Auteur Topic: Hobby's en obsessies  (gelezen 5218 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hobby's en obsessies
« Reactie #20 Gepost op: 29-08-2002, 19:01:42 »
Ken je Dobby de huiself ni?

ja zeg! bertha je zegt net dat je de eerste twee boeken gelezen hebt! als Dobby toch in de tweede film voorkomt, wil dat toch ook zeggen dat ie in het tweede boek voorkomt (en hij heet in het Engels toch niet anders....? Daan..?? lijkt me toch sterk...)! (ik zou het nl niet zeker weten :-[ :D ik haal al die 4 boeken altijd een beetje door elkaar...) Maar ja ik vond t boek natuurlijk ook veel leuker dan de film maar dat wil niet zeggen dat ik de film niet leuk vond...! :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 29-08-2002, 20:09:04 »
Dobby heet volgens mij gewoon dobby in het engels. Ik kan me zo'n zinnetje herinneren uit de trailer van de tweede film, zoiets van I'm Dobby, the house-elf

Jaja ver weg in mijn geheugen, maar trouwens Bertha, je moet echt deel 3 en 4 lezen. Ik vind de boeken namelijk steeds leuker worden. 4 is echt mijn favoriet!
En ik ben net zoals jij begonnen. Met frisse tegenzin en inderdad na twee dagen had ik het eerste boek al uit. Het tweede meteen in huis gehaald etc.

Veel plezier met deel 3 en 4 !

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #22 Gepost op: 29-08-2002, 20:21:04 »
Ik had 4 al in een weekendje flink doorlezen uit...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 29-08-2002, 20:28:17 »
Ze moesten eigenlijk een of andere vermenigvuldigingsbezwering of zoiets over die boeken uitspreken, zodat je ze nooit uit kan lezen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 30-08-2002, 20:13:26 »
voor de nieuwsgierigen onder ons: op deze url http://members1.chello.nl/%7eh.kip/HP2/page13.html kun je alvast wat nieuwtjes lezen over deel 5

banaan begint met een b, soms met een s

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #25 Gepost op: 31-08-2002, 10:12:22 »
Hoeft niet; ik ben ik al wakker, maar als er nog eens iemand 'nachts nog eens de chat bezoekt dat zou wel eens gezellig kunnen zijn...  >:(   ;)

Gr. B.

zou het niet een leuke oplossing zijn als jij eens op de chat komt als de normalen mensen nog wakker zijn :D
misschien dat ik je dan ook nog eens spreek
groetjes J

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #26 Gepost op: 2-09-2002, 01:18:33 »
zou het niet een leuke oplossing zijn als jij eens op de chat komt als de normalen mensen nog wakker zijn :D
misschien dat ik je dan ook nog eens spreek
groetjes J

Zou kunnen, maar ik heb een beter idee: jij emigreert gewoon naar Amerika, want daar hebben ze een andere tijdzone waardoor wij, ik 'snachts en jij overdag, toch met elkaar kunnen chatten!!
Slim he?

Gr. B.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #27 Gepost op: 2-09-2002, 13:42:39 »
heheheh is ook een oplossing natuurlijk bertje  :P

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje