Auteur Topic: tactieken bij proeven.  (gelezen 4731 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
tactieken bij proeven.
« Gepost op: 8-09-2008, 17:03:51 »
We zien allemaal vanuit onze luie zetel hoe de kandidaten dit jaar en vorige jaren zich hebben gegeven in de proeven. 

Graag een mening over hoe ze het aanpakken, of hoe jij het bij bepaalde proeven zou doen.

Offline reaver

• Forumlid
Re: tactieken bij proeven.
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2008, 18:00:40 »
De jager - prooi proef:

Alle kandidaten hielden bij het rennen elkaars hand vast en das best wel goed bekeken. 

De Amerikanen liepen los van elkaar en dat zorgde voor heel wat kwetsuren desondanks leverde het heel wat grappige momenten op; James & Jason die elk een andere kant uitgingen om een boom te ontwijken  :) 

Voor de hele proef en een beetje meer
http://nl.youtube.com/watch?v=h2y6j_kDFag&feature=related
« Laatst bewerkt op: 9-09-2008, 18:07:26 door reaver »

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2008, 18:34:16 »
Claudia en ik zijn tijdens de proef ook wel elk een andere kant opgerend hoor.. maar dat zag je niet.. ! Maar onze tactiek was iig om evenwicht in snelheid bijelkaar te zetten.. zodoende kwamen we tot deze paren..

Offline soullady

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2008, 15:19:51 »
Hoe je een bepaalde proef aanpakt kan je pas bekijken op het moment dat je er voor staat..... Hoe voel je je heb je geslapen die nacht....etc Het lijkt allemaal thuis zo simpel vanuit de luie stoel..Geloof mij maar dat is het niet. Mijn bewondering weer voor iedereen die weer op expeditie is geweest...

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2008, 17:38:25 »
Hoe je een bepaalde proef aanpakt kan je pas bekijken op het moment dat je er voor staat..... Hoe voel je je heb je geslapen die nacht....etc Het lijkt allemaal thuis zo simpel vanuit de luie stoel..Geloof mij maar dat is het niet. Mijn bewondering weer voor iedereen die weer op expeditie is geweest...

100% mee eens.

Ik weet ook niet of de deelnemers voor de proeven tijd hebben om een bepaalde tactiek te bespreken...

Offline soullady

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2008, 20:42:53 »
Je ziet de proef en dan is het als groep snel een tactiek bespreken.... en je leert elkaar goed kennen op zo n eiland..dus je weet al snel wie wat kan...