Auteur Topic: De "onderhandel"-opdracht  (gelezen 21673 keer)

Offline Erik TKS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De "onderhandel"-opdracht
« Reactie #60 Gepost op: 3-04-2002, 21:28:29 »
Ik heb dit topic nu pas ontdekt en kom daarom wat laat met een reactie op het schrijven van George. Het was mij ook opgevallen maar ik zag het als een leuke grap van George die helaas slecht in beeld is gebracht. George dacht dat de camera naast hem op het papier was gericht en begint het schrijven met de letters L en E. "Aha!", denkt de kijker, "George wil het lege koffertje!". George gaat verder met FOON. "Huh?!", denkt de kijker, die daarna George vlug een E en een T voor het woord ziet krabbelen. Lachen! :)

« Laatst bewerkt op: 3-04-2002, 21:29:55 door Erik TKS »

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 3-04-2002, 22:39:45 »
leuke interpretatie ERIK TKS, en ben niet verwonderd dat jij het ook gezien hebt  ;)

cheers!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 3-04-2002, 22:43:51 »
idd een goede redenatie. Zou George echt zo televisie-geniek zijn ???

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #63 Gepost op: 4-04-2002, 09:12:29 »
ik denk dat het inderdaad zo gegaan is erik ts. goed gevonden!

Offline mariek

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 4-04-2002, 09:29:35 »
Dat zou in elk geval betekenen dat onze George verre van stom is en ervan houdt de boel te belazeren... Het is me trouwens helemaal niet opgevallen van dat tele en foon. Moet de aflevering voor vrijdag nog een keer zien! Maar zou niet weten wanneer...
Even een algemene vraag: als de twee finalisten de test hebben ingevuld en degene met de meeste punten stemt NIET voor de mol, wint hij of zij dan toch? Of moet je het antwoord weten op de vraag 'wie is de mol?' Ik dacht het laatste maar ben nu weer all confused... :-/
Hee het is LENTE ;D
Kus Mariek

The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #65 Gepost op: 4-04-2002, 09:33:44 »

Dat zou in elk geval betekenen dat onze George verre van stom is en ervan houdt de boel te belazeren... Het is me trouwens helemaal niet opgevallen van dat tele en foon. Moet de aflevering voor vrijdag nog een keer zien! Maar zou niet weten wanneer...
Even een algemene vraag: als de twee finalisten de test hebben ingevuld en degene met de meeste punten stemt NIET voor de mol, wint hij of zij dan toch? Of moet je het antwoord weten op de vraag 'wie is de mol?' Ik dacht het laatste maar ben nu weer all confused... :-/

ik denk degene die de meeste vragen goed heeft, want misschien stemt niemand op de mol en dan zou er geen winnar zijn en da kan niet.
Hee het is LENTE ;D
Kus Mariek

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 4-04-2002, 09:35:07 »

Volgens mij telt gewoon 't aantal vragen goed in de finale. 't kan toch ook voorkomen dat geen van de twee op de goede mol stemt? (en dus dat ze op elkaar stemmen) en dan zou dus niemand kunnen winnen. Wat wel zou kunnen is dat de vraag WIDM? misschien dubbel of 5 dubbel telt. Dat weet ik verder ook niet.

Offline mariek

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 4-04-2002, 09:38:22 »
Als de mol het spelletje echt goed speelt kan het best dat de andere twee op elkaar stemmen... Ik denk dat als Ellen en Jantien overblijven, en George de mol is, zowel Ellen als Jantien verkeerd gaan stemmen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 4-04-2002, 09:41:34 »

Als de mol het spelletje echt goed speelt kan het best dat de andere twee op elkaar stemmen... Ik denk dat als Ellen en Jantien overblijven, en George de mol is, zowel Ellen als Jantien verkeerd gaan stemmen...

Ik denk zowiezo dat niemand op George gaat stemmen. Dus als hij de mol is, dan wordt 't nog 'n spannende finale.

Maar we dwalen wat af van 't onderwerp van deze topic.  :)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 4-04-2002, 10:22:01 »
er is ALTIJD een winnaar, zelfs al moesten beide finalisten alle vragen fout beantwoorden, dan wint degene die z'n test het snelst invult. geluk is dus een belangrijke factor van het spelletje, zekers als we met een onzichtbare mol te maken hebben

ciao
vlaming

Offline mariek

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 4-04-2002, 11:27:03 »
Thanx Vlaming!
Jij kunt er niets aan doen, maar ik vind dat niet helemaal eerlijk... Het zou beter zijn als de mol een bepaald bedrag wint (niet de pot) als de anderen allebei niet op hem stemmen in the end...
Maar ja, wie ben ik?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #71 Gepost op: 4-04-2002, 11:34:55 »

Volgens mij telt gewoon 't aantal vragen goed in de finale. 't kan toch ook voorkomen dat geen van de twee op de goede mol stemt? (en dus dat ze op elkaar stemmen) en dan zou dus niemand kunnen winnen. Wat wel zou kunnen is dat de vraag WIDM? misschien dubbel of 5 dubbel telt. Dat weet ik verder ook niet.

