laatst gedroomd: ik was op een een of ander feest, met heel veel vage bekenden. Plotseling bedacht ik dat er een paar van hun doodmoesten, dus ik pak mijn geweesr en schiet een stuk of 3 mensen neer. Daarna ben ik ook zomaar weg van het feest.
Vlak daarna was ik op de bruiloft van een vriendin van mij. Ook toen bedacht ik plotseling dat de bruidegom dood moest, dus ook die schoot ik neer.
Daarna was ik ook daar weer weg, en heb het wapen verstopt.
Toen ik thuis kwam (in een vreemd huis overigens met een rare combi van mensen die ik ken) pas toen bedacht ik me wat ik gedaan had, vond dit heel erg en.....................werdt wakker.
Was echt vreselijk blij dat ik gewoon in mijn bed lag, de droom had zo echt geleken!! Dus ja, of dit nou een nachtmerrie is weet ik niet, maar fijn was het niet. Snap er trouwens ook niks van dat ik dit droom :-\ :'(
En over leven na de dood, ik ken (een heeeeeel nuchter!) iemand die inderdaad een bijna dood ervaring heeft gehad, en die vond het prachtig en heel rustgevend. Het enige wat ik weet is dat hij prachtig mooi blauw licht zag, en dat diegene sindsdien ook totaal niet meer bang is voor de dood.
Persoonlijk is het doodgaan zelf niet mijn grootste angst, maar vooral het idee dat alles wat er om je heen is blijft en verder gaat terwijl je er zelf niet meer bij mag zijn. Dus eigelijk het gemis van het leven wat ik nu heb.
Een heel verhaal zo, maar vind het een boeiend topic om te lezen, en ja, dan roept het ook het een en ander op.