Nu ga ik dus weer uit ervaring spreken door het online molspel. Je ziet wat Michiel psies gezegd heeft bij die post van Han13.
Hij zegt dus dat ze niet geopend mogen worden en dat ze ze ten alle tijde bij moeten hebben en dan: heb je ze niet ten alle tijde bij staat er een boete op.
En je weet wat voor een misverstanden je dan krijgt haha, hoe bedoelde hij dat nou??
Logischerwijs bedoeld ie dus: boete bij openen en niet bij hebben, letterlijk gezegd is het niet nee, maar ik ga er wel vanuit .....
Hiermee ben ik het volledig eens.
Het is meer de manier waarop hij het zegt die aangeeft dat er zowel bij het openen van de koker als het niet bij zich hebben van de koker, idd zal worden gepenaliseerd.
Je moet er vanuit gaan dat Michiel geen taalkundige valstrikken inbouwt tijdens het verstrekken van info aan de kandidaten. Je kan moeilijk van Michiel (of Angela) verwachten dat hij een taalprofessor is of dat hij eerst elk woordje dat hij gaat zeggen laat ontleden door een taaldeskundige. 't Moet nog plezant blijven ook.
Michiel, als je dit leest : Laat je hierdoor absoluut niet ontmoedigen. De vierde reeks moet er komen.
Integendeel : Ongeveer 50% van de bevolking in Vlaanderen die Nederlands spreekt en een TV bezit heeft naar de uitzending gekeken. Dit moet een record zijn, wetende dat de rest geen tijd had (vakantie, niercrisis, huis afgebrand ...) om te kijken of de wedstrijd Lokeren-Genk live heeft gevolgd op TV (resterende 200.000). En dit op een niet-supergunstig tijdstip (een uurtje later was fantastisch geweest).
Congrats.