Auteur Topic: Fouten programma  (gelezen 6425 keer)

Offline AwelAwel

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Fouten programma
« Gepost op: 27-01-2003, 12:48:15 »
blijkbaar waren de woestijnvissers niet zo geconcentreerd als in de eerste twee reeksen ... er wordt namelijk flagrant geflaterd met beelden ...

-Aflevering 1 : Sandra draagt geen truitje, dan wel een truitje en enkele momenten later weerom geen truitje (voor de viespeuken onder jullie, ze droeg wel constant een t-shirt)

-Aflevering 2 : De 3 mannen zitten in de heli en willen vertrekken ... ze dragen hun blauwe pak. Plots komt Sandra aanlopen, ze stapt in de heli en in het volgende shot zitten ze in hun gewone kleren in de heli ...

straffe toeren en helemaal niet leuk voor de echte jager me dunkt ....

Edit: titel aangepast waardoor 't onderwerp van 't topic duidelijker wordt - Han

« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 13:57:17 door Han13 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:geknoei
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2003, 13:34:24 »
Volgens mij is dat stukje van Sandra d'r truitje een hint. Die blauwe overallpakken, tja, geeft alleen maar weer dat ze die overalls hebben uitgedaan nadat ze zijn ingestapt.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2003, 13:56:29 »
Ik vind dit wel 'n goed topic. Vorig jaar hadden we ook 'n topic over fouten in 't programma meen ik. Daarom pas ik de titel van dit topic effe aan, zodat 't wat duidelijker is waar 't over gaat.

Ik denk dat 't truitje van Sandra idd 'n fout is. Ze hebben in de beelden geknipt waardoor 't voor ons heel vreemd over komt. Waarschijnlijk was 't de makers zelf helemaal niet opgevallen bij 't monteren van de aflevering dat 't er nu zo raar uitziet.

Dat met die pakken in de heli vond ik niet zo vreemd. Ze hebben gewoon hun pakken uitgedaan nadat ze alle vier in de heli gingen zitten. Ik neem trouwens wel aan dat ze dit nog gedaan hebben voordat ze opstegen. 't lijkt me erg moeilijk om dat te doen terwijl je vliegt.  :-\

Wat ik wel gek vond, is dat Sandra later bij 't onderhandelen over de vrijstelling 'n rokje aanhad. Dat kan ze onmogelijk onder haar pak hebben aangehad. Aangezien ze ook geen rugzak of zo bij zich had, moet de regie 't aan haar hebben gegeven in de helikopter of toen ze bij de plek waar Michiel was aankwamen.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
Re:Fouten programma
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2003, 14:31:22 »
Idd rare montage beelden af en toe, continuiteitsfouten noemen ze dit;

Maar aan de andere kant zit ook niet te wachten op een deelnemer die uitgebreid zijn haar overall uittrekt en dan uit haar zijn tas andere kleren pakt, door zijn haar borstelt en dan de kleren weer aantrekt die hij zij uit de tas haalde.

Kwestie van dat het allemaal wat lang duurt.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #4 Gepost op: 27-01-2003, 16:46:15 »
Wat ik wel gek vond, is dat Sandra later bij 't onderhandelen over de vrijstelling 'n rokje aanhad. Dat kan ze onmogelijk onder haar pak hebben aangehad.
Kan wel hoor. Volgens mij was het zo'n rokje met een broekje eronder en daar kun je best een overall over aan doen (daarom heet het ook over-all  8)).
Toch heeft ze even later ook weer een trui aan, blijkbaar worden er toch extra kleren voor hun meegenomen?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2003, 19:55:23 »
Wat k ook vaag vind dat is bij t vrijstelling afkopen Shadia n dikke trui aan heeft en Sandra n topje met n rokje!

Offline elsjeuh

• Forumlid
  • - mol addict -
« Reactie #6 Gepost op: 27-01-2003, 20:02:17 »
Wat k ook vaag vind dat is bij t vrijstelling afkopen Shadia n dikke trui aan heeft en Sandra n topje met n rokje!

Sandra had het nog warm door het spel
of
Sandra heeft gewoon minder snel koud
of
Sandra wou geen trui aandoen omdat ze misschien dacht dat er nog een spel ging volgen voor de vrijstelling en dat een trui dan toch maar in de weg zit of je het er toch maar te warm mee krijgt
?
 ;D Niet zo dubieus dus volgens mij...

Grtz x

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 27-01-2003, 20:21:57 »
Of het stukje over het afkopen van de vrijstelling is een stuk later opgenomen dan de opdracht. Ik las ergens dat de kandidaten vaak ergens lang moesten wachten. Misschien heeft ze zich in de tussentijd gewoon wel omgekleed. Weten wij veel waar de bagage op dat moment was...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 27-01-2003, 21:54:28 »
Idd rare montage beelden af en toe, continuiteitsfouten noemen ze dit;

Maar aan de andere kant zit ook niet te wachten op een deelnemer die uitgebreid zijn haar overall uittrekt en dan uit haar zijn tas andere kleren pakt, door zijn haar borstelt en dan de kleren weer aantrekt die hij zij uit de tas haalde.

