Auteur Topic: Scenarioschrijvers VS in staking  (gelezen 8483 keer)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scenarioschrijvers VS in staking
« Reactie #20 Gepost op: 28-12-2007, 21:48:32 »
Lieve mensen...
Ik ben een beetje serie verslaafd.. en nu heb ik een favo serie genaamd The 4400.
Ik kijk er erg graag naar.. maar nu heeft The USA Network besloten om te stoppen door tegenvallende kijkcijfers enzo. Maar het afgelopen seizoen is zoo open geeindigd.. dat er eigenlijk gewoon nog een seizoen móet komen.
Dus willen jullie alsjeblieft helpen om The 4400 te redden?. Met de TV serie Jericho is het ook op deze manier gelukt dus wie weet... !

Alvast bedankt ::bravo:: !

Gedaan. :)

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #21 Gepost op: 19-01-2008, 12:16:20 »
De producers hebben een deal gesloten met de DGA (Directors Guild of America) en er wordt nu gehoopt dat er dan ook eindelijk met de WGA (de schrijvers) een deal kan worden gesloten. De WGA willen nu, net als de DGA, beginnen met informeel overleg met de producers en hopen dat er daarna meer uitkomt. Misschien begint dit overleg zelfs al maandag.

Laten we hopen dat er toch eindelijk eens wat uitkomt.  Het is dat er nog 3 afleveringen van House klaar staan aan het eind van de maand, maar daarna heb ik toch echt niets meer :(

Bron
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #22 Gepost op: 19-01-2008, 21:53:34 »
De producers hebben een deal gesloten met de DGA (Directors Guild of America) en er wordt nu gehoopt dat er dan ook eindelijk met de WGA (de schrijvers) een deal kan worden gesloten. De WGA willen nu, net als de DGA, beginnen met informeel overleg met de producers en hopen dat er daarna meer uitkomt. Misschien begint dit overleg zelfs al maandag.

Laten we hopen dat er toch eindelijk eens wat uitkomt.  Het is dat er nog 3 afleveringen van House klaar staan aan het eind van de maand, maar daarna heb ik toch echt niets meer :(

Bron

Woeeei goed nieuws!!
Ikzelf heb nog één afl. van Brothers&Sister en wat nieuwe afleveringen van Jericho.
Gelukkig hebben we nu elke week WIDM :P
The sun came up and reality set in.

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #23 Gepost op: 12-02-2008, 20:31:40 »
Jaaa, eindelijk dan toch een einde aan de staking :D Werd wel eens tijd na 3 maanden xD Ook al was/is WIDM inderdaad een goede vervanging :) Maarja, voordat we eindelijk weer nieuwe afleveringen krijgen zitten we waarschijnlijk alweer in April/Mei.

Hier is een link naar wanneer de shows (waarschijnlijk als ze opschieten )weer terug zullen komen en met hoeveel afleveringen nog dit seizoen.

Zal een paar van de belangrijkste (A) hier neerzetten:

Gossip Girl - Expected to shoot 5 or 6 episodes to air in April/May.
Grey's Anatomy -Expected to shoot 4 to 7 new episodes to air in April/May
Heroes - No new episodes expected until fall. (Balen!  ::ohno:: )
House - Expected to shoot 4 to 6 new episodes to air in April/May.
Lost - Six pre-strike episodes remain. Five additional episodes could air this season. (Lost is trouwens geweldig dit seizoen zeg!)
The Office - Expected to shoot 5 to 10 new episodes to air in April/May.
Prison Break - Two pre-strike episodes remain. Future beyond that To Be Determined.
Pushing Daisies - No new episodes until fall.  ::ohno::
Scrubs - Four pre-strike episodes remain. Four additional episodes will likely be shot; unclear whether they'll air on NBC or go straight to DVD.  ::ohno::

House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #24 Gepost op: 12-02-2008, 22:58:24 »
YEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2008, 22:21:40 »
Waaaaaaaaah ik word gek  :\'( :\'( :\'( ::niet-ok:: :(
Van één van mijn favoriete series, Jericho, staat er nog 1 aflevering gepland.
En CBS heeft de serie gewoon stopgezet, er wordt niets meer gemaakt!!  >:(

Nee wat gaan ze uitzenden? 'The biggest loser' en al die andere Amerikaanse Realityshit *walg* (al was CBS's Kid Nation wel leuk)
Ik hou van RealityTV maar nee.. het moet niet ten koste gaan van zo'n prachtige serie  ::niet-ok::

(Heeft wel niks met de staking te maken maar ik moest het even kwijt.)

:\'(

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2008, 22:56:43 »
Waaaaaaaaah ik word gek  :\'( :\'( :\'( ::niet-ok:: :(
Van één van mijn favoriete series, Jericho, staat er nog 1 aflevering gepland.
En CBS heeft de serie gewoon stopgezet, er wordt niets meer gemaakt!!  >:(

Nee wat gaan ze uitzenden? 'The biggest loser' en al die andere Amerikaanse Realityshit *walg* (al was CBS's Kid Nation wel leuk)
Ik hou van RealityTV maar nee.. het moet niet ten koste gaan van zo'n prachtige serie  ::niet-ok::

(Heeft wel niks met de staking te maken maar ik moest het even kwijt.)

:\'(

Komt Kid nation eigenlijk nog een keer? Vond dat ook wel leuk.

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2008, 23:09:52 »
Komt Kid nation eigenlijk nog een keer? Vond dat ook wel leuk.

Jaa ze zijn na afgelopen seizoen meteen weer nieuwe kids gaan 'werven' en tweede seizoen is dus onderweg. Denk dat de opnames al wel bezig zijn of in ieder geval bijna beginnen.
Vraag me wel af of het weer hetzelfde is als vorig jaar, want dan is het wel saai. Moet wel een beetje verandering in zitten nu.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 26-03-2008, 23:05:28 »
Wat is Kids Nation?

Heb in de 'winterpauze' 4,5 seizoen NCIS er door heen gejaagd. Ben sinds gister door alle afleveringen heen, wordt flink afkicken  :-[ (over 2 weken komt de eerste nieuwe aflevering). Wel jammer dat we voor Heroes tot september ofzo moeten wachten, maar waarschijnlijk wel een langer seizoen :)

Offline Sprien

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 27-03-2008, 06:41:54 »
Wat is Kids Nation?

Wikipedia zegt:
Kid Nation is een Amerikaanse realityserie op CBS gepresenteerd door Jonathan Karsh, voor het eerst uitgezonden op 19 september 2007.

De serie draait om 40 kinderen in lde leeftijd van 8 tot 15 en is opgenomen in en om de Bonanza Creek Movie Ranch, een dorp gebouwd op de funderingen van Bonanza City, New Mexico (twaalf kilometer ten zuiden van Santa Fe). In deze serie proberen de kinderen een functionerende samenleving te ontwikkelen met een eigen regering, dit alles met zo min mogelijk hulp van volwassenen.

De serie laat zien hoe lastig het is om een succesvolle samenleving te ontwikkelen. Aan het eind van elke aflevering wordt er door de gekozen dorpsraad een gouden ster uitgereikt aan een van de kinderen. Deze gouden ster is $20.000 waard (ongeveer €13.600).

En, ookal is het RealityTV, het is super om te zien hoe die kinderen zich ontwikkelen in het programma. Echt mooi!

Wel jammer dat we voor Heroes tot september ofzo moeten wachten, maar waarschijnlijk wel een langer seizoen :)

Wihooeeee ::hyper::