Auteur Topic: Mn FTP server weer online  (gelezen 1256 keer)

Offline Pieter Vaartjes

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Mn FTP server weer online
« Gepost op: 30-04-2003, 21:02:35 »
Na een tweetal weken van afwezigheid(sorry mensen) heb ik mijn ftp server weer aan het draaien. Aan de hand van het plaatje links van mijn berichten kun je zien of mijn pc, en dus de server online staat. Ik hoop dat jullie veel komen kijken en dat jullie er ook geluidsfragmenten en plaatjes en dergelijke erop zetten ;D ;D ;D Het adres is: ftp://80.126.106.224 en mn mail adres voor verdere vragen is: pietervaartjes@hotmail.com ;D

Wie is de MOL? Thats the question!!! P.S.: Als je ftp online links ziet is mijn servertje online!!!! (ftp://80.126.106.224)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mn FTP server weer online
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2003, 21:14:02 »
Heel goed Pieter, nu kan ik eindelijk eens ontdekken wat een ftp is. Als ik het goed heb kan ik dus gewoon in bepaalde bestanden op jouw computer kijken. Leuk.
Een dezer dagen kom ik eens een uitgebreid kijkje nemen!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pieter Vaartjes

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2003, 21:20:20 »
Bedankt voor je compliment :D Allen van harte welkom op mijn server;D

Wie is de MOL? Thats the question!!! P.S.: Als je ftp online links ziet is mijn servertje online!!!! (ftp://80.126.106.224)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-05-2003, 03:23:29 »
leuk zo'n ftp-server.....maar ik wou aflevering 1 downloaden en kreeg volgende error  :-\

ISA Server: extended error message :
200 Type set to I.
200 PORT Command successful.
550 /Aflevering 1/Aflevering 1 alleen 's nachts downloaden!!!: No such file or directory.

enig idee wat de oorzaak is van deze error?

mvg
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #4 Gepost op: 2-05-2003, 08:43:06 »
ik kreeg ze ook al niet...alleen lege mappen terwijl ie 't eerst wel deed. want afl. 1 heb ik.

Offline Pieter Vaartjes

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 2-05-2003, 21:48:30 »
Sorry voor de foutmelding :'( Khad aflevering 1 er namelijk afgegooid ivm het formateren van mijn schijf. Ik zal alle afleveringen er zo spoedig mogelijk op zetten. Elke aflevering is wel zo'n 350mb groot, dus ik heb het liefts dat dit s'nachts gebeurt :D Morgen of overmorgen staan de afleveringen er op ;D En als iemand nog een bestandje heeft, dat is van harte welkom ;D ;D

Offline Pieter Vaartjes

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 4-05-2003, 23:24:58 »
Hey, Aflevering 1, 5, 6 en 7 staan op mn server! ;D Helaas wel zo'n 500mb per stuk >:( Als iemand bv een stukje uit een aflevering digitaal wil, om het bv goed te bekijken, mail me dan ff en zeg welk stukje je wilt hebben.

P.S.:Door een softwarefout heeft mn server zaterdag en zondag niet gewerkt. Nu doet ie het gelukkig wel weer. 8)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #7 Gepost op: 5-05-2003, 10:10:20 »
echt heel lief dat je dit allemaal beschikbaar stelt pieter!  :-*