Kwestie van dat het allemaal wat lang duurt.
Helemaal mee eens. Ik vind niet echt dat dit fouten zijn ofzo. In aflevering 1 zal het gewoon warm geworden zijn zodat ze haar trui uitdeed. Vind het overdreven dat ze dat dan helemaal gaan laten zien dat ze haar trui uitdoet, want het voegt helemaal niets toe aan het spel of het programma. Evenals de overalls. Evenals de rugzakken in afl 1 die plots niet meer op de rug hingen. Tja lijkt me logisch dat ze die in een auto doen of weet ik veel en zo vervoeren, zodat de kandi's er niet meer mee moeten sleuren. Moet dat dan perse gefilmd en getoond worden dat de rugzakken uitgedaan worden, in een auto gelegd worden, naar hun verblijfplaats gevoerd worden, uit de auto gehaald worden en weer bij de kandi's afgegeven worden. Dan is de helft van het programma weer om en hebben we nog niks gezien. En iedereen gaat er dan ook nog eens 1000 hints in zien.

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 27-01-2003, 22:10:22 »
Ik ben het eens met Robbie. Ik ben het - geloof ik - altijd eens met Robbie.
Shandra droeg zo'n shortje met een lapje ervoor ('t ding zal wel een naam hebben)
en je ziet dat heel goed op het moment dat ze uit de helikopter stapt.
En inderdaad, ik denk niet dat we wakker moeten liggen van de vestimentaire avonturen van de kandidaten, behalve als het heel abnormaal zou worden.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 27-01-2003, 22:21:17 »
Ik ben het eens met Robbie. Ik ben het - geloof ik - altijd eens met Robbie.
Shandra droeg zo'n shortje met een lapje ervoor ('t ding zal wel een naam hebben)
Toch iemand dan!  ;D
Oh en ik ben het niet eens met de naam Shandra. ;)

Lowprofile

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 27-01-2003, 22:34:52 »
Ik kom uit Vlaanderen en ik probeer op zijn Ollands de ssss uit te spreken. Voor ons in het zuiden klinkt dat altijd als shshshsh....
Eeeeh, en als je dat niet gelooft, heb ik al een andere smoes :P

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 27-01-2003, 22:47:41 »
ik ben ook vlaamse en mijn hollandse s klinkt gewoon wat minder scherp hoor  :P of gewoon wat meer naar achteren in de mond

compleet off topic, help ons er eens terug on

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2003, 22:48:50 »
Ik geloof het niet echt, want ik kom ook uit Vlaanderen.

Maar goed, om on-topic te blijven:
Vorige keer bij widm3 werd er ook veel gezegd dat er een cameraploeg in beeld was. Persoonlijk stoor ik me daar helemaal niet aan. Het maakt het allemaal echter vind ik. Niet opgezet ofzo.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 28-01-2003, 00:30:23 »
Ik ook niet.
Als je bedenkt hoeveel uur er in totaal opgenomen wordt op band en hoeveel er maar 1 uurtje uitgezonden wordt is dat enorm lastig.
Ik hoef ook niet te zien hoe de kandidaten overalls aan of uitrekken, liever zie ik hoe de opdracht verloopt, laat ze zoveel mogelijk daarvan uitzenden. :)

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #15 Gepost op: 28-01-2003, 10:40:13 »
Ik vind het eigenlijk wel leuk als je de camera ploeg ( al dan niet per ongeluk ) ook eens in beeld ziet ! Die sjouwen er toch ook de hele tijd achter aan, een berg op, in de regen .. enz.

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #16 Gepost op: 28-01-2003, 14:20:37 »
Ik hoef ook niet te zien hoe de kandidaten overalls aan of uitrekken, liever zie ik hoe de opdracht verloopt, laat ze zoveel mogelijk daarvan uitzenden. :)

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch was dat met Sandra in afl. 1 vreemd. Je kreeg de indruk dat de kandi's naar Michiel liepen, daar even met hem praatten en weer terugliepen. Dan valt een verschil in kleding wel op.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Lowprofile

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 28-01-2003, 23:32:00 »
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar toch was dat met Sandra in afl. 1 vreemd. Je kreeg de indruk dat de kandi's naar Michiel liepen, daar even met hem praatten en weer terugliepen. Dan valt een verschil in kleding wel op.

Volgens mij is het zo gegaan: Michiel roept om beurten de kandidaten. halverwege begint hij een arm te leggen op de schouder van iedere kandidaat (of bij sommige wel en sommige niet). Na deze sessie (en wie weet na het spel) vraagt het productieteam dat nog even over te doen zodat Michiel systematisch zijn arm over de schouder van iedere kandidaat legt. Gewoon om een mooi beeld te hebben.
Niets verdachts, gewoon nieuwe shot voor een mooi beeld. Dat truitje is dan over het hoofd gezien op het moment zelf.

Ik stel voor dat we een nieuw topic beginnen: de kleding van Sandra !

Offline AwelAwel

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #18 Gepost op: 10-02-2003, 14:26:03 »
stock-car racen is racen met getunede (lees opgefokte/afgestelde) wagens die in hun originele staat ook op de openbare weg zouden mogen rijden... beter bekend als NASCAR, "National Association for Stock Car Auto Racing".
Wat we gisteren te zien kregen was een onvervalste 'demolition derby' ...

ik vind het wel frappant dat journalisten aller provincies deze fout klakkeloos overnemen ...