Auteur Topic: Boer zoekt vrouw 2007-2008  (gelezen 26600 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Boer zoekt vrouw 2007-2008
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2008, 19:46:50 »
plaatsvervangende schaamte ofzo?

gelukkig is jurjen weg, ik kreeg bijna medelij met die jongen.
en er was een leonie in beeld, en die had ik gans nog nooit gezien  :o

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2008, 07:09:29 »
Misschien ben ik wel te objectief om dit te posten, maar bovenstaande kijkcijfers vind ik erg onwaarschijnlijk. 16 miljoen nederlanders (inclusief kinderen, allochtonen), dat zou betekenen dat 1 op de 4 naar boer zoekt vrouw kijkt. Wellicht is de manier van meten niet goed. Staan die kijkcijfer-kastjes hoofdzakelijk bij (de doelgroep van b-z-v) mensen van nederlandse afkomst in de leeftijdcatagorie van 30-50 jaar. Pols zelf eens in je omgeving. Heb ik zojuist ook gedaan op het werk. Van de 10 gezinnen (26 personen) heeft maar één gezin (2 personen) gekeken.

De kastjes zijn zo verdeeld dat het representatief is voor heel de Nederlandse bevolking. Dus ook de niet bzv kijkers.
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 27-01-2008, 23:15:35 »
sjonge, wat een stijve bedoening daar bij agnes.
ze heeft het het ook nooit over één persoon, maar steeds 'als jullie op de boerderij komen' ed.

volgens mij is ze alleen maar aan het redeneren over hoe het straks moet, ook qua praktische zaken. komen geen gevoelens bij te pas.  ::ohno::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 28-01-2008, 07:11:06 »
Ik heb het vermoeden dat Agnes zo gekwetst is in een relatie dat ze zich niet geheel open durft te stellen voor de mannen.
Jammer want het is een leuke meid. Misschen dat de camera ook nog een rol speelt in het geheel want ik zou ook dichtklappen wanneer er zo'n geval op me gericht staat.
Maar ze doet in ieder geval een poging om het gesprek aan te gaan.
Ik vermoed dat Jurre toch beter uit de strijd komt dan Klaas en dat hij mag blijven.

Bij Jan en zijn vrouwen zit er ook geen snelheid in en komt het allemaal heel gezapig over. Siepie vind ik steeds minder leuk overkomen. Ze kan soms echt ongeïnteresseerd kijken wanneer een ander iets zegt.
Annet vind ik echt heel lief en zorgzaam overkomen en ik vermoed nog steeds dat zij blijft....tenminste dat hoop ik :)

Bij Gerard vond ik het erg leuk om te zien hoe de dames op zijn kinderen reageerden. Het is niet niks voor hen om ineens met elkaar geconfronteerd te worden. Met name Marja begint mij steeds meer op te vallen. Leonie komt wat bedachtzamer over en met name richting de kinderen keek ze even de kat uit de boom.
Ik vind het moeilijk om te zeggen wie over blijft, beide maken wel een kans denk ik.

Franske blijft Franske en laat de dames zien wat hem bezig houdt. Denk dat, dat ook heel goed is zodat ze weten waar ze aan beginnen wanneer ze met hem een relatie aangaan.
Ronella kwam vandaag echt over als het stadse meiske. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze zegt dat ze niet elke zondag op de crossbaan wil vertoeven. Je hoeft je partner tenslotte niet in alles te "steunen".
Joyce daarentegen kwam op mij erg volgzaam over, kan mss met de leeftijd te maken hebben, ze is toch een stukje jonger begreep ik en heeft mss nog niet echt een eigen mening?
Maar ik vermoed dat Frans toch voor Joyce zal gaan. Ze werkt al met dieren en dat scheelt een hoop.

Tja en dan Henk, die kwam los bij het bezoek van zijn vrienden.
Toch krijg ik een steeds viezere smaak bij het zien van die twee dames. Ik vind ze af en toe erg onaardig overkomen. Ik weet niet in hoeverre zij het allemaal nog menen. Ze hebben best wel kritiek op zijn doen en laten en ik denk dat Henk zich niet zo snel laat omtoveren tot de ideale man. En daarbij kraakten ze zijn vrienden ook al af en dansten ze enkel met elkaar wat wij tenminste te zien kregen.
Ik weet het het niet hoe het bij hem gaat aflopen. Vond het niet eens vreemd dat hij zelf al aangaf de handdoek in de ring te willen gooien maar dat hij toch door is gegaan.

Overigens vind ik het dit jaar toch maar een saaie bedoening ::niet-ok:: We zullen zien hoe het volgende week verder gaat...van mij mag er wel wat meer pit in!!!

Oh ja mijn voorspelling:

Henk: Maartje
Franske: Joyce
Jan: Annet
Agnes: Jurre
Gerard: Marja
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 28-01-2008, 08:19:25 »
Ja hoor, ze hebben alweer hun eigen record verbroken: 4,366,000 kijkers! :D

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 28-01-2008, 16:04:07 »
argh, wat absurd zeg.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 28-01-2008, 16:36:04 »
argh, wat absurd zeg.

