Auteur Topic: Stop de verloedering  (gelezen 9877 keer)

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Stop de verloedering
« Reactie #80 Gepost op: 6-05-2005, 09:21:57 »
Ja he :)

Als er iets "ergs" is dan vind ik het c_en_p's bekommernissen om niets en pseudo-intelligent gedrag om iets doms als dit.

Het is maar een forumpje met vaak loze, domme berichtjes, niet de presidentsverkiezing ofzo. Ik begrijp niet dat je je hier mee bezig wil houden. ;)

Dit is geen openlijke aanval?
Ik denk niet dat iemand hier over kan oordelen omdat je de inhoud van de pm niet kent, maar idd persoonlijke vetes kun beter op ene andere manier opgelost worden dan op zon leuk forum, laat het relaaaaax houden  ::tandpastasmiley::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eefjuhh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 6-05-2005, 09:25:58 »
laat het relaaaaax houden  ::tandpastasmiley::

ja kom op zeg t is de RELAXhoek  ::tandpastasmiley::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 6-05-2005, 09:35:36 »
laat het relaaaaax houden  ::tandpastasmiley::
Ja dat bedoel ik dus. Waarom zeiken over iemand die een off-topic woordje post, of struikelen over dat iemand veel op een forum post? Wat heb je daar aan? Wordt de wereld dan een betere plaats ineens?

Offline Eefjuhh

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 6-05-2005, 09:44:46 »
Ja dat bedoel ik dus. Waarom zeiken over iemand die een off-topic woordje post, of struikelen over dat iemand veel op een forum post? Wat heb je daar aan? Wordt de wereld dan een betere plaats ineens?

::ok::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 6-05-2005, 10:28:16 »

::ok:: ::bravo:: ::bravo::

Offline juudith

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 8-05-2005, 01:57:16 »
Natuurlijk!  ::ohno::
Kben het met je eens!  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2005, 01:59:04 door Juudith »