Auteur Topic: verdachte vrijstelling (lottrekking) stijn  (gelezen 14847 keer)

Offline LaCanta

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:verdachte vrijstelling (lottrekking) stijn
« Reactie #40 Gepost op: 10-02-2003, 12:49:51 »
Mensen, Michiel heeft de papiertjes aan de kandidaten laten zien, die moeten ook weten dat het eerlijk verloopt.

Er is echt niet mee gefoefeld naar mijn mening. Blijf nuchter denken.
Ik zie echt niet in waarom er niet kan gemanipuleerd worden. Bij de vorige Vlaamse reeks had men er ook voor gezorgd dat Hugo-de-mol "toevallig" voor de vrijstelling kon gaan door de paintbal-opdracht letterlijk te verknallen. En noch de kijkers, noch de andere kandidaten hadden gezien dat er gemanipuleerd werd.

Mij ook niet. Maar toch hadden de kandidaten alles goed op Walter's postcode na, dus het was kennelijk wel te doen.
Aangezien de kandidaten nu eenmaal zoveel mogelijk moeten proberen te weten over de anderen, gaat het hier niet om ad random 7 postcodes te onthouden. Probeer eens 7 postcodes te onthouden van vrienden/familieleden en het is niet meer moeilijk.

« Laatst bewerkt op: 10-02-2003, 12:55:05 door LaCanta »
Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 10-02-2003, 15:06:22 »
Het lijkt me duidelijk dat de mol zowel zonder die vrijstelling als met heel veel kon saboteren...

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #42 Gepost op: 10-02-2003, 15:10:01 »
Vandaag in Vrouwentongen en dankzij Vlaming ook in de media files alhier een interview met Michiel. Waarbij de luisteraars vragen mochten stellen aan Michiel.

Een vraag ging over de naam van Stijn en het zakje, stond er op alle VIJF papierkes Stijn was ongeveer de vraag. Micheil zegt dat alle papiertjes getoond zijn aan de deelnemers, en verder heeft hij het over ZES briefkes op een gegeven moment.
Zegt Michiel hier dat er 5 gewonen papierktjes ingestopt zijn en 1 aprt. dus totaal 6 briefjes, nee toch zeker.Gewoon een rekenfoutje, net als die 927 zeker

« Laatst bewerkt op: 10-02-2003, 15:29:16 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 10-02-2003, 15:12:39 »
Julie hebben niet goed opgelet aan het einde.
In het filmpje van volgende week zie je hem met de andere praten.
Dit zou betekenen dat hij gewoon mee doet Zondag.
En dat hij gewoon telaat was.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #44 Gepost op: 10-02-2003, 15:30:05 »
Pierce, tuurlijk doet Stijn zondag mee, zijn vakantie is voorbij

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #45 Gepost op: 10-02-2003, 17:07:50 »
Nogmaals: is Stijn eigenlijk wel weggeweest? Ik vond zijn bijdrage in afl. 4 behoorlijk groot voor iemand die 2 dagen uit het spel zou verdwijnen...

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 10-02-2003, 17:15:36 »
juist Robbieazerty , hierover werd trouwens ook een vraag gesteld aan michiel op donna :

http://www.cornelia-k.com/mol/stijnbriefkes.mp3
De vraag die zij stelt is:
"Stond er op elk papiertje voor die vrijstelling een andere naam of was dat opgezet spel en stond erop alle 5 Stijn?"

Antwoord:
"Nee.. ja.. kijk.. die mensen... d-d-d-die kandidaten zaten daar..wel naar te kijken..die..die hebben...
't is niet in beeld geweest maar ik kan u hier, hand op het hart, zeggen ik heb iedereen het briefke laten zien voordat ik 't ingestoken heb..."

Michiel heeft moeite met vlot antwoorden waaruit ik de conclusie trek dat hij zijn woorden voorzichtig formuleert omdat er wel degelijk gefoefeld is met het zakje... (ookal zaten er wel verschillende namen in).
Toch een goochelzakje denk ik.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #47 Gepost op: 10-02-2003, 17:20:34 »
wat hij daarna zegt is veel vreemder rose, het gaat om het nummer van het aantal briefkes

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 10-02-2003, 17:33:37 »
Ik blijf de hele kwestie rondom die dubbele vrijstelling vreemd vinden. Stijn is idd niet echt weg geweest en had meer invloed als wat wij allemaal verwacht hadden. In 't filmpje van volgende week lijkt hij idd zich weer te verenigen met de groep, wat ik ook vreemd vond aangezien hij weg zou zijn voor TWEE executierondes. Logisch zou dus zijn dat hij zich pas weer bij de groep zou voegen in aflevering 6. Misschien krijgt hij in aflevering 5 weer 'n aanbod van Michiel om terug te keren bij de groep? En dit aanbod accepteerd hij dan wel? Ik vrees dat we 't volgende week pas zullen weten...en dan nog denk ik dat er veel vragen blijven rondom deze vreemde dubbele executie... :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #49 Gepost op: 10-02-2003, 17:38:02 »
Hij heeft al 2 executierondes gemist. Bij het vertrek van Bruno was Stijn er ook al niet bij.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Perlut

• Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
« Reactie #50 Gepost op: 10-02-2003, 17:39:36 »
In 't filmpje van volgende week lijkt hij idd zich weer te verenigen met de groep, wat ik ook vreemd vond aangezien hij weg zou zijn voor TWEE executierondes. Logisch zou dus zijn dat hij zich pas weer bij de groep zou voegen in aflevering 6.
Stijn heeft toch zijn twee vrijstellingen al gekregen. Gisteren eentje, en die van vorige week.

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 10-02-2003, 17:43:00 »
wat hij daarna zegt is veel vreemder rose, het gaat om het nummer van het aantal briefkes

Ja da's inderdaad ook gek dat hij zegt dat het er 6 zijn... zenuwen?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 10-02-2003, 17:48:25 »
Hij heeft al 2 executierondes gemist. Bij het vertrek van Bruno was Stijn er ook al niet bij.

Och ja, helemaal niet meer aangedacht! Dus dan klopt 't ook gewoon dat Michiel 'tot morgen' tegen 'm zegt. Die dag na die executie zal hij gewoon weer terugkeren naar de groep.

Ik vind 't steeds logischer dat Stijn er niet voor koos om voor de executie al terug te keren. Ik had al in zijn plaats 't zelfde gedaan (aangezien hij te weinig wist over de gebeurtenissen van afgelopen 2 dagen), maar nu al helemaal als hij toch de dag erna al terug mocht naar de groep. Natuurlijk miste hij de andere kandi's, maar nog 'n nachtje wachten is makkelijk verkozen boven 't maken van de executie met 'n hele grote kans om eruit te vliegen.