Epiloog.
Nu had ik de moordenaar goed en zelfs het motief was voor 90 % juist, maar mijn verhaal was te kort. Dat mij dat nu net moet overkomen.
Maar het klopt wat jullie schrijven. Het verhaal was vaag, geen concrete feiten. Het is meer omdat ik de anderen had uitgesloten om diverse redenen, dat ik Mayda aanwees. Daar is heel wat gokwerk bijgekomen en dat zou toch mogen verminderd worden. Maar het schijnt dat in de vorige edities de dader juist overduidelijk was. Dus daarom zullen ze voor een vager verhaal gekozen hebben.
En je mag toch wel wat meer verwachten van zo'n spel.
Trouwens, over de 2000 inschrijvingen, maar alleen 126 mensen hebben een antwoord ingestuurd. Dan weet je het wel.
Geen antwoord op de vreemde manier van doen van Lodewijk Maas;
Geen antwoord op wat Philly overkwam of waarom dat belangrijk was in het verhaal, enz.
Blijkt nu ook dat deelnemers mailboxen hebben gekraakt en begonnen te antwoorden op mails van andere deelnemers, alsof ze Violet waren of een ander. Kon dat dan, was mijn eerste reactie ? Met wat voor info ga je dan verder werken ?
Kortom KRO heeft nog heel wat verbeterwerk aan de winkel voor de grote sessie van deze herfst.
Compuart: deze topic mag naar het archief ...