilla houd zelf al alle spam pop-ups tegen, dat is nog handiger, en hij installeert ook niet automatisch cookies enz, maar ik gebruikte die google bar ook om te zoeken, en dan de zoekwoorden te arceren :-\\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 3-05-2004, 01:21:28 »
Wat wel nuttig is tegen spam trouwens is deze site:
http://www.mailinator.com/

je hebt vaak wel dat je een emailadres nodig hebt als je een kloonaccount aan wil maken op een forum bv om je ergens voor aan te melden of te registreren.
Dan wil je liever niet je eigen mailadres geven aangezien je dan de kans loopt dat mailadres mss in spamlijsten komt te staan.

Dan vul je bv als email in: kloonaccount@mailinator.com
Dan ga je naar de site mailinator.com en dan vul je daar 'kloonaccount' in en druk op 'go' en je ziet daar het mailtje met de activatie-link of wachtwoorden of wat er ook naar toe gestuurd is.
Handig!

'Nadelen' (of voordelen):
-geen wachtwoorden (dus iedereen kan mail bekijken)
-na een paar uur worden mails gewist