Sorry ik moet hier even frustratie kwijt. Hier mijn verhaal.
12:30 @School: Aahh heerlijk, lekker vroeg uit. Laurens (mijn maat) en ik gaan naar huis.
12:45 @Rotterdam Alexander: De treinen tussen Rotterdam Alexander en Centraal rijden niet.. Dat word met de metro naar Blaak.. Nouja, dan maar even een patatje kopen bij de smullers..
13:00 @Rotterdam Alexander: We nemen de metro richting Blaak
13:20 @Rotterdam Blaak: De trein van 13:28 heeft 5 minuten vertraging. Dan nog maar ff rondlanterfanten op de markt
13:35 @Rotterdam Blaak: Deze trein rijdt ook al niet!! Nou dan gaan we maar met de metro naar Schiedam om vanaf daar naar Delft te gaan met de trein.
13:50 @Schiedam Centrum: Ook hier geen treinen! Wat nu? Er gaan geen bussen naar Delft. We besluiten de zus van Laurens te bellen (die woont een klein stukje van Schiedam C.), Laurens' moeder is daar ook in de buurt met de auto. Dan gaan we naar Laurens' zus en proberen we vanaf daar zijn moeder te bellen.
14:15 @Laurens' zus: Gezellig spelen met het 10-maanden oude neefje van Laurens en ondertussen proberen zijn moeder te bereiken. Maar geen succes. We besluiten maar de bus te nemen terug naar Rotterdam Centraal, die gaat om 15:04
15:15 @Rotterdam Centraal: De bus naar Delft gaat om 15:23.. Eindelijk..
15:23 @Bushalte Rotterdam Centraal: De bus zit stampvol en we worden niet meer toegelaten, klotezooi..
15:53 @Bushalte Rotterdam Centraal: Eindelijk een bus waar we in passen. We vertrekken richting Delft
16:30 @Delft Station: Eindelijk eindelijk. Ik grijp m'n fiets en rijd naar huis
16:50 @Thuis: Het avontuur is eindelijk voorbij..
Reistijd: 4:20
Normaal: 0:50