Poll

Op welke partij heb je gestemd?

PvdA
0 (0%)
VVD
3 (13%)
CDA
0 (0%)
D66
2 (8.7%)
GroenLinks
6 (26.1%)
SP
4 (17.4%)
LPF
0 (0%)
kan/mag niet stemmen
7 (30.4%)
0
0 (0%)
0
1 (4.3%)

Totaal aantal stemmen: 26

Auteur Topic: Op welke partij gestemd?  (gelezen 3657 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Op welke partij gestemd?
« Reactie #20 Gepost op: 16-05-2002, 22:18:55 »

wat is dat nu weer voor partij???

Ken jij die niet de PvdT? Das de Partij van de Toekomst met Johan Vlemmix als lijsttrekker. 't belangrijkste partijpunt was de invoering van een minister van feest.  ;D

Ja, dit is geen typfout........ nee Johan wil echt graag een minister van feest, zodat 't iedere dag 'n feest is in Nederland! Hij heeft zelfs nog 'n videoclip gemaakt om zijn idee te promoten.  :)

Maar goed, de PvdT heeft geen zetels gekregen, dus helaas pindakaas voor Johan. Ik denk namelijk niet dat de CDA, LPF of welke andere partij met wel zetels dan ook, iets in zijn 'minister van feest' idee ziet.   :-\

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #21 Gepost op: 17-05-2002, 11:54:34 »
Op zich wel jammer natuurlijk. Een minister van Feest, lijkt me wel feest! Kan ik nog veranderen?  :D

Toch wel vreemd dat hier nog helemaal geen stemmen zijn voor CDA of LPF. Of zou het forum echt zo'n rooie kliek zijn (met hier en daar een uitzondering) ?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 17-05-2002, 20:39:56 »

Toch wel vreemd dat hier nog helemaal geen stemmen zijn voor CDA of LPF. Of zou het forum echt zo'n rooie kliek zijn (met hier en daar een uitzondering) ?

ja, dat moeten we echt eens uitzoeken, hoe dat nou komt... wel interessant, maarrehm mensen, als je op cda of lpf hebt gestemd, zet het er please ook ff bij! we hebben echt niets tegen jullie hoor! (en als, staan toch geen namen bij die stemmen... ;))

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #23 Gepost op: 18-05-2002, 20:21:38 »

nou malc nu weet je eindelijk eens waar ik op ga stemmen :D
ik stem dus op de SP, en de rede is dat ik dat gewoon een hele eerlijke partij vind (vooral jan) en ik ben t over t algemeen best wel met ze eens. je heb altijd je voor en tegens bij partijen maar de sp komt t meest met mijn denk wijze overeen.
maar vertel zelf eens malc op wie heb/ga jij stemmen
joki

SP roeleert (alhoewel der Paul ook wel fun is )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 19-05-2002, 00:54:54 »
Hoi,
kwam zomaar weer ff kijken :) Ik wil wel zeggen waarop ik gestemd heb, op de SP.
Vorige keer (98) op Groenlinks, ik twijfel eigenlijk altijd tussen die 2 partijen, maar nu had ik de stemwijzer gedaan en daar kwam dik SP uit, vandaar.
De moord op Fortuyn heeft mijn stem niet beinvloed.

groetjes :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #25 Gepost op: 26-05-2002, 12:36:13 »
Waarom it de ChristenUnie der nie bij?? Grr..

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 29-05-2002, 23:54:52 »

Waarom it de ChristenUnie der nie bij?? Grr..

Idd, Malcolm; vanwaar deze haatcampagne tegen de kleine partijen?  >:(  ;D

Gr. B.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #27 Gepost op: 30-05-2002, 10:46:28 »
"Omdat die toch geen geld hebben om hun beloftes waar te maken" (ik antwoord alvast voor Malc :p)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 3-06-2002, 00:52:35 »

"Omdat die toch geen geld hebben om hun beloftes waar te maken" (ik antwoord alvast voor Malc :p)

Dat is dan wel een raar antwoord Malc, :p ...
't Gaat er niet om of ze geld hebben om hun beloftes waar te maken maar of ze in de regering komen of niet om uberhaubt iets van hun ''beloften'' waar te maken maar anders kunnen ze altijd nog in de oppositie om hun gal te spugen over datgene wat de partijen die wel in de coalitie zitten ervan bakken...

Maargoed...

Dat is nog geen reden om de stem op de kleine partij te negeren!  >:(  ;)

Gr. B.