ik denk net het tegenovergestelde, het zou gewoon betekenen dat we een schitterende Mol gehad hebben, op voorwaarde dat we achteraf in de laatste aflevering VOLDOENDE sabotage-akties te zien krijgen.
Idd Vlaming, en niet zoals in die eerste nederlandse reeks toen we met een mol te maken kregen die gewoonweg heel de tijd onder de grond is blijven zitten. Ik moet nog steeds geamuseerd grinniken bij de gedachte aan die gezellige loebas, Robin was het dacht ik, toen zijn mol uitviel en zijn mond bijna tot op zijn knieen openviel en zijn ogen naar iets oneindigs leken te staren. Maar ik vond het toen echt een anti-climax.
Deze keer is deze mogelijkheid echter uitgesloten. We blijven over met vier kandidaten die het elk in zich hebben om de rol van mol op zich te nemen.
Ellen heeft dat berekende inzicht van een killer; John is een duivel in schaapsvacht; Jantien weet een zweem van twijfel over zichzelf te zaaien en George valt door een zekere geslotenheid ook zo moeilijk in te schatten.
Dus wie het ook wordt; het kan zeker een verrassing worden, zelfs één van formaat; maar nooit een ontgoocheling. Daarvoor zijn ze te sterk aan elkaar gewaagd!