Auteur Topic: MolFanDag NL - vervoer (auto + trein)  (gelezen 14986 keer)

Offline Glow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:MolFanDag NL - vervoer (auto + trein)
« Reactie #80 Gepost op: 22-05-2003, 00:44:44 »
Reist er nog iemand vanuit amsterdam via duivendrecht naar amersfoort? (met de trein?) Als ik in mijn eentje ben voel ik mij zooooo alleen  :'(

So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline plandora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 22-05-2003, 15:54:47 »
Ach Gut :'( Je mag wel met mij en mijn zusje mee ( hiep hiep hoera ze wil mee) Ben je niet zo alleen meer. Hoe meer zielen hoe meer vreugd tenslotte. mail me maar als  je het gezellig lijkt. ( We zijn overgens wel een beetje maf, mijn zusje en ik ;D, maar we bijten niet)
Ik hoor het nog wel.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 22-05-2003, 19:04:53 »
10.45 uur haal ik dus niet, want mn trein komt pas om 10.58 uur aan. Dan kom ik naar die hal, moet toch de trein uit om in de bus te komen (duh). Kan ik dan op de heenweg vanaf Den Bosch met jou OV mee Fenn? Dan koop ik in Heerlen vast een kaartje tot Den Bosch voor de volle prijs en in Den Bosch een tegen gereduceerd tarief tot aan Amersfoort. En op de terugweg zie ik dan wel...
Ik zal je even mn telefoonnummer PM'en voor het geval er iets mis gaat of zo...

Bevestig deze afspraak alsjeblieft wel nog even. 11.00 uur in de hal van het station voor de AH.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 22-05-2003, 19:28:02 »
Kan ik dan op de heenweg vanaf Den Bosch met jou OV mee Fenn? Dan koop ik in Heerlen vast een kaartje tot Den Bosch voor de volle prijs en in Den Bosch een tegen gereduceerd tarief tot aan Amersfoort. En op de terugweg zie ik dan wel...
Uhmm, ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou het wel ff narekenen als ik jou was Ovied, want grote kans dat een retourtje volle prijs goedkoper is dan een enkeltje Den Bosch volle prijs + een enkele reis Den Bosch - Amersfoort met korting + een enkeltje volle prijs terug vanuit Amersfoort naar Heerlen...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 22-05-2003, 21:44:08 »
Zou je denken? Ik reken het wel ff uit. Goed dat je het zegt in ieder geval.
Nou ja, hoe dan ook, ik reis in ieder geval met jullie mee Fenn...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 22-05-2003, 22:41:40 »
Mijn auto is vol!! :D :)

Nemen Annemieke en Tijertje wel een helm mee ofzo??? :)

Tot zondaggggggggggg 8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 23-05-2003, 00:48:44 »
Ik heb een routebeschrijving op de MolFanDag-pagina gezet. Voor zowel OV, als auto.

« Laatst bewerkt op: 23-05-2003, 00:49:38 door Malcolm »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #87 Gepost op: 23-05-2003, 14:11:52 »
Ovide is goed! Bevestigd (zie ook PM)

Kijk maar of je m'n OV ook gebruikt..maakt niet uit.

Tot dan!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #88 Gepost op: 23-05-2003, 14:35:22 »
Even een vraagje.... mag je op je reserveringsnummer 1 persoon extra meenemen... of moet die ook hier inloggen, nummer aanvragen etc. etc...

Sorry als het iemand stoort, maar de vraag staat in twee topics...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 23-05-2003, 20:23:08 »
Waarschuwing: Er rijden geen treinen tussen Zaandam en Sloterdijk zondag! Einde waarschuwing

'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 24-05-2003, 11:48:22 »
Weet iemand waar de wegwerkzaamheden in Amersfoort precies zijn. Ik heb in de buurt gewoond en ik vind het handigst om bij Bunschoten de A1 af te gaan en dan naar Amersfoort dan kom je over de Amsterdamsestraatweg Amersfoort binnen en is het maar een klein stukje naar de Observant. Kan ik die route nu zonder problemen rijden?

« Laatst bewerkt op: 24-05-2003, 11:49:13 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 24-05-2003, 11:55:35 »
Weet iemand waar de wegwerkzaamheden in Amersfoort precies zijn. Ik heb in de buurt gewoond en ik vind het handigst om bij Bunschoten de A1 af te gaan en dan naar Amersfoort dan kom je over de Amsterdamsestraatweg Amersfoort binnen en is het maar een klein stukje naar de Observant. Kan ik die route nu zonder problemen rijden?

