Auteur Topic: Dagboek Mol  (gelezen 43453 keer)

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Dagboek Mol
« Reactie #160 Gepost op: 6-05-2006, 11:29:35 »
Aflevering 9, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
Tja, daar sta je dan, met je goede molgedrag

Karel die je alle verdenkingen en verdachtmakingen in de schoot werpt. Alles bij elkaar is het toch heel wat. Vind jij ook niet? Of ben jij nog steeds niet helemaal zeker van mijn identiteit? Twijfel je nog? Jij weet natuurlijk niet wat er op dat kaartje stond, dat op de zoutvlakte gewonnen is. Ik weet wel wat daar op staat. Als je die aanwijzing gelezen zou hebben, was je al een heel eind verder. Mits je slim nadenkt, natuurlijk. Maar daar draait dit hele spel om, dus ik ga ervan uit dat jij, maar ook mijn twee medefinalisten het goed aanpakken. Nog één weekje en je hebt duidelijkheid. Nog één week en ik mag eindelijk mijn naam bekendmaken. Nog één week en dit grandioze spel is ten einde

"roderick zegt het toch ook steeds grandioze spel dit is"

Jep. Wat me ook opvalt is dat hij elke week soort vrijer wordt. HBij elke executie zegt ie steeds: jaha, 1 van ons mensen. 1 van ons is de Mol. En toen hij gister dat kaartje kreeg was hij wel extreem blij. Een soort van blijdschap dat het spel er nu echt bijna op zat? Of blij dat de Mol zijn eigen kaartje in handen had gekregen?

Hoewel ik Milouska ook verdacht vind ga ik toch voor Roderick
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Mathijs91

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 6-05-2006, 11:45:08 »
Jij weet natuurlijk niet wat er op dat kaartje stond, dat op de zoutvlakte gewonnen is. Ik weet wel wat daar op staat.

Tsja, sorry hoor, ik zit heel erg op Frédérique, maar dit is echt gewoon duidelijk iets voor Roderick. Maar ik geloof niet dat hij de mol is ondanks dit.
Kennis is macht.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 6-05-2006, 11:47:43 »
Tot aan gisteren heb ik voor mijzelf alles indd ook op Roderick terug kunnen brengen, maar iedereen kan dat met zijn mol. Ook de dagboeken heb ik vanuit Roderick gelezen, zeg maar.
Na gisteren twijfel ik zó erg aan Milouska  :-\\ Maar op het laatste moment switchen, dat is vast hartstikek fout. Roderick was de eerste over wie ik een molgevoel had en daar blijf ik dus bij.  

Ik vind de 'een van ons drieën'-uitspraak en ook - indd - het woord grandioos, nu weer zo 'Rodericks'.
Laten we jabberen.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #163 Gepost op: 6-05-2006, 11:52:19 »
Jij weet natuurlijk niet wat er op dat kaartje stond, dat op de zoutvlakte gewonnen is. Ik weet wel wat daar op staat.

Tsja, sorry hoor, ik zit heel erg op Frédérique, maar dit is echt gewoon duidelijk iets voor Roderick. Maar ik geloof niet dat hij de mol is ondanks dit.

??? Begrijp hier niet zoveel van, sorry ...
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Iris_77

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #164 Gepost op: 6-05-2006, 11:55:07 »

De Mol weet natuurlijk ook wat er op het kaartje staat, want de Mol weet alles  ;) Dus als Roderick niet de Mol is, zijn er twee die weten wat er op staat. Als Roderick wel de Mol is, is hij de enige die het weet.

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #165 Gepost op: 7-05-2006, 19:49:43 »
Dus is Roderick de enige die het weet  ::jaja::
Het is heel grappig, maar ik hoor ook gewoon altijd Rodericks stem als ik die dagboeken lees  ::tandpastasmiley:: Maar het is ook gewoon precies zijn woordgebruik. Ik vind het helemaal niets voor Milouska om zo te praten op de een of andere manier, en ik zit allang niet meer op Frédérique..
Die dagboeken zijn alleen maar een bevestiging van Roderick  ::tandpastasmiley::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 7-05-2006, 22:44:48 »
hahaha ik vind juist dat de dagboeken "op zijn Frédériques" geschreven zijn  ;D

ach ja, we zien het over 5 nachtjes!!1
Triomf!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #167 Gepost op: 7-05-2006, 22:51:28 »
ik vind het 'op zn producties' geschreven, oftewel; ik vind dat de dagboeken worden geschreven door een crew lid.
elke jaar klinken ze weer hetzelfde, bovendien is het geen doen de mol dit allemaal te laten schrijven. elke week een deadline, elke week alles nalezen op een eventueel foutje...
in het voren schrijven kan natuurlijk, maar wat is de meerwaarde daar nou helemaal van?
niks in mijn ogen.