Auteur Topic: foto's website 2be aflevering 10  (gelezen 15250 keer)

Offline rode duivel !

• Forumlid
Re: foto's website 2be aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2008, 15:02:57 »
Rode duivel is een bekende of familie van Geert (zie zijn bericht historie maar terug, laatst postte hij iets van: Geert, zo ken ik je. oid), dus volgens mij is het gewoon pure wrok tegenover Hiukwan....

Sorry hoor, maar dat is pas echt kinderachtig...
geen wrok tegenover Hiu, zoals ze wordt in beeld gebracht door de productie is het voor mij een persoon dat me echt niet ligt. Ik kan haar beslissing om op Geert te stemmen volledig volgen het was haar enige redmiddel en je bent niet op Expeditie Robinson voor een strandvakantie maar om een spel te spelen en te winnen. En wrok is nu echt iets waar ik zelden mee te kampen heb ...

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2008, 15:07:05 »
@Rode duivel,
ik weet dat je bekend bent met Geert en dus is jouw opmerking wat betreft de mannenzot en dat je het daar voor de camera niet over hebt logisch.

Maar ik zou niet weten waarom HiuKwan het niet gewoon recht voor zijn raap over Yin mag zeggen. Is het dan gelogen dat Yin heerlijk in het water lag met Hans en Geert? Yin is in elk geval niet vies van mannelijke aandacht. Het kan door de produktie wat overdreven neergezet zijn, maar de beelden spreken ook voor zich.

En wat gebeurt, mag je toch ook ter sprake brengen?
Of baalde Yin er nogal van dat het voor de camera werd gezegd zodat ze wist dat het thuis ook te zien was en dat ze bang was voor de reactie van haar partner? Ik krijg steeds meer het idee dat dat geflikflooi vooral op het thuisfront niet duidelijk had mogen zijn.... Tja, dan kan ik me voorstellen dat jullie drie boos waren op HiuKwan.
of ik nu wel dan niet bekend ben met Geert staat volledig buiten het feit dat ikzelf vind dat je zoiets niet op een eilandraad gaat zeggen over een persoon, ik zat hier perplex ..persoonlijk zou ik dit nooit doen ...

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2008, 15:26:41 »
of ik nu wel dan niet bekend ben met Geert staat volledig buiten het feit dat ikzelf vind dat je zoiets niet op een eilandraad gaat zeggen over een persoon, ik zat hier perplex ..persoonlijk zou ik dit nooit doen ...

jezelf zitten opheerlijken, vragen ontwijken en BS verkopen op een eilandraad is dan wel hoe het moet?

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-11-2008, 15:46:29 »
jezelf zitten opheerlijken, vragen ontwijken en BS verkopen op een eilandraad is dan wel hoe het moet?
nee zo zou ik het ook niet doen .... maar met jezelf opheerlijken, BS verkopen en vragen te ontwijken kwets je niet iemand in zijn persoon ...

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 7-11-2008, 16:26:39 »
nee zo zou ik het ook niet doen .... maar met jezelf opheerlijken, BS verkopen en vragen te ontwijken kwets je niet iemand in zijn persoon ...

Hangt ervan af in hoeverre je die lijn wil trekken.  De een zijn tenen zijn al langer dan de anderen.  Als je vragen gaat ontwijken die gevolgen heeft tot bepaalde mensen kan dat ook kwetsend overkomen.

Als yin een succesvolle zakenvrouw is dat ze beweerd te zijn moet ze tegen dat soort commentaar kunnen en volgens mij heeft ze de oppertuniteit genomen om HiuKwan te viseren.  Zaken ontkennen met 'borst vooruit' dat doet ze niet?  Op enkele eilandraden  speelt ze althans dat gegeven wel uit  ;)     
« Laatst bewerkt op: 7-11-2008, 16:58:16 door reaver »

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2008, 17:09:26 »

Ach ja, dat is ER he...
Als je aan zoiets mee doet, weet je dat álles gefilmd wordt en ik kan me voorstellen als je een paar weken op zo'n eiland leeft je op een gegeven moment je er ook niet meer helemaal meer van bewust bent dat er camera's zijn.

