Okee wie legt t even uit: Was er nou wel een nieuwe dreiging voor Vinnie en zijn er mensen alsnog op Hans gaan stemmen (Marcel begon er ergens over en Hans heeft dit opgepikt, zoals ik t begrijp) of was er totaal niets aan de hand voor Vinnie in te first place? Volgens mij hebben Lieke en Hans op Vinnie gestemd, toch? En Hans meer omdat hij dacht dat er meer mensen op Vinnie zouden gaan stemmen en hij tactisch aan kon haken.
Ik vind het leuk dat er van Gual nu leuke momenten zijn getoond (verjaardag Frans, blijheid met komst Loek). Op Rapang lopen de kleine irritaties wat meer op. Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, wanneer het nog moeilijker wordt om weg te stemmen. Ik begin steeds meer te hopen op een terugkeerder van Gual naar Rapang, dat zou echt spannend zijn. Ik misgun niemand Rapang, maar voor de kijker wel zo leuk. En ik hoop nog op een grote proef voor alle afvallers om terug te keren in de expeditie. Hopelijk gaan ze dit jaar niet stemmen over de terugkeerder, want dat vond ik vorig jaar echt een anticlimax.
Kortom: zondag weer kijken!