Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 15794 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 9
« Gepost op: 24-11-2007, 21:27:57 »
Tweede afvaller Saskia zet koers naar het kale en onherbergzame verliezerseiland Gual. Daar wordt ze onthaald door Frans, Kristien en Nelleke. De van nature optimistische Saskia krijgt van Frans meteen een onheilspellende preek over het leven op Gual. Maar in de 2 andere dames vindt ze al snel wat extra steun. Tot grote ergernis van Frans brengen de 3 dames heel wat tijd met elkaar door.

Op Rapang zindert het mislukte complot van de voorbije eilandraad nog steeds na. Vinni aarzelt geen moment om daar voor de hele groep openlijk over te praten. Loek, de grote initiator van het complot, gaat meteen de rechtstreekse confrontatie met hem aan.

Tijdens de Robinson-proef moeten de Robinsons mekaar uit een cirkel duwen terwijl ze geketend zijn aan de polsen. Wie wint, mag een paar minuten telefonisch contact hebben met het thuisfront. De winnaar mag bovendien zelf 3 Robinsons kiezen die eveneens kort met hun familie mogen bellen.

De Immuniteitsproef wordt een zware beproeving voor de buikspieren. Maar er staat veel op het spel: vooral voor Loek en Muriel, want zij vrezen dat de volgende eilandraad hun wel eens fataal zou kunnen worden. Maar of één van beiden erin zal slagen om het immuniteitsamulet te bemachtigen en dus als sterkste uit de proef te komen, is de vraag. Ernst-Paul en Evi voelen de Robinsons aan de tand over het complot: tijdens de eilandraad vallen er dan ook harde woorden en grote bekentenissen...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 25-11-2007, 16:07:48 »
best apart dat ze al zoveel vertellen eigenlijk.

maar k heb er zin in ::hyper::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 25-11-2007, 20:15:02 »
Zal ik de afloop eens vertellen nog voor de aflevering in Ned. op de buis is?   >:D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #3 Gepost op: 25-11-2007, 21:33:23 »
Zal ik de afloop eens vertellen nog voor de aflevering in Ned. op de buis is?   >:D

nee dankje.

Ocampa

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 25-11-2007, 23:02:47 »
We hebben Willem echt geen één woord horen zeggen deze aflevering.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #5 Gepost op: 25-11-2007, 23:06:32 »

en Kristien was nou ook niet bepaald aanwezig...

Offline Gizem

• Forumlid
  • Troost je .. ik snap meestal ook niets van mezelf
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2007, 08:05:19 »

Volgens mij Ocampa, heeft Willem in het begin een gesprekje gehad met Mieke over het feit dat ze uit het complot is gestapt.
Dat gedeelte heeft dan waarschijnlijk geen indruk op je gemaakt.  ::jaja::
"Jij bent zo mooi anders dan ik"

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2007, 09:11:27 »
Ik vond het ook niet zo'n bijzondere aflevering, had wel wat meer vuurwerk verwacht. Ik lig alleen in een deuk om die op het afvallerseiland, wat een gemuts!! ::zwaai::

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2007, 09:16:13 »
Ik vind het gedrag van Frans op het afvallers-eiland tennenkrommend. Al dat gemopper door Frans op die dames. Zichzelf meteen niet beschikbaar stellen voor de proef, maar na afloop toch wel even verkondigen: "Een opdrukproef, als ik mee had gedaan, dan had ik gewonnen! ik druk we iedere ochtend wel 25 keer op!" Dat die dames geen muiterij laten plaatsvinden. Ben wel enorm benieuwd wat er gaat gebeuren als Muriël op het afvallerseiland komt.