Maar dan nog; ik vind dat mensen hun mening mogen geven, of een ander dat nou leuk vindt of niet. Zo voor de camera hoef je niet eerst na te denken... juist zo'n flapuit als HiuKwan kan ik wel waarderen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #26 Gepost op: 7-11-2008, 18:23:47 »
Grappig rode duivel dat je de boodschapper afschiet... Als je het iemand kwalijk moet nemen is het Yin zelf. Ze heeft er zelf voor gezorgd dat  dit blijkbaar een issue is geworden. Niemand anders heeft daarvoor gezorgd Hiukwan heeft alleen maar eerlijk antwoord gegeven op een vraag die haar gesteld werd op de eilandraad Niks mis mee lijkt me.

Ik neem aan dat je ook grote problemen hebt met het feit dat iedereen vervolgens Hiukwan de grond in trapt voor de camera na die eilandraad? Over kwetsen gesproken ::) Of kan zoiets volgens jou weer wel?
Geniet nooit met mate...

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 7-11-2008, 20:52:08 »
Als je het iemand kwalijk moet nemen is het Yin zelf. Ze heeft er zelf voor gezorgd dat  dit blijkbaar een issue is geworden.

Ik begrijp het drama eerlijk gezegd ook niet, het enige wat Hiukwan (volgens mij) gezegd heeft is dat Yin haar vrouwelijke charmes gebruikt en daar goed in is (ik bedoel, welke vrouw probeert dat nu niet?). Ik vond het allemaal erg onschuldig.

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 7-11-2008, 23:18:21 »
doe normaal zeg haha ::rofl::

ik zeg het alleen maar omdat ik van de productie had gehoord dat de kandidaten fotos en de afleveringen op dvd krijgen waarschijnlijk.. ik hoop daarom ook op bonusmateriaal, want dan kan ik mijn vrienden en familie ook laten zien welke proeven er allemaal zijn geweest, want ik heb ze het een en ander natuurlijk verteld, wat niet allemaal te zien is..

en hoezo verschuil ik me achter mijn leeftijd? ik heb toch nooit mijn leeftijd als smoes gebruikt? corrigeer me als ik ongelijk heb.

Ik heb altijd al vanaf het begin gezegd, ik kies niet hoe het gemonteerd wordt, en ik weet dat ik de eerste afleveringen veel in beeld ben geweest, maar is dat mij kwalijk te nemen??? Als ik echt eerlijk moet zijn, ik vond het alleen maar leuk, mede door het feit omdat mijn vrienden en familie het juist zo leuk vonden. Ikzelf had meer andere kandidaten aan het woord willen zien,dat was voor mij voor interessanter geweest..

En over dat tact.. ik begin er niet eens over.. je bent nu net zoals de rest van de groep destijds op het eiland.. het is zo, maar ik moet me maar stilhouden..
bekijk aflevering 10 nog eens goed ...

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2008, 11:55:08 »
bekijk aflevering 10 nog eens goed ...

Dat geldt eerder voor jou denk ik. HiuKwan heeft het allemaal zelf meegemaakt. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 8-11-2008, 13:49:51 »
en hoezo verschuil ik me achter mijn leeftijd?
ik heb toch nooit mijn leeftijd als smoes gebruikt?
corrigeer me als ik ongelijk heb

bvb afl10 op minuut 12 !! misschien ben ik dan wel jong en onbezonnen ......

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 9-11-2008, 02:37:18 »

Over verschuilen gesproken...   

Wel grappig dat jouw leeftijd niet weergegeven is op je profiel.  Kunnen we daar ook dan conclusies uit trekken?

Offline Scarabee

• Forumlid
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
« Reactie #32 Gepost op: 9-11-2008, 13:40:39 »

Nu moet ik toch even inhaken hoor.
Noem je dit verschuilen achter een leeftijd?? Ik niet. Totaal niet zelfs.
Het is maar net hoe je het zelf wil zien.

