Haha, ik heb ook zo'n moment gehad. Het was met carnaval. Ik moest voor mn ouders de lokale carnavalsoptocht opnemen (daar zenden ze ieder jaar zo'n samenvaating van uit). Dat is op zich geen probleem, maar het begint dus op zondagavond om 20.00 uur en wordt dan 24 uur lang doorlopend herhaald. De mol kwam natuurlijk ook en dat moest ik ook opnemen. Dus dan maar de mol opnemen en gelijk daarna de video op die andere zender ingesteld. Het probleem met die optocht is namelijk dat je van tevoren niet weet hoe lang dat verslag is en je dus behalve van de eerste uitzending geen begintijd weet.
Naja gewoon drie uur lang opnemen, niets aan de hand, dan staat het er altijd wel helemaal op dacht ik. Komen we thuis diep in de nacht van zondag op maandag, wil mn vriend even kijken of ie met de optocht in beeld is. Staat video nog geprogrammeerd. Maar er was wel iets opgenomen (van drie uur lang). Ik in alle staten, de mol was niet opgenomen. Mn vriend begon al sussende woordjes te spreken (kun je je dat voorstellen in beschonken toestand?), maar begon vervolgens toch rustig te spoelen met de video. En wat bleek: hoewel de mol nog geprogrammeerd stond, was het toch opgenomen. Ik blij natuurlijk (ook in beschonken toestand, het was weer lachen bij ons thuis...). Eind goed al goed.
Anyway, moraal van het verhaal, het opborrelende paniekgevoel, dat nog eens versterkt wordt door de alcohol, kan ik goed begrijpen...
Leuk dat je er trouwens nog eens bent! Er was laatst al weer bijna een 'waar is Broer' zoekactie opgestart
.