Auteur Topic: Blijde Intrede  (gelezen 2575 keer)

Offline Quofsh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Blijde Intrede
« Gepost op: 9-02-2003, 15:32:49 »
U groetende van achter de goedkeurende glimlach van Tante Nonneke, wuif ik even vriendelijk naar Zuster Portasia en alle andere Promoliaten.
Gezien mijn eerder late, desalniettemin blijde intrede in uwe contemplatieverige en ontledende gemeenschap, lijkt het me aangewezen niet meteen mijn vermoedens op uw aller zielen los te laten, doch even de Noah uit de ark te kijken en even stiekem uw reilen en zeilen te belezen.
Want, wat bekroop me deze ochtend na het beëindigen van de lauden? Eén verlichte ingeving die -na openbaring aan mijn helaas wel lichtelijk beschonken metgezellen- als een bliksem door het firmament schoot en alle waarheden, veronderstellingen en al dan niet goede bedoelingen onzer medemens op een steile alhoewel niet desastreuze helling zette.
Jawel, jawel, het leek me plots allemaal heel duidelijk: waarom zouden er zich geen grijzige pijen onder ons bevinden? En, zo niet, laat ze dan nu opstaan. Zo wel, laten we ons wapenen met alle aandachtigheid en ons niet laten inpakken door schijnheiligheden van vermeende valschaarden.
Waarmee ik maar wil zeggen: wie onder jullie is er hier eigenlijk te vertrouwen?

ik groet u allen minzaam,
en tot nader orde
zijt u allen bovendien gezegend

Talpa est homo homini

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Blijde Intrede
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2003, 19:45:57 »
Wat is dat  promoliaten-gedoe eigenlijk voor iets??
K snap der geen hol van..

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-02-2003, 19:45:58 »
Mijn waarde van wie ik de naam niet durf te typen wegens moeilijkheidsfactor 11,

het lijkt mij het beste om dit toch in het klooster los te laten want ik weet niet hoeveel er zich hier aan zullen wagen buiten het klooster. En waarom zou men zeggen of men te vertrouwen is of niet? Een mol speelt tot het eind...

Greetz, Zuster Viventia

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tante Nonneke

• Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
« Reactie #3 Gepost op: 9-02-2003, 21:22:36 »
Beste Quofsh,
Het Orakel der Promoliaten bevindt zich uitsluitend in het desbetreffend naamgegeven topic, bovenaan de indexlijst die alle topics bevat.
Wegens een aantal problemen die we ondervinden met andere forumgangers die onze stijl niet appreciëren ( wat trouwens hun volste recht is )hebben we met de administrator en de moderator,in casu Mollemans, overeengekomen dat we ons niet buiten ons Orakel topic begeven. Het is ons weliswaar niet verboden in andere topics te posten, maar er wordt dan wel verwacht dat we een "normaal" taalgebruik hanteren.
Als je een berichtje in ons topic wil posten, ga dan eerst naar ons topic, en kies daar 'reageer' of 'citeer' en dan komt je berichtje rechtstreeks in ons topic, en niet in de indexlijst.
Het is je uiteraard vergeven, maar probeer het zo eens, want anders zal dit bericht toch verwijderd worden.

Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 9-02-2003, 22:16:42 »
Bedankt voor de uitleg Tante Nonneke.

Ik zal dit bericht niet verwijderen, maar ik neem aan dat niemand er problemen mee heeft als ik dit topic sluit. Mij lijkt dat 't beste om zo ervoor te zorgen dat 't Orakel op 'n centrale plaats verder zal discussieren.

Quofsh, je bent zo te lezen van harte welkom in 't Orakel der Promoliaten en ik ben er van overtuigd dat je daar goed opgevangen zal worden door Tante Nonneke en haar metgezellen.  :)