Offline theemuts

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2007, 09:24:44 »
ik vraag me zowiezo af hoe dat gaat als straks dat hele eilandje vol zit met afvallers... dat worden er straks erg veel!!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 26-11-2007, 13:13:49 »
Dit was de eerste keer ooit dat ik tijdens een aflevering van ER in slaap ben gevallen! Ik heb de hele eilandraad niet meegekregen!  ::rofl::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-11-2007, 14:30:32 »
Dit was de eerste keer ooit dat ik tijdens een aflevering van ER in slaap ben gevallen! Ik heb de hele eilandraad niet meegekregen!  ::rofl::
Deed jij misschien mee met de buikspieroefeningen van de kandidaten en viel je daarom als een blok in 't slaap ?  ::rofl::

Offline Leen1973

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-11-2007, 16:06:08 »
Ik vind het gedrag van Frans op het afvallers-eiland tennenkrommend. Al dat gemopper door Frans op die dames. Zichzelf meteen niet beschikbaar stellen voor de proef, maar na afloop toch wel even verkondigen: "Een opdrukproef, als ik mee had gedaan, dan had ik gewonnen! ik druk we iedere ochtend wel 25 keer op!" Dat die dames geen muiterij laten plaatsvinden. Ben wel enorm benieuwd wat er gaat gebeuren als Muriël op het afvallerseiland komt.

Ik denk dat Frans dat nooit had gehaald, die proef.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #13 Gepost op: 26-11-2007, 16:37:11 »
::rofl::

Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk.
Ik denk dat het gewoon helemaal minder leuk word om naar te kijken omdat het al de zoveelste is (en dan nog naast al het andere reality aanbod)
Ik vind Frans de Moppersmurf vervelend en tegelijk zeer vermakelijk om naar te kijken.
De proeven vind ik ook nog wel leuk, al vond ik de eerste wat oneerlijk, ging wel heel erg van kracht uit had ik het idee.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 26-11-2007, 16:41:53 »
::rofl::

Ik vond het wel een leuke aflevering eigenlijk.
Ik denk dat het gewoon helemaal minder leuk word om naar te kijken omdat het al de zoveelste is (en dan nog naast al het andere reality aanbod)
Ik vind Frans de Moppersmurf vervelend en tegelijk zeer vermakelijk om naar te kijken.
De proeven vind ik ook nog wel leuk, al vond ik de eerste wat oneerlijk, ging wel heel erg van kracht uit had ik het idee.

Van kracht en gewicht samen. Lieke had toch geen kans tegen die grote kerels. Alleen door slim spel won ze de eerste ronde, maar tegenover maar 1 tegenstander leg je het als licht vinkje zo af natuurlijk.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #15 Gepost op: 26-11-2007, 17:41:36 »
Ik vond het weer een prachtige aflevering. Heb genoten van het geklaag van Frans. Echt hilarisch  ::rofl:: Dat hele complot of niet is ook smeuig. Dat je niet op elkaar wilt stemmen snap ik wel. Maar dat je dan perse op 1 andere kandidaat stemt, dat lijkt me wel een complotachtige gang van zaken. Kan t mis hebben. Verder vond ik het top. Ben benieuwd wie dr wint. Ik ben voor Marcel!  ::bravo:: ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Ocampa

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 26-11-2007, 18:06:46 »
Ik vind het nog steeds jammer dat Roos er niet meer bij is. Die was wel tien keer zo leuk dan die Evi.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #17 Gepost op: 26-11-2007, 21:16:52 »
En ik mis Bruno... :\'(

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 26-11-2007, 22:27:20 »
Ik vind het nog steeds jammer dat Roos er niet meer bij is. Die was wel tien keer zo leuk dan die Evi.

Ik vind Evy ook heel goed. Ik mis Roos niet meer zo erg eigenlijk. Wel had ik Lotte niet zo graag; Blij dat die niet lang heeft meegedraaid.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #19 Gepost op: 26-11-2007, 22:42:20 »
Ik mis bruno ook hoor Lukas, je bent niet de enige geloof me. Ik vind dat er sowieso weinig echt boeiende mensen nu nog bij zitten : Vinni, Lieke, Marcel, Frans en Kristien zijn de enige personen die ik wel leuk vind. Loek vind ik enorm dom, hoe dom om tegen marcel te zeggen dat er een complot is!! Marcel is heel slim om dat door te passen naar vinni. Muriel vind ik achterbaks, Saskia heb ik geen mening over, Willem zie ik te weinig en Hans vind ik wel een leuke man.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.