Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hicham  (gelezen 26773 keer)

Offline ItsAnne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hicham
« Reactie #40 Gepost op: 25-09-2008, 15:32:01 »
Volgens mij heet de beste man HIchAm...  ;)

Ik heb het geprobeerd, maar kon op één of andere manier niet heel positief over Mo denken. Wat hij gepresteerd heeft voor zijn mentale inzinking was idd erg goed, maar ik vond zijn houding zo ontzettend zwak toen hij in het Nederlandse kamp kwam. Viel me erg tegen toen. Als je dat vergelijkt met de houding van Marjolein (schouders eronder en doorgaan!) heb ik daar toch meer bewondering voor....

Maar: ieder zijn favoriet natuurlijk!

Offline weener01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 26-09-2008, 14:30:01 »
Volgens mij heet de beste man HIchAm...  ;)

Doet me denken aan een eilandraad dat jaar, dat Mo beledigd was dat ronald zijn naam niet goed had en vervolgens zelf ROLAND bleek te hebben geschreven ::rofl::

En wat Mo zijn gedrag betreft hij kwam uit een heel hecht groepje(op het irritante af)en dan komt hij bij een stelletje hollanders met waarscuwings stemmen en andere rare dingen.En dat groepsgevoel is gewoom tegen ze gebruikt door het produktie team toen ze de mangrovebewoners terug lieten komen bij de groep terwijl de Belgen dachten dat ze met zijn alle door waren, die schok plus het verraad van Mathias was voor sommige ineens teveel. Ik denk dat Mo en de anderen het ook heel onrechtvaardig vonden van de produktie en zichzelf hadden overtuigd dat het spel oneerlijk was..

Ik hoor niemand over Klaar, die heeft toch ook wel uhhhh tv gemaakt ::jaja::

« Laatst bewerkt op: 26-09-2008, 19:02:37 door Megan, Reden: quote gefixed »

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 27-09-2008, 11:08:48 »
Het vreemde was, dat als Mo & Peter in het spel waren gebleven, ze grote kans hadden gemaakt om nog te winnen. Nadat de Moerasketiers terugkwamen in het spel was het 5-5, maar Darline sprong meteen van de Moerasketiers over naar de Originelen, dus werd het 6-4. Zo hadden ze gemakkelijk Klaar, Ronald, Shandinella en Mick weg kunnen stemmen en met z'n zessen naar de finale kunnen gaan. Het was pas nadat Mo en Peter opgeven dat het leek alsof hun groepje geen kans meer maakte (maar toen kwam Klaar en vergooide ze alle kansen die de Moerasketiers had :P).
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #43 Gepost op: 27-09-2008, 11:19:38 »
Ja, die domme, domme Darline en Klaar. Die Darline was nota bene zelf weggestemd door het Belgen-groepje en gered door de Moerasketiers, maar dat vergat ze maar voor het gemak.
En van de onnavolgbare tactiek van Klaar heb ik nooit iets begrepen.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 27-09-2008, 13:10:06 »
Klaar had helemaal geen tactiek, die deed gewoon maar wat haar gemoed haar op dat moment ingaf.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 27-09-2008, 13:27:27 »
In het begin bij de orginele moerasketiers was het ook wel erg veel persoonlijkheid per vierkante meter hutje, dat die het met elkaar hebben vol gehouden ::ok::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 27-09-2008, 18:19:17 »
Who cares, dit is tien jaar geleden.  ;D

Ocampa

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 27-09-2008, 18:56:46 »

Hicham tijdens een van zijn spaarzame verticale momenten.  ;)

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 28-09-2008, 02:34:45 »
Hè wat?

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 28-09-2008, 18:03:59 »
Ja, die domme, domme Darline en Klaar. Die Darline was nota bene zelf weggestemd door het Belgen-groepje en gered door de Moerasketiers, maar dat vergat ze maar voor het gemak.
En van de onnavolgbare tactiek van Klaar heb ik nooit iets begrepen.  ;D

't Is nitpicking, maar Darline werd niet weggestemd. Ze verloor een evenwichtsproef en moest daarom de show verlaten. ;)

Misschien moeten we een ER-historie topic hebben? :P
Nog even niks.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 29-09-2008, 15:44:23 »
Misschien moeten we een ER-historie topic hebben? :P

Ja leuk!

Offline sallysan

• Forumlid