Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 15797 keer)

Offline Leen1973

• Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 27-11-2007, 12:42:18 »
Ik vond Arthur een sympathieke kerel.

Bruno vond ik een vreselijk mannetje.
« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 15:52:45 door Leen1973 »

Offline Leen1973

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 27-11-2007, 15:52:23 »
PS hoe komt het eigenlijk dat de kandidaten hun haar nooit vettig is?? Zo lijkt het toch echt... Zowel bij Nelleke als Kristien viel het me op... Er is toch geen shampoo en dergelijke?

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 27-11-2007, 16:14:23 »
PS hoe komt het eigenlijk dat de kandidaten hun haar nooit vettig is?? Zo lijkt het toch echt... Zowel bij Nelleke als Kristien viel het me op... Er is toch geen shampoo en dergelijke?

Op de eilanden was er altijd de zee waar je je in kon wassen. Geen zeep, shampoo of iets van dien aard. Deze producten werken trouwens niet of slecht in kombinatie met zout water en zouden dus dan ook vrij waardeloos geweest zijn. Het (dagelijks) spoelen met zeewater had toch wel een zekere reinigende werking op je kleren, je huid en ook je haren, al was er wel het gevaar van klitten bij mensen met een dikke haardos of met lang haar. Vuil wordt je ook niet echt en geloof me of niet stinken doe je niet, waarschijnlijk door het eenzijdige en niet gekruide voedsel. En als zeep is gewoon zand een uitstekend alternatief zowel bij ons alsook bij onze afwas van de wok en andere huisraad (bekers, eetbakjes, zelfgemaakt bestek e.d). En ondanks het gebrek aan persoonlijke verzorgingsartikelen stond bij een ieder hygiene hoog in het vaandel.

Garoetos Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Leen1973

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 27-11-2007, 17:17:42 »
Je kan eigenlijk met weinig veel doen he.
Dat is toch een mooie levensles die jullie hebben geleerd?

Ik vind het altijd zo fantastisch, die ene proef waar je eten kan winnen: die mensen gaan werkelijk ZWIJMELEN bij 20 frieten. Ik vind dat mooi.
« Laatst bewerkt op: 27-11-2007, 17:20:25 door Leen1973 »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: 27-11-2007, 17:23:39 »
O ja, die veiling, ik hoop wel dat er dit jaar weer een komt  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 27-11-2007, 18:33:30 »
Ja, de veiling vind ik altijd zo fantastisch.  ;D

Offline zandstorm

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #26 Gepost op: 27-11-2007, 18:50:06 »

Dan moet je maar es op mijn haar letten: precies een vogelnest. Ik heb of ik moet zeggen had, heel veel haar en dat vernestelde alleen meer. Zelfs zonder haarrekkertje bleef maar haar in een staart.
Na terugkeer van Maleisië is mijn haar twee maand lang uitgevallen. Is nu wat gestopt. Ik moest een vitaminekuur volgen van een maand tegen haaruitval, maar dat heeft niet mogen baten. Nu maar hopen dat het terugkomt.

Ocampa

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 27-11-2007, 19:05:32 »
Dan moet je maar es op mijn haar letten: precies een vogelnest. Ik heb of ik moet zeggen had, heel veel haar en dat vernestelde alleen meer. Zelfs zonder haarrekkertje bleef maar haar in een staart.
Na terugkeer van Maleisië is mijn haar twee maand lang uitgevallen. Is nu wat gestopt. Ik moest een vitaminekuur volgen van een maand tegen haaruitval, maar dat heeft niet mogen baten. Nu maar hopen dat het terugkomt.

Heb je nu dan een kaal hoofd?  ::oink::

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #28 Gepost op: 27-11-2007, 19:14:30 »

Je haar komt vast weer in volle glorie terug. Ik heb nog niet gehoord van een ER kandidaat die de rest van haar leven kaal is gebleven na de bekende haaruitval na afloop.  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Gizem

• Forumlid
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
« Reactie #29 Gepost op: 27-11-2007, 19:16:24 »
Het (dagelijks) spoelen met zeewater had toch wel een zekere reinigende werking op je kleren
Ja Frans, dat was te zien aan je witte T-shirt!  ::rofl::
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline Gizem

• Forumlid
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
« Reactie #30 Gepost op: 27-11-2007, 19:17:06 »
O ja, die veiling, ik hoop wel dat er dit jaar weer een komt

Veiling?
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #31 Gepost op: 27-11-2007, 19:21:43 »
Van voedsel enzo. Dan kunnen ze in een proef 'geld' winnen, afhankelijk van hoe goed ze het daarin doen. Of ze krijgen allemaal hetzelfde bedrag, dat kan misschien ook wel.
En dan bieden ze daarmee op het voedsel dat langs komt. Als je te vroeg gaat bieden, loop je misschien lekkerdere dingen mis. Als je te laat biedt, heb je misschien helemaal niets. :)

Zou inderdaad wel leuk zijn als dat dit jaar weer is. Net als de smerige-dingen-eet-proef natuurlijk.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 27-11-2007, 19:50:11 »
en de kaarsenproef en de balk ook natuurlijk...
Die kaarsenproef vind ik echt eng....

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #33 Gepost op: 27-11-2007, 22:20:36 »

:o wat erg.
je zou toch stiekem een fles anti klit mee willen sneaken...
maar inderdaad, je ziet het amper.

Offline Leen1973

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 28-11-2007, 08:39:52 »

Ik heb dit inderdaad vorige jaren nog van kandidaten gehoord. En ook dat ze heel lang last hadden van vreetbuien. (ik heb dit helaas ook zonder ER-ervaring  ::tandpastasmiley:: )

Offline mosdiertje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2007, 10:33:34 »
Mijn haar was vettig en mijn hoofdhuid een zandbak. Het opgedroogde zout erin trok tegen de ochtend de luchtvochtigheid aan waardoor het kleefde als een spinnenweb. Haaruitval heb ik ook gehad.

Gisteren heb ik een klein arbeidsongevalletjes gehad. Een ladder op mijn hoofd gekregen. Hechtinkje nodig. Weet je wat de dokter zei  ???

10 dagen mijn haar niet wassen. :o
« Laatst bewerkt op: 28-11-2007, 17:08:12 door mosdiertje »

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #36 Gepost op: 28-11-2007, 15:26:59 »
hoe wreed kan het leven zijn...
sterkte hans  ::rofl::
een voordeel: in vies haar willen geen luizen wonen
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 28-11-2007, 22:00:56 »
Over haar gesproken,ik kan mis zijn maar Loek lag op een bepaald moment relaxd op z'n rug met z'n armen in z'n nek,en die had gladgeschoren oksels  ::oink:: ::oink:: ::oink::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2007, 22:02:33 door koekoe »

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #38 Gepost op: 29-11-2007, 06:36:16 »
Over haar gesproken,ik kan mis zijn maar Loek lag op een bepaald moment relaxd op z'n rug met z'n armen in z'n nek,en die had gladgeschoren oksels  ::oink:: ::oink:: ::oink::

Nee nee ik zag nog wat stoppeltjes!!  ::rofl:: ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline theemuts

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 29-11-2007, 08:40:52 »

klopt! ik zei t zelfs nog tegen mn vriend :D 'loek scheert z'n oksels' 'doe ik ook' zegt ie dan...
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal