Auteur Topic: [Kandidaat BE] Dirk  (gelezen 8427 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat BE] Dirk
« Gepost op: 28-08-2008, 12:00:52 »
In dit topic alles over Dirk!

« Laatst bewerkt op: 28-08-2008, 22:07:55 door Megan, Reden: foto toegevoegd »
Keep calm and eat chocolates!

Ocampa

• Gast
Re: [Kandidaat BE] Dirk
« Reactie #1 Gepost op: 7-09-2008, 21:44:35 »
 ::joehoe::

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #2 Gepost op: 7-09-2008, 21:45:35 »
Hij heeft weinig zendtijd gekregen, roemloos ten onder...  :-\\

De enige kandidaten die we tot nu toe 'kennen' zijn dus: Hiukwan, Geert, Hicham en Sharon (en de twee weggestemde kandidaten Marleen en Dirk)...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Ocampa

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 7-09-2008, 22:35:55 »
Op de foto hierboven kijkt ie trouwens al behoorlijk moeilijk.  ::rofl::

Citaat
Dirk doet mee aan de Expeditie om de uitdaging, hij wil zijn eigen grenzen verkennen en avonturen beleven.

Die grenzen waren dus vrij snel bereikt.  ::)
« Laatst bewerkt op: 7-09-2008, 22:38:46 door Ocampa »

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #4 Gepost op: 7-09-2008, 23:00:40 »
knap waardeloos, hij wilde niet eens weg volgens mij, gaan ze hem wegstemmen omdat ie ziekig is :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 8-09-2008, 07:23:09 »
knap waardeloos, hij wilde niet eens weg volgens mij, gaan ze hem wegstemmen omdat ie ziekig is :-\\

Ergens wel logisch... om nu iemand weg te stemmen die nog fit is en niet weg wil terwijl Dirk misschien morgen of overmorgen opgeeft en zelf opgeeft.. dan ben je 2 personen kwijt ipv 1.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 8-09-2008, 08:04:19 »
Je moet ergens op kiezen, en de ergernissen aan anderen zijn blijkbaar nog niet groot genoeg om ze weg te willen stemmen. Dit was de makkelijkste oplossing neem ik aan.

Maar we hebben Dirk echt totaal niet leren kennen, jammer denk ik.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #7 Gepost op: 8-09-2008, 20:55:34 »
Ergens wel logisch... om nu iemand weg te stemmen die nog fit is en niet weg wil terwijl Dirk misschien morgen of overmorgen opgeeft en zelf opgeeft.. dan ben je 2 personen kwijt ipv 1.

dan zou je juist iemand anders weg moeten stemmen, en als Dirk dan toch te ziek blijkt en opgeeft, ben je er meteen twee kwijt ::vergroot:: meer overwinningskans voor de achterblijvers ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-09-2008, 21:38:10 »
Inderdaad, ::jaja:: ::ok:: listige tactiek is blijkbaar nog steeds 'not done' in Expeditie Robinson.  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 9-09-2008, 07:27:58 »
dan zou je juist iemand anders weg moeten stemmen, en als Dirk dan toch te ziek blijkt en opgeeft, ben je er meteen twee kwijt ::vergroot:: meer overwinningskans voor de achterblijvers ;)

Ben ik niet met je eens. Nu de teams nog tegen elkaar moeten strijden is het zaak zoveel mogelijk leden van je team erin te houden, zodat je sterker staat tegen het andere team.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 9-09-2008, 13:37:10 »
Ben ik niet met je eens. Nu de teams nog tegen elkaar moeten strijden is het zaak zoveel mogelijk leden van je team erin te houden, zodat je sterker staat tegen het andere team.

Hou de sterkste/fitste mensen over voor de proeven. Als je een proef verliest en er is iemand weggegaan krijgt men meestal een zwarte stem. Als dat niet zo blijkt te zijn, moet het andere team mensen op de bank zetten zodat hetzelfde aantal mensen het tegen elkaar opnemen.

Aan de andere kant als iemand zich niet lekker voelt en een paar dagen later  het zelf opgeeft is het wel k*t voor de persoon die juist ervoor eruit is moeten gaan. 
« Laatst bewerkt op: 9-09-2008, 13:39:15 door reaver »

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #11 Gepost op: 9-09-2008, 13:40:30 »
Vond Dirk maar een zeurpiet. Het is nooit slim om de hele dag te vertellen aan de rest hoe slecht je je wel niet voelt en hoe slap je bent. Zeker nadat je een proef verliest, dan probeer je je juist te bewijzen en in te zetten zodat je niet naar huis hoeft. Naar mijn mening wilde hij juist graag naar huis, hij gaf praktisch toe dat het te zwaar was voor hem op de eilandraad. Dus ben blij dat hij gaat, hou niet zo van die miepers.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 9-09-2008, 15:23:32 »
Het is nooit slim om de hele dag te vertellen aan de rest hoe slecht je je wel niet voelt en hoe slap je bent.

Precies, dat vond ik ook al zo stom (ieder jaar weer eigenlijk). Ik kan me er alles bij voorstellen dat Dirk het zwaar had, maar dat moet je natuurlijk voor je houden... Zodra je zegt dat je je slap voelt, wordt je positie gegarandeerd onhoudbaar. :-\\

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 9-09-2008, 19:37:30 »
Vond Dirk maar een zeurpiet. Het is nooit slim om de hele dag te vertellen aan de rest hoe slecht je je wel niet voelt en hoe slap je bent. Zeker nadat je een proef verliest, dan probeer je je juist te bewijzen en in te zetten zodat je niet naar huis hoeft. Naar mijn mening wilde hij juist graag naar huis, hij gaf praktisch toe dat het te zwaar was voor hem op de eilandraad. Dus ben blij dat hij gaat, hou niet zo van die miepers.

Zal ook wel veel gemonteerd zijn, hoor. De andere kandidaten vroegen ook wel eens uit zichzelf hoe het met hem ging, volgens mij.

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #14 Gepost op: 11-09-2008, 17:04:05 »
Citaat
Geen afscheidspraatje?

Oh, zetten ze die voortaan op internet? http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/miMedia/2008/week37/ma_extra_afl2.avi_plain.xml

Dirk stemt op Mano, maar niet tegen hem, maar vóór hem...
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)