Volgens mij is het ook zo. Eigenlijk zou het eerlijker zijn als je 5 punten extra kreeg voor de goede Mol. Anders kun je eruit vliegen met een goede Mol en anderen met een foute Mol blijven erin. Na mijn idee is Erik ook op die manier geslachtofferd.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #72 Gepost op: 4-04-2002, 13:31:52 »
dit vorige vroeg ik me dus ook af, gelukkig is het eindelijk eens beantwoord.

maareh, ik zou het best een anti-climax vinden als de vraag "wie is de mol?" niet goed beantwoord zou worden hè.. :-/

No Milk today???

aggie

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 4-04-2002, 13:33:28 »
Nee, hoor. Zou juist leuk zijn.
Als het een goede mol is, tenminste (die veel saboteerde) ;)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #74 Gepost op: 4-04-2002, 13:35:18 »

Nee, hoor. Zou juist leuk zijn.
Als het een goede mol is, tenminste (die veel saboteerde) ;)

ja ik wil geen schijtmol dit jaar hoor! dan kun je me wegdragen.. :-/

dan moete wij nog echte mollenstreken gaan uithalen op de bijeenkomst.. ::)

No Milk today???

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 4-04-2002, 13:43:50 »

maareh, ik zou het best een anti-climax vinden als de vraag "wie is de mol?" niet goed beantwoord zou worden hè.. :-/

ik denk net het tegenovergestelde, het zou gewoon betekenen dat we een schitterende Mol gehad hebben, op voorwaarde dat we achteraf in de laatste aflevering VOLDOENDE sabotage-akties te zien krijgen.

greetz
vlaming

Offline mariek

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 4-04-2002, 13:58:04 »
Daarom vind ik ook dat zo'n mol best wat mag winnen, niet de finalist die het uiteindelijk het minst slecht doet...
Om even on-topic te posten, ik denk dat Harry dat lege koffertje koos om zijn eigen geweten een beetje te sussen... na die rugzakken... En na die opdracht wordt Jantien toch wel weer verdacht! Waarom zou ze als niet-mol niet voor de vrijstelling kiezen??? Is ze dan zo zeker van haar zaak... Toch denk ik dat ze er vrijdag uitgaat (intuïtie  ::)).
Mooi in dit spelletje is wel dat degene die ik het minst verdenk er elke keer uitvliegt. Dat houdt het wel heel spannend!
Mariek

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #77 Gepost op: 4-04-2002, 18:49:09 »

... En na die opdracht wordt Jantien toch wel weer verdacht! Waarom zou ze als niet-mol niet voor de vrijstelling kiezen??? ...

Mariek, is wel eigenaardig.
Maar houdt er wel rekening mee dat je daardoor jezelf verdacht maakt, wat een goede taktiek is in deze fase van de strijd.
Bovendien : Niemand koos voor de vrijstelling.
4 mollen ?

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #78 Gepost op: 4-04-2002, 20:59:16 »

ik denk net het tegenovergestelde, het zou gewoon betekenen dat we een schitterende Mol gehad hebben, op voorwaarde dat we achteraf in de laatste aflevering VOLDOENDE sabotage-akties te zien krijgen.

Idd Vlaming, en niet zoals in die eerste nederlandse reeks toen we met een mol te maken kregen die gewoonweg heel de tijd onder de grond is blijven zitten. Ik moet nog steeds geamuseerd grinniken bij de gedachte aan die gezellige loebas, Robin was het dacht ik, toen zijn mol uitviel en zijn mond bijna tot op zijn knieen openviel en zijn ogen naar iets oneindigs leken te staren. Maar ik vond het toen echt een anti-climax.
Deze keer is deze mogelijkheid echter uitgesloten. We blijven over met vier kandidaten die het elk in zich hebben om de rol van mol op zich te nemen.
Ellen heeft dat berekende inzicht van een killer; John is een duivel in schaapsvacht; Jantien weet een zweem van twijfel over zichzelf te zaaien en George valt door een zekere geslotenheid ook zo moeilijk in te schatten.

Dus wie het ook wordt; het kan zeker een verrassing worden, zelfs één van formaat; maar nooit een ontgoocheling. Daarvoor zijn ze te sterk aan elkaar gewaagd!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

aggie

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: 4-04-2002, 21:04:48 »
idd, de afgelopen afleveringen waren al prachtig (Karen weg, Prince weg, Harry weg), maar het zal alleen maar beter worden. Want wie er ook verdwijnt: het zal een schok voor menigeen zijn ;D