Auteur Topic: Was o.a. de immuniteitsmunt een poging van de crew om het komplot te breken ?  (gelezen 13137 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Klopt wel naar mijn mening. Het kan toch niet zo zijn dat de produktie expres voorwerpen maakt/bedenkt met de bedoeling dat fans ze later kunnen kopen?. Het is voor degene die aan die gadgets enige waarde hechten een leuke bijkomstigheid dat ze later in een veiling gekocht kunnen worden.

Het lijkt mij dat een munt het spel in komt om het spel spannender te maken....
Nee, dat eerste snap ik wel. Ik praat echter vanuit de fandag van ER van 2005, en de WIDM-fandagen, waarbij de meest uiteenlopende attributen voor het goede doel verkocht werden. Natuurlijk wordt niets gemaakt met voorbedachte rade (omdat het bij een eventuele veiling weleens goud geld zou kunnen opbrengen), maar achteraf zullen ze wel een selectie hebben gemaakt van wat populair  kan zijn bij de kijkers, en wat niet).

Beste voorbeeld is de foto van Frédérique Huijdts die twee jaar geleden 805 euro opbracht voor KiKa. Wanneer zij niet was overleden, zou dit misschien hooguit 1/10 daarvan zijn geweest.

Offline Blaster65

• Forumlid
Ik denk niet dat je kunt weten hoe zwaar het is. Volgens mij is het bijzonder zwaar geweest. Kamp Zuid heeft geen enkele vis gevangen voor de samensmelting, heeft het alleen op wat rijst en kokosnoten moeten doen.

En afvallerseilanden vind ik vreselijk: als je eruit bent moet je weg, klaar.

Ik vind juist niet dat als je niet goed in een groep ligt je geen Robinson kunt zijn. Juist dat aspect wordt overbelicht. Op afvallerseilanden heb ik echte Robinsons gezien die het veel zwaarder hadden dan de relatieve luxe van de anderen. Ik zou bijna zeggen dat ik op afvallerseilanden meer Robinsons gezien heb dan in de relatieve luxe. Bjorn, de eigenzinnige Belg was fantastische TV. Nu lijkt het erop dat interessante mensen kansloos zijn om Robinson te winnen.

Volgend jaar gaarne een paar Bjorns, een paar Richards, een paar Ryans, een paar Olga's en een paar Hester's plus Lydia's. Het oog wil ook wat! ::rofl::

Offline pallas

• Forumlid
Bjorn, de eigenzinnige Belg was fantastische TV.
Het loopt hier nu ook niet vol van de Bjorns.  ::ohno:: 
Gelukkig maar, anders wordt er nog meer met de Belgen gelachen.  ::rofl::
Maar Bjorn vond ik ook heel erg goed, en een Robinson pur sang.
Maar er moet natuurlijk een mengeling zijn van verschillende types en karakters. Met elk een kans om te winnen.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het niet telkens de meest asociale survivor is die moet winnen, en ook niet de meest taktisch uitgekiende leugenaar.
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Cout

• Forumlid
Het loopt hier nu ook niet vol van de Bjorns.  ::ohno:: 
Gelukkig maar, anders wordt er nog meer met de Belgen gelachen.  ::rofl::
Maar Bjorn vond ik ook heel erg goed, en een Robinson pur sang.
Maar er moet natuurlijk een mengeling zijn van verschillende types en karakters. Met elk een kans om te winnen.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat het niet telkens de meest asociale survivor is die moet winnen, en ook niet de meest taktisch uitgekiende leugenaar.

Bjorn was mss wel en survivor maar daarom ben je nog geen echte robinson.
Het sociale en mentale speelt ook hierin mee, en daar stond Bjorn nergens.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline pallas

• Forumlid
Bjorn was mss wel en survivor maar daarom ben je nog geen echte robinson.
Het sociale en mentale speelt ook hierin mee, en daar stond Bjorn nergens.
Als ik zei "een Robinson pur sang" bedoelde ik het veeleer als iemand die associaties oproept met dé Robinson (Crusoe dus). Natuurlijk stond Bjorn op vele ander punten bijna nergens. Vandaar dat hij niet won.
In the beginning there was nothing and even that exploded