Wat het clubje van drie heeft gedaan in deze serie vind ik wagelijk. Yin ja uuhh ze zet zichzelf toch zo neer voor de tv. Daar kunnen wij niks aan doen. Zo vind ik je gen robinson waardig persoon. Het spel speel je en speel je niet elke keer weer op afspraken. Laf noem ik dat.
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 9-11-2008, 17:34:51 »
Ehm... Ik ben het ermee eens dat 'rode duivel' wel wat minder fel kan reageren en eigenlijk ben ik het verder ook met de andere posts eens, buiten dan dat ik de laatste van Scarabee een beetje vreemd vind. 'Wat dat clubje van drie heeft gedaan, vind ik walgelijk', zeg jij, maar Hiu was toch echt deel van dat clubje hoor. Er is volgens mij de vorige aflevering door haar gezegd dat ze niet deed aan complotten, maar wel 'meedeed aan afspraken, niet in de zin van een complot, maar gewoon met z'n allen'. Iets in die richting, in ieder geval. Is dat alleen niet precies de strekking van een complot? Ze heeft helemaal gelijk dat ze niets achter de rug van iemand om heeft gedaan zoals Hans en Yin (buiten dan de laatste aflevering, alleen was dat om pure survival en dus te begrijpen), maar Geert heeft dit toch ook niet gedaan (voor zover ik gezien heb)? Hiu heeft even hard meegedaan aan afspraken, heeft ze zelf ook gezegd in de afleveringen, en dan is het een beetje vreemd op iedereen af te geven buiten Hiu omdat zij toevallig een favoriet is.

Nu ik dat gezegd heb... ik hoop trouwens op een finale tussen Sharon, Hiu en Hans. Geert eruit vond ik helemaal niet erg. En de foto's zijn leuk om te zien. Hopelijk wint er eens iemand anders dan de hele tijd Hans of Yin...

Offline Scarabee

• Forumlid
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
« Reactie #34 Gepost op: 9-11-2008, 19:01:53 »
Ehm... Ik ben het ermee eens dat 'rode duivel' wel wat minder fel kan reageren en eigenlijk ben ik het verder ook met de andere posts eens, buiten dan dat ik de laatste van Scarabee een beetje vreemd vind. 'Wat dat clubje van drie heeft gedaan, vind ik walgelijk', zeg jij, maar Hiu was toch echt deel van dat clubje hoor. Er is volgens mij de vorige aflevering door haar gezegd dat ze niet deed aan complotten, maar wel 'meedeed aan afspraken, niet in de zin van een complot, maar gewoon met z'n allen'. Iets in die richting, in ieder geval. Is dat alleen niet precies de strekking van een complot? Ze heeft helemaal gelijk dat ze niets achter de rug van iemand om heeft gedaan zoals Hans en Yin (buiten dan de laatste aflevering, alleen was dat om pure survival en dus te begrijpen), maar Geert heeft dit toch ook niet gedaan (voor zover ik gezien heb)? Hiu heeft even hard meegedaan aan afspraken, heeft ze zelf ook gezegd in de afleveringen, en dan is het een beetje vreemd op iedereen af te geven buiten Hiu omdat zij toevallig een favoriet is.

Nu ik dat gezegd heb... ik hoop trouwens op een finale tussen Sharon, Hiu en Hans. Geert eruit vond ik helemaal niet erg. En de foto's zijn leuk om te zien. Hopelijk wint er eens iemand anders dan de hele tijd Hans of Yin...
Daarmee bedoel ik eigenlijk het stoken en het smerig wegspelen van de sterke kandidaten. Ook Hiu is fout geweest. Iedereen heeft wel wat gedaan. Maar gewoon wat er vorige aflevering is gebeurd van aa je familie zal trots op je zijn ect ect vind ik gewoon heel laag. Maar das mijn mening. Ik ben nooit goed in verwoordne geweest neem me niet kwalijk ;)
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #35 Gepost op: 9-11-2008, 19:10:03 »
Citaat
Ook Hiu is fout geweest

foei hiu!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline stijn-h

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 10-11-2008, 21:19:22 »

ik zeg het alleen maar omdat ik van de productie had gehoord dat de kandidaten fotos en de afleveringen op dvd krijgen waarschijnlijk.. ik hoop daarom ook op bonusmateriaal, want dan kan ik mijn vrienden en familie ook laten zien welke proeven er allemaal zijn geweest, want ik heb ze het een en ander natuurlijk verteld, wat niet allemaal te zien is..

Ik heb er dan misschien overheen gelezen, maar Hiu.. wat konden jullie dan winnen bij die proef?
Uit citaat kan ik ook opmake dat er nog meer proeven niet zijn uitgezonden, kun je er misschien wat leuke dinge over vertellen :D Trouwens ben ik eigelijk helemaal wel benieuwd naar leuke of minder leuke dingen die nooit mijn woonkamer hebben gehaald..
Je doet het trouwens fantastisch Hiu, van mij moet je winne ;)