Auteur Topic: WIDM BE; nieuw seizoen?  (gelezen 3397 keer)

Offline lynnlynn

• Forumlid
  • Geslacht: Man
WIDM BE; nieuw seizoen?
« Gepost op: 12-12-2005, 19:52:07 »
De website widm.be is 'zwart'. Iemand enig idee of daar nog een nieuwe serie uitgezonden gaat worden? Ik kan wel een mailtje sturen maar he tzou mij niet verbazen als iemand al eerder op dit idee is gekomen. Kon er geen bericht over vinden...

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
Re: WIDM BE; nieuw seizoen?
« Reactie #1 Gepost op: 13-12-2005, 00:58:35 »
Bedoelt u of er een nieuwe Vlaamse reeks gemaakt zal worden door Woestijnvis? Als dat zo is dan moet ik u helaas teleurstellen. Twee jaar geleden was men er bij Woestijnvis formeel over: er komt geen vierde (Vlaamse) reeks meer ::ohno::! Jammer maar helaas! :\'(

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #2 Gepost op: 13-12-2005, 08:16:13 »
... niets is wat het ljkt...
In mijn laatste mail-conversatie met Michiel Devlieger (zowat een jaar geleden) vertelde hij mij dat hij op dat moment bezig was als medewerker "achter de schermen" aan een fictie-programma.
Hij zei ook dat het niet zeker was dat de Mol definitief voorbij is in Vlaanderen en hij wel eens op zijn stappen zou kunnen terugkeren.
Hoop doet leven...
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 13-12-2005, 12:00:46 »
Michiel doelde met die fictiereeks wellicht op het programma waarvoor Tom Lenaerts het scenario geschreven heeft. De naam heeft iets te maken met parelvissers meen ik mij te herinneren. Deze reeks komt in het voorjaar 2006 op de buis.
Dat Michiel toch de deur op een kiertje laat voor een De Mol IV kan ik alleen maar toejuichen.

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2005, 14:42:10 »
www.wieisdemol.be is een fansite. De offciële Belgische website voor De Mol was www.demol3.be

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-12-2005, 16:44:22 »
Michiel doelde met die fictiereeks wellicht op het programma waarvoor Tom Lenaerts het scenario geschreven heeft. De naam heeft iets te maken met parelvissers meen ik mij te herinneren.

Een soort Terra?

Jammer dat er geen BE Mol meer komt (wsl). Kwaliteit lag altijd hoog, heb ik begrepen.

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 19-12-2005, 12:06:01 »
Een soort Terra?

Jammer dat er geen BE Mol meer komt (wsl). Kwaliteit lag altijd hoog, heb ik begrepen.

Terra? Bedoelt u Terra Incognita? Naar het schijnt zou het eerder een drama-fictiereeks worden, iets in de trant van Stille Waters.
De Belgische molreeksen waren inderdaad stuk voor stuk pareltjes.