Amsterdamseweg ;)

Er is een nieuwe tunnel geopend. Die werkzaamheden zijn klaar. De route is nu gewoon open, alhoewel je voor de tunnel wel eens wachten moet, maar tis zondag, dus dat zal wel meeevallen.

Ma how, zeg!

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 24-05-2003, 13:17:34 »
Ik kom vanuit Kaatsheuvel. Dus als er mensen mee willen rijden (terug kan helaas niet, of je moet ook vroeger weggaan  :P) ik heb nog twee plaatsen in de auto vrij. Dus wie wil?? Ik kan ook langs Den Bosch rijden (station) of Tilburg (station)
Groetjes Laafje

Laafje, heb je nog een plaats over in de auto?
Ik kom uit Tilburg en weet nu pas dat ik de auto morgen niet heb   :-[

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #93 Gepost op: 24-05-2003, 14:12:44 »
of twee plaatsjes?? ::)

Het stomme is dat ik alleen pas om 22.00 uur  :-\ te horen krijg of ik morgen ergens heen moet... dus ik kan er niets over zeggen... Maar als ik dan daar niet heen hoef te gaan... dan zou ik graag met iemand, Laafje??, meerijden... Afijn... ik hoor het wel... Als het mag... dan laat ik nog wel in een pm weten of ik kan... want op het forum plaatsen heeft denk ik niet zo veel nut meer na de slotuitzending  ;D

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #94 Gepost op: 24-05-2003, 15:16:49 »
Amsterdamseweg ;)

Er is een nieuwe tunnel geopend. Die werkzaamheden zijn klaar. De route is nu gewoon open, alhoewel je voor de tunnel wel eens wachten moet, maar tis zondag, dus dat zal wel meeevallen.
En weet jij dan ook of ik over de Stichtse kan? Meestal reed ik langs de dierentuin en dan over de Amsterdamseweg naar het centrum maar misschien kan ik beter rechtdoor vanaf de Stichtse(geloof dat daar de Lichterberg zit toch?) en dan? Het laatste stuk vanaf het ziekenhuis is allang busbaan (of kan je daar toch richting de ring?)

« Laatst bewerkt op: 24-05-2003, 15:17:40 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 24-05-2003, 15:27:03 »
En weet jij dan ook of ik over de Stichtse kan? Meestal reed ik langs de dierentuin en dan over de Amsterdamseweg naar het centrum maar misschien kan ik beter rechtdoor vanaf de Stichtse(geloof dat daar de Lichterberg zit toch?) en dan? Het laatste stuk vanaf het ziekenhuis is allang busbaan (of kan je daar toch richting de ring?)

Ik denk dat je toch beter langs de dierentuin kunt gaan en dan over de Amsterdamseweg, want aan de Stadsring wordt wel gewerkt (ook al is het zondag, er is maar 1 baan open). Door de Amsterdamseweg te nemen kan je dat vermijden.

NB: Neem me niet kwalijk als morgen blijkt dat er toch iets opgebroken is of zo, want de situatie daar veranderd momenteel dagelijks :P

« Laatst bewerkt op: 24-05-2003, 15:28:20 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #96 Gepost op: 24-05-2003, 15:35:26 »
Ik denk dat je toch beter langs de dierentuin kunt gaan en dan over de Amsterdamseweg, want aan de Stadsring wordt wel gewerkt (ook al is het zondag, er is maar 1 baan open). Door de Amsterdamseweg te nemen kan je dat vermijden.

NB: Neem me niet kwalijk als morgen blijkt dat er toch iets opgebroken is of zo, want de situatie daar veranderd momenteel dagelijks :P
Ok tnx. Ik bedoelde trouwens het laatste stuk vanaf het station is busbaan maar goed...
Eh, dus A'damseweg en dan? Waar zit het precies dan eigenlijk :-X  Moet ik er tegenover het stadhuis of wat is het erin (onder de tunnel gelijk links)?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 24-05-2003, 15:56:45 »
Moet ik er tegenover het stadhuis of wat is het erin (onder de tunnel gelijk links)?

Na de tunnel ga je inderdaad bij de stoplichten meteen linksaf (links is na de tunnel meteen het stadhuis) en dan zie je meteen ook de ingang naar de parkeergarage en daar is ook de Observant.

« Laatst bewerkt op: 24-05-2003, 15:57:37 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Amy

• Forumlid
  • Ara Halici !
« Reactie #98 Gepost op: 24-05-2003, 17:04:43 »
Fenn, ik heb je een PM gestuurd over morgen. Wil je even iets laten weten?

Edit: Ovide ik heb jou ook een PM gestuurd

« Laatst bewerkt op: 24-05-2003, 17:54:12 door Amy »
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'