Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 24961 keer)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 15-11-2007, 20:56:51 »
dat vind ik wel apart eerlijk gezegt, dat zou ik helemaal niet hebben, ik persoonlijk vind haar tot nu toe helemaal niet leuk overkomen, beetje meeloperig. Ook al zou ze naast me wonen, zou ze nog geen favoriet van me zijn.  ::ohno:: Beetje kromme reden om iemand tot favoriet te kronen ::oink::
Ik vind Vinni erg leuk overkomen en Lieke en Kristien maar die wonen geen van allen bij mij in de buurt.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 15-11-2007, 21:06:03 »
dat vind ik wel apart eerlijk gezegt, dat zou ik helemaal niet hebben, ik persoonlijk vind haar tot nu toe helemaal niet leuk overkomen, beetje meeloperig. Ook al zou ze naast me wonen, zou ze nog geen favoriet van me zijn.  ::ohno:: Beetje kromme reden om iemand tot favoriet te kronen ::oink::
Ik vind Vinni erg leuk overkomen en Lieke en Kristien maar die wonen geen van allen bij mij in de buurt.
Okee,ieder zijn mening,Mieke is tot nu toe idd wat afstandelijk geweest,maar ze zit toch lekker bij de laatste 10?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #62 Gepost op: 15-11-2007, 22:13:38 »

Als je de naam Koekoe leest, dan moet je alles wat je logisch lijkt laten varen ;)
 ;D

Nee, je blijft ons aller vrind hoor, Koekoe ;D

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 15-11-2007, 22:34:31 »
Als je de naam Koekoe leest, dan moet je alles wat je logisch lijkt laten varen ;)
 ;D

En daar kan ik willem enkel gelijk in geven  ::ok:: Behalve wat mijn post betreft ivm afl 7. Daar was ik serieus  ::jaja:: Ik heb mijn post nog wat "vervriendelijkt",we zijn nu halfweg de expeditie,als wij kijkers onze (negatieve) mening geven over een ER-kandidaat,dan is hun (verdedeging) "wat weet jij daarvan,jij hebt makkelijk praten vanuit je sofa". Maar nu kwam er een opmerking van iemand die erbij was(zeester) Ik heb me reeds 7 weken ingehouden,maar dit vond ik nu echt het gepaste moment voor een scherpe koekoe reactie.  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 15-11-2007, 22:40:56 »
En ik ben nog iets vergeten  ::zwaai:: Frits en Bartje,  ??? ik heb nog geen reactie gezien?  ??? Tja op "sofa-kijkende" mensen wel,maar op iemand die erbij was? Geen reactie?  ??? ???

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #65 Gepost op: 17-11-2007, 11:50:19 »
Maar idd ik geef toe dat Mieke mijn favo is omdat het een streekgenote is,ook al zagen we haar tijdens aflevering 7 terug niet vaak.

Beetje triest, Koekoe.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 17-11-2007, 12:33:28 »
Beetje triest, Koekoe.
Jij vind het triest,ik vind het normaal. Toen ik m'n legerdienst moest doen kwam ik daar de 1é dag aan,ik werd in een slaapzaal gepropt met 24 vreemden,allemaal van een totaal andere streek,behalve 1 iemand die maar op 30 km van mij woont en hetzelfde dialect spreekt. Is het dan niet normaal dat je het meest met die persoon optrekt? Mieke heeft dat in haar topic ook gezegt dat de verschillende streekgenoten elkaar meteen een beetje opzochten. Daar er bij de laatste 10 voor mij niet echt een uitgesproken favo bijzit,ben ik beetje bij beetje favo van m'n streekgenootje geworden  :) :)