??? ??? ???

Heb het gisteren niet helemaal kunnen zien, helaas, maar ik heb wel weer genoten.

Ik vind die Henk steeds minder leuk worden. Volgens mij wordt het daar helemaal niets meer. Bij Jan heb ik ook mijn twijfels of het nog ergens iets gaat worden. Wat gaat het er daar ouderwets aan toe zeg!
Jammer dat Ronella helemaal nergens aan mee wou doen.
Bij Gerard is het steeds erg gezellig.
Agnes en haar mannen doen nu hun best, maar echte praters zullen het nooit worden.

Voorspellingen waag ik me niet aan, daar heb ik gisteren te weinig voor gezien.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 28-01-2008, 16:58:07 »
die kijkcijfers bedoel ik.

henk moet je tegen kunnen denk ik, volgens mij heeft ie heel eigen ideeen over vrouwen en het huishouden.  :-X

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 28-01-2008, 17:28:21 »
Eens over Henk  ;D

Maar ik vraag me af waarom je die kijkcijfers zo absurd vindt. Het is een leuk programma, en wat is er anders zondagavond te doen? Dit is echt iets om lekker met de hele familie te bekijken  ::jaja::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 28-01-2008, 23:57:01 »
Eens over Henk  ;D

Maar ik vraag me af waarom je die kijkcijfers zo absurd vindt. Het is een leuk programma, en wat is er anders zondagavond te doen? Dit is echt iets om lekker met de hele familie te bekijken  ::jaja::

het is zo'n hoog cijfer!
volgens mij is er weinig wat zo ontzettend hoog scoort op tv.
wel begrijpelijk hoor! ik ben ook zwaar verbaasd als iemand het niet kijkt.  :-\\

Offline JanJan

• Forumlid
  • Reality is verslavend!
« Reactie #70 Gepost op: 31-01-2008, 12:23:05 »
Hebben jullie nog niet gehoord dat Jan inmiddels al getrouwd is dan? Het stond in de krant ofzo, maar ze schreven er niet bij met wie. Hoorde het van mijn vader.
JJF

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 31-01-2008, 12:49:58 »
Hebben jullie nog niet gehoord dat Jan inmiddels al getrouwd is dan? Het stond in de krant ofzo, maar ze schreven er niet bij met wie. Hoorde het van mijn vader.
Van boer Arjan wisten we het wel (zie de eerste pagina), maar van boer Jan is dit nieuw voor mij. Even googlen!

Edit: boer Dirk-Jan (uit de Dordogne) is wel getrouwd afgelopen vrijdag. Zou je vader dit bericht bedoelen?

Boer Dirk-Jan trouwt in grimmige sfeer

NIJKERK - Een fotograaf van het blad Weekend heeft vrijdagmiddag bij het stadhuis van Nijkerk ruzie gekregen met een familielid van het huwelijkspaar Dirk-Jan Nagelhout en Petra Woudenberg. 'Boer Dirk-Jan' is bekend van het programma Boer Zoekt Vrouw. Nagelhout deed in 2006 mee aan het KRO-programma Boer zoekt Vrouw en is vandaag getrouwd met een vrouw uit Nijkerk.

Toen de fotograaf van Weekend van dichtbij foto's probeerde te maken van het paar, kreeg hij vanuit een spuitbusje iets in zijn ogen gespoten. Volgens omstanders zou de familie van het bruidspaar het niet prettig vinden dat er veel journalisten bij het stadhuis aanwezig zijn. Het gaat om fotografen en cameraploegen. Er zou sprake zijn van een grimmige sfeer. De plechtigheid in het stadhuis is nog niet klaar. Het paar komt om 16.45 uur het stadhuis weer uit.

En dit wordt er over Jan gemeld:

Boer Jan date in het geheim...'

Boer Jan uit het programma Boer zoekt Vrouw lijkt een stiekemerd. Terwijl er nog twee dames over zijn die naar zijn hart mogen dingen, zou Jan druk aan het shoppen zijn naar een ander exemplaar...
Volgens weekblad Privé heeft boer Jan stiekem afspraakjes met dames die wel een brief hebben geschreven, maar niet geselecteerd zijn voor het programma. Zoals de 35-jarige Saskia. Zij kwam niet door de selectie omdat ze in de rouw was vanwege de dood van haar vader, en rouw zou niet in het format passen.

Ze vertelt: "Jan belde me begin december, toen de opnames in volle gang waren. Jan wilde graag een afspraak maken om me toch beter te leren kennen. Hij vertelde dat hij niet echt verliefd was op één van de kandidates en dus nog een gesprek wilde."

