Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik heb (weer!) geen bericht gehad of ik werd uitgenodigd voor de selectie of niet. Hoe kan dat nou? Iedereen krijgt toch een mailtje als je niet wordt uitgenodigd? Waarom ik nou WEER niet? Iedereen di ewel door is, supergefeliciteerd!!!
Als er al een twede ronde komt ben ik ook bang dat ik er niet bij zit maargoed jammer en misschien de volgende keer beter, ik heb ook geen afwijziging gehad maargoed, de mensen die door zijn heel veel succes en laat het onderste van het stof zien.
zijn er mensen die aanwezig waren op de eerste selectiedagen die nog steeds geen mail hebben gehad? Wie heeft er al een telefoontje gekregen voor de 2de selectiedag?
Moet zaterdag in geldrop zijn rond 13.00uur en moet mijn zwemgerief en vaccinatiekaart meebrengen.
succes!!
Succes inderdaad.
HAHADus dan zat jij ook bij mij in het groepje.. ben nu wel erg benieuwd wie jij bent.. trouwens.. het zijn idd 16 personen die meegaan, en je wordt gebeld binnen een week.. Ik gok voor woensdag. Om 15u zaten ze al te vergaderen welke mensen ze mee willen nemen.. dus ze zijn er nu wel over uit.. Ik weet ook al de vertrekdata etc.. hebben ze dat niet tegen jou gezegd? (tis al vrij snel.. )Iig, succes, misschien tot op het eiland.. komt nu wel voor ons beiden heel erg dichtbij.. hoe gingen jouw zwembadproeven eigenlijk? Bij mij alles goed gelukkig, had die allerlaatste proef in 1 keer goed.. had wel moeite met onderwater blijven, maar goed, had het wel zwaarder verwacht.. sfeer was top, iedereen wel beetje onder druk/stress.. je voelde het wel bij iedereen.. presteren onder druk is mentaal wel zwaar.. Veel verschillende leeftijdscategorien, erg interessant.. weinig vrouwen zoals ik dat kon opmerken.. (NOUJA, laat je weten als je wordt gebeld van de week? SUCCES..!!
Je moet in de puzzel passen die zij aan het maken zijn.Tis te hopen dat ik het juiste stukje ben.
Heb je je ingeschreven voor expeditie robinson of voor puzzeltijd?
wat dacht je ?? Voor puzzeltijd natuurlijk!!!! Fantastisch toch
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
564 gasten en 0 vaste bezoekers