Het klikte waanzinnig tussen de twee, maar toen bleek dat Saskia niet gelovig was, haakte Jan af, want dat is nu net een heel belangrijk punt voor hem. Volgens Jan's buurman scharrelt Jan met wel meer dames, onder wie ex-kandidate Anita... Dat zal de KRO niet leuk vinden, het programma heet immers niet 'Boer Zoekt op eigen houtje zonder camera's Vrouw'..
« Laatst bewerkt op: 31-01-2008, 13:04:19 door Swifty »

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 31-01-2008, 19:45:22 »
volgens de privé, dan noem je ook wel wat...

zou ik ook doen hoor als ik die boeren was en de ware zit niet tussen die 10, je kunt toch ook niet verwachten dat die er automatisch bij zit?
hoewel ik dat dan wel na het programma zou doen, en niet tijdens.

je hebt ook niet per definitie meteen een relatie als je als laatste over blijft, je gaat alleen een weekend met elkaar weg en daarin kun je alsnog bekijken of je samen wil zijn.

Offline JanJan

• Forumlid
  • Reality is verslavend!
« Reactie #73 Gepost op: 31-01-2008, 23:08:17 »
Ik weet niet of mijn vader Dirk-Jan per ongeluk heeft verward met Jan. Zou goed kunnen.
Bedankt voor de berichtjes in elk geval.

JJF

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 4-02-2008, 08:48:37 »
Heftig avondje bij Boer zoekt Vrouw (heeft iemand dit uberhaupt nog gezien?  ;D)

Jan die alleen overblijft, maar dat hadden we wel verwacht gezien bovenstaande berichten  ::)

Gerard die bekent gevoelens voor 1 van beide dames te hebben, en dat zou de ander nog wel eens heel zwaar kunnen vallen...

Agnes die tijd neemt om leuke dingen te doen met de mannen  :o

Henk die zich wat meer op het gemak gaat voelen, en ook al een voorkeur heeft laten merken

En Frans tenslotte, daar weet ik het nu ineens niet meer. Vorige week dacht ik absoluut Joyce, maar deze week kwam Ronella weer beter over.

Ben wel weer benieuwd naar volgende week!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 11-02-2008, 15:15:01 »
Zo, de keuzes zijn gemaakt. Dit jaar maar liefst 2 boeren die niet op vakantie gaan, omdat de dames allemaal zijn vertrokken. Ik ben wel nog heel benieuwd of Henk alsnog contact heeft opgenomen met Klarijn, die al eerder van de boerderij vertrok.

Agnes kiest voor Jurre. Goeie keus, Klaas is net als Agnes gesloten, en samen wordt dat te gesloten, denk ik.

Gerard kiest voor Leonie, dat was vorige week al duidelijk.

En Frans, toch Ronella. Joyce was volgens mij ook te jong (in doen en laten) en te zacht voor hem, dat pittige van Ronella past beter bij Frans. Leuk stel!

Was weer een mooie uitzending, altijd spannend als er gekozen moet worden.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 11-02-2008, 16:24:41 »
Om eerlijk te zijn vond ik er weinig aan gisteravond. Komt misschien ook wel omdat ik erg moe was na alle verjaardagsdrukte.
Dat Henk alleen achterblijft was eigenlijk wel te voorspellen en net als jij Swifty ben ik ook heel erg benieuws hoe het nu zit tussen Klarijn en Henk.

Dat Frans koos voor Ronella vind ik niet zo vreemd. Ze past goed bij hem en weet hem vast wel in toom te houden. Maar wat is het af en toe nog een jochie. Overal om heen draaien en vooral niet zeggen wat er is gebeurd  ::rofl::

Ik vond het wel erg sneu hoe Marja er bij zat toen de keus van Gerard op Leonie was gevallen. Volgens mij heeft zij ook veel meegemaakt en had ze voor het eerst weer eens een klik met iemand en wordt ze teleurgesteld.
Gerard heeft denk ik een goede keus gemaakt door Leonie te kiezen, maar ja de tijd zal het leren hé!

Tja en dan Agnes...die heeft mij wel in spanning gelaten hoor. Want ik had eerst zoiets van ze gaat toch voor Jurre, nee toch voor Klaas en uiteindelijk trok Jurre aan het langste eind. Maar ook hier een goede keuze denk ik.

Ben heel erg benieuwd naar de aflevering van volgende week en de commentaren van de (schoon)familie...kan nog leuk worden hoop ik ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #77 Gepost op: 11-02-2008, 17:59:55 »
Wat mij opviel is dat zowel Marja als Joyce (die allebei niet gekozen werden) zeiden dat de betreffende boer een goede keus had gemaakt door die andere kandidaat te kiezen. Natuurlijk heel lief en aardig en correct om te zeggen, maar in mijn ogen een beetje raar. je doet toch niet mee om niet gekozen te worden? ???
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 11-02-2008, 19:59:40 »
Wat mij opviel is dat zowel Marja als Joyce (die allebei niet gekozen werden) zeiden dat de betreffende boer een goede keus had gemaakt door die andere kandidaat te kiezen. Natuurlijk heel lief en aardig en correct om te zeggen, maar in mijn ogen een beetje raar. je doet toch niet mee om niet gekozen te worden? ???

Misschien wilden ze toch niet meer gekozen worden, na de logeerweek?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 18-02-2008, 11:17:49 »
nog een aflevering te gaan.

of henk en jan elkaar gevonden hadden  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
echt geweldig. ::rofl:: ::rofl::

die kunnen nu ook wel samen op vakantie  ;)